Урок, на тему "Властивості арифметичного квадратного кореня"

Про матеріал
Урок з алгебри 8 класу, на тему: "Властивості арифметичного квадратного кореня" Тип уроку: засвоення нових знань і вмінь.
Перегляд файлу

Тема: Властивості арифметичного квадратного кореня.

Мета: довести теореми про добування кореня з добутку, дробу, степеня;

формувати уміння застосовувати отримані властивості для обчислення значень виразів;

формувати вміння відтворювати зміст вивчених властивостей;

розвивати увагу, память, мислення;

виховувати культуру математичних міркувань, уміння висловлювати свою думку.

І. Організаційний момент.

Створюємо настрій:

Попередній урок був цікавий?....

Перерва була весела?....

На уроці ви будите …уважними, старанними, активними…..

І тоді нас чикає успіх. До роботи!!!

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Учні обмінюються один з одним зошитами, перевіряють за записами, зробленими вчителем на дошці, оцінюють роботи. Біля відповідей стоять букви з яких складається «Властивості кореня»

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Робота в групах. Кожна група отримує картку з завданням.

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

2 =

=

=

=

)2 =

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

Перевірку учні виконують самостійно за таблицею:

2

5

0,1

5

-

3

0,02

17

2

9

1,1

3

2

6

-

3

-

12

2

5

5

15

1

10

6

13

2

-

-

11

1

6

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Вчитель на дошці записує властивості і просить сформулювати правила словесно:

1) 

2)  ,   а

3)  = ,     а

Колективне обговорення;

Чому на а і в накладенні обмеження?

А в першій властивості – ні, чому?

Наведіть приклад.

2. Робота в групах.

Ознайомитись з доведенням властивості за карткою, запамятай та доведи іншу.

Вчитель прослуховує доведення кожної групи і надає завдання на закріплення вивченого матеріалу.

V. Розвязування вправ на закріплення вивченого матеріалу.

№ 473, № 475, № 477, № 487 кожне  вірно виконане завдання оцінюємо по 3 бали.

Учні виконують самостійно в зошитах, якщо під час виконання мають сумніви, то можуть звернутися за розясненнями до вчителя.

VІ. Рефлексія.

  1. В якому з випадків правильно виконано дію?

а) = 0,55

           б) = 550

           в)   = 5,5

     2. Сьогодні на уроці!!!

Було цікаво….

Було важко….

Тепер я можу….

Я навчився…..

Я зрозумів, що….

Я спробую….

Мене здивувало…..

VІІ. Домашнє завдання: С № 476, № 478,

                                          Д № 488,

                                          В № 494.                                

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
2 лютого 2020
Переглядів
1167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку