Урок на тему: "Як зберегти воду"

Про матеріал
Мета -навчитись економно використовувати воду; формувати уявлення про значення води в природі та житті людини; виховувати прагнення бережливо ставитись до води; План проекту Хід роботи над проектом Вступ Диво - вода Основна частина Використання води людиною Правила економії води Досліди Охорона води Екскурсії до водойми Малюнки “Вода очима дітей” Висновки Список використаних джерел
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація. Виховного заняття, проведеного«18» листопада 2021р. В класі ЗЗСО №18 м. Луцькастудентом-практикантом 2-А курсуспеціальності «013 Початкова освіта»Луцького педагогічного фахового коледжу. Тарасюк Анастасією Володимирівною. Як зберегти воду

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Крижинка

Номер слайду 4

Краплинка

Номер слайду 5

Щоденні новини. Місяць: Число: День: Стан неба: Опади:

Номер слайду 6

Тихий дощик полив всі ліси і садочкиІ добавив водички в озера й ставки. Всі дороги помив і стежки, і горбочки,А на ранок прокинулись вмиті квітки. Усміхнулись до сонечка чисті тендітні. А земля вся пречиста і світла була. Це було на весні, а точніше, у квітні –Оживала природа, росла і цвіла.

Номер слайду 7

Екологічна казка. Текла по рівнині річка чиста-чистенька, прозора. Рибки плавали граючись у хвилях прозорої води

Номер слайду 8

Побудували на березі завод іграшок. Став він брати чисту воду, а випускати в річку – брудну, червоного кольору.

Номер слайду 9

Нижче по течії побудували іще один завод – резинових чобіт. Брав він чисту воду, а випускав брудну, чорного кольору.

Номер слайду 10

Була наша річечка прозорою, а стала – кольоровою. Було в річки багато води, а стало мало – заводи багато п`ють.

Номер слайду 11

Люди сердяться: ні попрати, ні вмитися, ні напитися, ні риби наловити. Риба в річці захворіла, пташки і звірі до річки не підходять.

Номер слайду 12

І ось одного разу на берег річки прийшов самий головний Санітар і дуже обурився. Іграшки і чоботи – це добре, але і про людей, і про природу забувати не можна. І наказав:- Якнайшвидше збудувати на заводах «водоочисні споруди» і нехай брудна вода на заводі «чиститься» і знову за діло береться. І так без кінця.

Номер слайду 13

Послухалися доброї поради на заводі і стала річка знову чистою і прозорою.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Гра «Так чи ні»Залишати крани відкритими Закривати крани під час чищення зубів. Розливати воду. Закривати міцніше кран, щоб вода не крапала. Витрачати марно воду. Обирати душ а не ванну. Мити посуд під водою, яка постійно тече. Ні Так. НіТак НіТак. Ні

Номер слайду 19

Підсумок уроку Про що сьогодні говорили на уроці?Чому потрібно берегти воду? Що нового дізналися?Що було цікаво?

Номер слайду 20

Домашнє завдання. Провести дослідження, подумати над тим, як можна економити воду, коли: Перша група – коли чистимо зуби та миємось у ванні. Друга група – коли миємо посуд та готуємо їжу. Третя група – коли поливаємо рослини

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
18 листопада 2021
Переглядів
3710
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку