Урок на тему "Я досліджую сіль і цукор"

Про матеріал
Конспект уроку за підручником Інни Большакової та Марини Пристінської 2 клас
Перегляд файлу

Тема: Я досліджую  сіль і цукор                                                 Дата: 20.02

Очікувані результати:

мовно-літературна галузь

розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні [2 МОВ 1-1.3-1];

ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації

[2 МОВ 1-1.3-2];

обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила [2 МОВ 1-1.3-3];

розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події із власного

життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова [2 МОВ 1-1.6-4];

підтримує аргументами власні думки або спростовує їх [2 МОВ 1-1.6-5];

математична галузь

співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки [2 МАО 2-4.2-7];

оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми (шукає номер

квартири (будинку), місця в кінотеатрі, у вагоні потяга, автобусі, літаку, номер кабінету в різних установах, номер телефону тощо) [2 МАО 2-4.3-1];

природнича галузь

запитує, щоб довідатися більше про природу [2 ПРО 1-2.1-2];

дотримується правил поведінки в довкіллі і пояснює ці правила іншим [2 ПРО 2-3.2-1];

соціальна і здоров’язбережувальна галузь

пояснює, як харчування впливає на здоров’я людини [2 СЗО 2-3.1-1];

розрізняє продукти за походженням (наприклад, рослинного, тваринного тощо)

[2 СЗО 2-3.1-2];

пояснює, що таке хибне використання речовин (наприклад, ліки — не за призначенням або в надмірних кількостях) [2 СЗО 2-3.1-3];

громадянська та історична галузь

пояснює, чому природа важлива для людини [2 ГІО 3-2.2-1];

визначає, що дає природа людині [2 ГІО 3-2.2-2];

інформатична галузь

аргументує необхідність конфеденційності паролів [2 ІФО 5-4.1-3];

дотримується правил безпечної роботи з цифровими пристроями та в мережах

[2 ІФО 5-4.1-4];

зберігає конфіденційність особистої інформації та пояснює необхідність цього

[2 ІФО 5-4.1-5];

використовує цифрові пристрої для пошуку інформації, творчості та співпраці

[2 ІФО 4-3.3-3];

користується різними джерелами інформації (книжки, альбоми, запитання до друга

тощо) [2 ІФО 4-3.3-4];

застосовує інформацію з веб-джерела для навчальних потреб [2 ІФО 4-3.3-5]

Обладнання і матеріали: склянка, 2 склянки теплої води, 2 склянки холодної води, 2 склянки цукру, 2 склянки солі, ложки для розмішування.

Хід уроку

І. Емоційне налаштування уроку

- Сядьте зручно, опустіть ручки на коліна та заплющте оченята. Уявіть, що ви з мамою гуляєте літнім парком. Мама тримає вас за руку,  на небі світить яскраве сонечко,яке ніжно обіймає вас своїми теплими промінчиками. По парку гуляє лагідний вітерець, а на деревах голосно щебечуть пташенята. Поруч на клумбах приємно пахнуть ромашки. Найбільше вам зараз хочеться солодкої смачної вати, а мама ніби чарівник здійснює ваше бажання. І ось, рожева пухнаста куля у ваших руках. Розплющте очі.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

  •         Які органи чуття вам допомогли відчути все те, що відбувалося у літньому парку?
  •         Яку інформацію ми отримуємо за допомогою одного з органів чуття - язика?
  • Отже, язик нам допомагає розпізнавати їжу на смак. А якою може бути їжа?
  • До складу нашої їжі входить сіль і цукор, відповідно вони роблять нашу їжу солоною або ж солодкою.
  • Що ви знаєте про сіль? Що знаєте про цукор?
  • Чи хотіли б ви дізнатися щось нове про ці речовини?
  • Як ви вже здогадалися, сьогодні на уроці ми будемо досліджувати речовини, які ми вживаємо в свій раціон кожного дня, це - сіль та цукор. Чи корисними є вони?

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Порівняння властивостей солі та цукру за допомогою кругів Ейлера-Венна

Картинки по запросу "круги ейлера вена"Спільне: білий колір, маленькі кристалики,

розчиняється у воді, використовується у їжу, немає запаху, надмірне вживання – шкідливе.

Відмінне:  сіль – солона, цукор – солодкий

 

  1. Робота з підручником с. 32 (демонстрація малюнків)
  • Для того, щоб дізнатися які ще відмінні риси мають сіль та цукор, опрацюйте текст в підручнику.
  • Де добувають сіль? (в соляних копальнях чи солоних озерах)
  • Як виготовляють цукор? ( з цукрового буряка або ж цукрової тростини)
  • Перегляд медіа https://www.youtube.com/watch?v=k4IMifXi_54

 

  1. Робота з медіа. Встанови відповідність

https://learningapps.org/display?v=pxk4ugnm520

  • Розподіли продукти за смаком на солодкі та солоні.
  • Чим шкідливе надмірне вживання цукру? А надмірне вживання солі?
  • Чи можна часто вживати солодощі?

 

ІV. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

  1. Робота з діаграмою (підручник с. 32)
  • Солодощі, фрукти та овочі, які ми вживаємо щодня містять у своєму складі цукор, але десь його більше, а десь менше.
  •  Розгляньте схему вмісту цукру в солодощах, фруктах та овочах та зверніть увагу на діаграму.
  • В якому продукті  найбільша кількість цукру? Він є корисним?
  • В якому продукти найменше цукру? Наскільки корисним він є?
  • Зробіть висновок щодо вживання цих продуктів у їжу.

 

  1. Дослідницька робота (зошит с. 21, з.1)

Запитання: Чи можливо розчинити у склянці води склянку солі та склянку цукру?

  • Зробіть припущення та зафарбуйте відповідну клітинку

1 склянка солі

1 склянка цукру

1 склянка холодної води

1 склянка теплої води

1 склянка холодної води

1 склянка теплої води

Так

Ні

Так

Ні

Так

Ні

Так

Ні

  • Давайте подумаємо, як можна це перевірити. Які засоби нам для цього знадобляться?

Проведення досліду. Запис результатів

 

Висновки

  • Які висновки можна зробити?
  • Зафарбуйте відповідні клітинки. Порівняйте зі своїми припущеннями.

1 склянка солі

1 склянка цукру

1 склянка холодної води

1 склянка теплої води

1 склянка холодної води

1 склянка теплої води

Так

Ні

Так

Ні

Так

Ні

Так

Ні

 

1 склянка води + 1 склянка солі = ропа (насичений розчин солі)

1 склянка води + 1 склянка цукру = сироп (насичений розчин цукру)

 

IV. Підсумки уроку. Рефлексія

  • Які властивості цукру ви запам’ятали? Які властивості солі?
  • Де добувають сіль?  З чого виготовляють цукор?
  • Чим шкідливе надмірне вживання цурку? Солі?
  • Чому важливо дотримуватися правильного харчування?

 

Вправа «Мікрофон»

Продовжте речення

  • « Сьогодні на уроці я дізнався/дізналася….»
  •  «Найбільше мене вразило….»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ткачик Світлана Ярославівна
    Величезне дякую за конспект уроку. Ви не просто вдало його створили, але й надали багато практичних порад для роботи з дітьми. А ніщо так не допомагає зрозуміти матеріал, як практична робота. Дякую!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
16269
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку