Тема: Властивості арифметичного квадратного кореня.
Мета: довести теореми про добування кореня з добутку, дробу, степеня;
формувати уміння застосовувати отримані властивості для обчислення значень виразів;
формувати вміння відтворювати зміст вивчених властивостей;
розвивати увагу, пам’ять, мислення;
виховувати культуру математичних міркувань, уміння висловлювати свою думку.
І. Організаційний момент.
Створюємо настрій:
Попередній урок був цікавий?....
Перерва була весела?....
На уроці ви будите …уважними, старанними, активними…..
І тоді нас чикає успіх. До роботи!!!
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Учні обмінюються один з одним зошитами, перевіряють за записами, зробленими вчителем на дошці, оцінюють роботи. Біля відповідей стоять букви з яких складається «Властивості кореня»
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Робота в групах. Кожна група отримує картку з завданням.
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
2 = |
= |
= |
= |
)2 = |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
= |
Перевірку учні виконують самостійно за таблицею:
2 |
5 |
0,1 |
5 |
- |
3 |
0,02 |
17 |
2 |
9 |
1,1 |
3 |
2 |
6 |
- |
3 |
- |
12 |
2 |
5 |
5 |
15 |
1 |
10 |
6 |
13 |
2 |
- |
- |
11 |
1 |
6 |
ІV. Вивчення нового матеріалу.
1. Вчитель на дошці записує властивості і просить сформулювати правила словесно:
1)
2) , а
3) = , а
Колективне обговорення;
Чому на а і в накладенні обмеження?
А в першій властивості – ні, чому?
Наведіть приклад.
2. Робота в групах.
Ознайомитись з доведенням властивості за карткою, запам’ятай та доведи іншу.
Вчитель прослуховує доведення кожної групи і надає завдання на закріплення вивченого матеріалу.
V. Розв’язування вправ на закріплення вивченого матеріалу.
№ 473, № 475, № 477, № 487 кожне вірно виконане завдання оцінюємо по 3 бали.
Учні виконують самостійно в зошитах, якщо під час виконання мають сумніви, то можуть звернутися за роз’ясненнями до вчителя.
VІ. Рефлексія.
а) = 0,55
б) = 550
в) = 5,5
2. Сьогодні на уроці!!!
Було цікаво….
Було важко….
Тепер я можу….
Я навчився…..
Я зрозумів, що….
Я спробую….
Мене здивувало…..
VІІ. Домашнє завдання: С № 476, № 478,
Д № 488,
В № 494.