Тема: Я досліджую сіль і цукор Дата: 20.02
Очікувані результати:
мовно-літературна галузь
— розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні [2 МОВ 1-1.3-1];
— ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації
[2 МОВ 1-1.3-2];
— обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила [2 МОВ 1-1.3-3];
— розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події із власного
життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова [2 МОВ 1-1.6-4];
— підтримує аргументами власні думки або спростовує їх [2 МОВ 1-1.6-5];
математична галузь
— співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки [2 МАО 2-4.2-7];
— оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми (шукає номер
квартири (будинку), місця в кінотеатрі, у вагоні потяга, автобусі, літаку, номер кабінету в різних установах, номер телефону тощо) [2 МАО 2-4.3-1];
природнича галузь
— запитує, щоб довідатися більше про природу [2 ПРО 1-2.1-2];
— дотримується правил поведінки в довкіллі і пояснює ці правила іншим [2 ПРО 2-3.2-1];
соціальна і здоров’язбережувальна галузь
— пояснює, як харчування впливає на здоров’я людини [2 СЗО 2-3.1-1];
— розрізняє продукти за походженням (наприклад, рослинного, тваринного тощо)
[2 СЗО 2-3.1-2];
— пояснює, що таке хибне використання речовин (наприклад, ліки — не за призначенням або в надмірних кількостях) [2 СЗО 2-3.1-3];
громадянська та історична галузь
— пояснює, чому природа важлива для людини [2 ГІО 3-2.2-1];
— визначає, що дає природа людині [2 ГІО 3-2.2-2];
інформатична галузь
— аргументує необхідність конфеденційності паролів [2 ІФО 5-4.1-3];
— дотримується правил безпечної роботи з цифровими пристроями та в мережах
[2 ІФО 5-4.1-4];
— зберігає конфіденційність особистої інформації та пояснює необхідність цього
[2 ІФО 5-4.1-5];
— використовує цифрові пристрої для пошуку інформації, творчості та співпраці
[2 ІФО 4-3.3-3];
— користується різними джерелами інформації (книжки, альбоми, запитання до друга
тощо) [2 ІФО 4-3.3-4];
— застосовує інформацію з веб-джерела для навчальних потреб [2 ІФО 4-3.3-5]
Обладнання і матеріали: склянка, 2 склянки теплої води, 2 склянки холодної води, 2 склянки цукру, 2 склянки солі, ложки для розмішування.
Хід уроку
І. Емоційне налаштування уроку
- Сядьте зручно, опустіть ручки на коліна та заплющте оченята. Уявіть, що ви з мамою гуляєте літнім парком. Мама тримає вас за руку, на небі світить яскраве сонечко,яке ніжно обіймає вас своїми теплими промінчиками. По парку гуляє лагідний вітерець, а на деревах голосно щебечуть пташенята. Поруч на клумбах приємно пахнуть ромашки. Найбільше вам зараз хочеться солодкої смачної вати, а мама ніби чарівник здійснює ваше бажання. І ось, рожева пухнаста куля у ваших руках. Розплющте очі.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Спільне: білий колір, маленькі кристалики,
розчиняється у воді, використовується у їжу, немає запаху, надмірне вживання – шкідливе.
Відмінне: сіль – солона, цукор – солодкий
https://learningapps.org/display?v=pxk4ugnm520
ІV. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
Запитання: Чи можливо розчинити у склянці води склянку солі та склянку цукру?
1 склянка солі |
1 склянка цукру |
||||||
1 склянка холодної води |
1 склянка теплої води |
1 склянка холодної води |
1 склянка теплої води |
||||
Так |
Ні |
Так |
Ні |
Так |
Ні |
Так |
Ні |
Проведення досліду. Запис результатів
Висновки
1 склянка солі |
1 склянка цукру |
||||||
1 склянка холодної води |
1 склянка теплої води |
1 склянка холодної води |
1 склянка теплої води |
||||
Так |
Ні |
Так |
Ні |
Так |
Ні |
Так |
Ні |
1 склянка води + 1 склянка солі = ропа (насичений розчин солі)
1 склянка води + 1 склянка цукру = сироп (насичений розчин цукру)
IV. Підсумки уроку. Рефлексія
Вправа «Мікрофон»
Продовжте речення