Урок на тему: «Я – школяр, українець, європеєць!»

Про матеріал
До вашої уваги план-конспект першого уроку з класним керівником на тему: «Я – школяр, українець, європеєць!». Підходить для використання у 5-7 класах.
Перегляд файлу

План-конспект першого уроку (2020-2021н.р.)

на тему:

 

«Я – школяр, українець, європеєць!»

 


 

Картинки по запросу картинки про україну

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Кам’янець-Подільський

НВК №14

Класний керівник 6-А класу:

Сімаковська Тетяна Володимирівна

 

м. Кам’янець-Подільський

НВК №14

Класний керівник:

Сімаковська Тетяна Володимирівна

6-А клас

01.09.2020р.

Тема: «Я – школяр, українець, європеєць!»

Мета: поглибити знання учнів про нашу державу – Україну, про Європу; формувати національну свідомість школярів; розвивати пізнавальні інтереси учнів; виховувати любов до школи, до оточуючих, до рідного краю, повагу до його історичного минулого і сучасного, шанобливе ставлення до символів держави. Ознайомити учнів з правилами перебування в школі в умовах пандемії. Повторити елементарні правила поведінки, ввічливості.

Обладнання: магнітна дошка, відео, пісні, жовто-блакитні стікери, державні символи України, ноутбук, телевізор.

Форма проведення: усний журнал.

 

Хід уроку:

І. Оголошення теми уроку.

 

ІІ. Слово учителя.

Дорогі діти! Ось і ще одні веселі канікули пролетіли на крилах теплого і ласкавого літа. І знову вересень, і шкільний дзвоник кличе вас до праці. Кожен наступний клас — це новий щабель вашого фізичного, розумового і морального зростання, яке не відбувається само собою, для цього потрібна праця мускулів, розуму, серця. Тож вітаючи вас, уже семикласників, із початком навчального року, я щиро бажаю, щоб ця праця не була для вас примусовою, хай вона приносить вам радість і хороші результати. У цьому допоможе усвідомлення високої мети, заради якої ви ходите в школу. Стати справжньою людиною, особистістю, — ось ваша головна ціль. До неї ви йдете не один рік, крок за кроком і на кожній вищій сходинці все більше усвідомлюєте у чому суть справді людського. І що цікаво: чим більше людина знає й розуміє, тим більше питань ставить перед нею життя, тим вищий ідеал особистості, тим вимогливіша вона до себе.

Мине ще один рік — і ви станете на порозі юності, найпрекраснішої пори в житті людини. Якими ви вступите у цей чарівний світ, залежить від вас самих, від того, як успішно будете формувати своє “я”, вибудовувати храм своєї душі.

Поняття Батьківщини росте разом з вами, збагачується новим, усе глибшим змістом. Нещодавно для вас обмежувалось рідною хатою, де вперше пізнали любов та опіку мами і тата, ласку бабусі, мудрість дідуся, тепло родини. Проминуло раннє дитинство — і вже стежинка від хати повела вас до школи. Саме тут відкрили для себе, що ви не просто діти своїх батьків, а ще й українці, а Батьківщина наша — Україна, велика і прекрасна. Вам розповідала про неї перша вчителька. На уроках ви співали пісні й декламували вірші, знайомились з державною символікою, знаходили на карті її ріки, міста і гори, засвоювали мову, звичаї і традиції, читали оповідання з історії. Читаючи книги про минуле, ви захоплювались героїзмом і звитягою справжніх синів Батьківщини, якими уславлена кожна епоха: і княжа доба, і козацька, віки неволі і часи визвольних змагань. Та чим дорослішаєте ви, тим все більше здатні аналізувати минуле й сучасне.

Щоб зберегти дім свій — треба бути господарем, щоб мати Україну — треба бути українцями. Не малоросами, не хохлами, а українцями — синами і дочками України.

 

ІІІ. Учні—декламатори.

1-й: (хлопчик)

Земле рідна! Мозок мій світліє,

І душа ніжнішою стає,

Як твої сподіванки і мрії

У життя вливаються моє.

Я живу тобою і для тебе,

Вийшов з тебе, в тебе перейду,

Під твоїм високочолим небом

Гартував я душу молоду.

Хто тебе любов’ю обікраде,

Хто тебе в турботах обмине —

Хай того земне тяжіння зрадить

І з прокляттям безвість проковтне!

(В. Симоненко.)

 

2-й: (дівчинка)

Україно, Україно,

Нене моя, нене,

Як забуду тебе, рідна,—

Й ти забудь про мене.

Як буде мені дорожче

Що від тебе, нене, —

Прокляни мене, о рідна,

І забудь про мене!

(Уляна Кравченко.)

 

3-й: (хлопчик)

 І яку я не вибрав би путь,

І яка б не пробила година —

Всі дороги до тебе ведуть:

Ти на світі у мене єдина.

Через гори, за ріки, моря

Усміхається вечір погідно,

І встає Кобзарева зоря

Над тобою, моя Україно.

 

4-й: (хлопчик)

Любіть Україну, як сонце, любіть,

Як вітер, і трави, і води .

В годину щасливу і в радості мить,

Любіть у годину негоди.

Любіть Україну у сні й наяву,

вишневу свою Україну,

красу її вічно живу і нову,

і мову її солов’їну.

 

5-й (дівчинка)

Юначе! Хай для неї твій сміх

і сльози, і все до загину .

Не можна любити народів других,

коли ти не любиш Вкраїну!

Дівчино! Як небо її голубе,

Люби її кожну хвилину.

Коханий любить не захоче тебе,

коли ти не любиш Вкраїну .

Любіть у труді, у коханні, в бою,

як пісню, що лине зорею .

Всім серцем любіть Україну свою —

і вічні ми будемо з нею.

 

ІV. Виконується Гімн України.

 

V. Жовто-блакитне серце.

(Діти на магнітній дошці приклеюють жовто-блакитні стікери у формі серця.)

 

VI. Демонстрація символів України.

Запитання:

-Які існують державні символи України?

-Як називається герб України?

-Що означають кольори нашого прапора?

-Хто автори Державного гімну України?

 

VІІ. Сторінка про COVID-19

Демонстрація презентації.

VІІІ. МИ – виховані європейці.

Демонстрація презентації про елементарні правила етикету.

 

ІХ. Розповідь-бесіда про правила поведінки в громадських місцях.

 

Х. Отримання похвальних листів за попередній рік. Отримання призів за конкурс «Здорове харчування»

 

ХІ. Підсумок уроку.

Заключне слово учителя.

У кожного з нас є рідна хата.

Подумайте, скільки потрібно праці, щоб утримувати в домі порядок і лад, щоб було в ньому чисто й затишно, щоб жилось заможно.

Україна — наш спільний дім. Тож маємо дбати всі, щоб були в ній добробут і лад, мир і злагода, вічна краса. Усі ми повинні усвідомити: своє, рідне — не тільки хата й подвір’я, а й вулиця, село чи місто, де ти живеш, ліс і річка, степ і море. Якби кожен це пам’ятав, — чи були б засмічені лісосмуги, ниви і шляхи, отруєні водоймища, понівечені насадження, понищені святині?

Україна з надією дивиться в завтрашній день, чекає на вас, завтрашніх господарів життя. Ви потрібні їй мудрі, умілі, дбайливі і людяні. Тож попри всі щоденні турботи пам’ятайте про головне — вибудовуйте храм своєї душі, формуйте себе як Людину, яку сотворив Господь подібною собі.

 

 

 

docx
Додано
27 вересня 2020
Переглядів
605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку