Урок"Повторення вивченого.Картографія.Середній палеоліт"

Про матеріал
Розробка уроку з ЯПС,за НПП"Інтелект Укоаїни". : Узагальнити знання учнів про карту. Навчити їх знаходити на карті світу Україну, визначати її кордони, географічних сусідів, знаходити на карті України міста, великі річки, гори. Вчитися визначати за контурами сусідні держави України. Визначити основні періоди в історії первісності; характеризувати форми господарювання первісної людини; порівнювати привласнювальні та відтворювальні форми господарювання. Виховувати інтерес до історичного минулого людства. Розглянути і доповнити ілюстровану стрічку часу. Формувати в учнів практичні навички роботи з картою, підручником та іншими джерелами . Розвивати в учнів логічне мислення, пам`ять, зв’язне мовлення, уміння працювати з картою. Виховувати любов до Батьківщини, рідної домівки, культурних цінностей свого народу.
Перегляд файлу

Тема:  Повторення вивченого. Картографія. Середній палеоліт.

 

 

Мета: Узагальнити знання учнів про карту. Навчити їх знаходити на карті світу Україну, визначати її кордони, географічних сусідів, знаходити на карті України міста, великі річки, гори.

           Вчитися визначати за контурами сусідні держави України.

                   Визначити основні періоди в історії первісності; характеризувати форми господарювання первісної людини; порівнювати привласнювальні та відтворювальні форми господарювання. Виховувати інтерес до історичного минулого людства.

           Розглянути і доповнити ілюстровану стрічку часу.

            Формувати в учнів практичні навички роботи з картою, підручником та іншими джерелами .

            Розвивати в учнів логічне мислення, пам`ять, зв’язне мовлення, уміння працювати з картою.

            Виховувати любов до Батьківщини, рідної домівки, культурних цінностей свого народу.

 

 

Обладнання: географічна карта, політична карта України, адміністративно-територіальна карта України, контурні карти, малюнки, відеофрагменти, ребуси, музичні супроводи, ілюстрована стрічка часу, презентації, https://intellect-ukraine.org/index.php/diski.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

- Любі діти, у наш клас

Завітали люди щирі

Привітайте в добрий час

Гостей усмішкою й миром

  • Ми вам раді, люди добрі,

І вітаєм щиро вас!

І запрошуєм ласкаво

На урок  у  2–й клас!

-Спочатку сядуть дівчатка, бо вони краса і ніжність

- Потім хлопчики – сила та мужність

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

             Створення емоційного клімату в класі

 -Діти, а чи знаєте ви, що в світі нараховується більше 200 країн. Саме так. Всі вони різні за розмірами : є великі і середні території, а є зовсім маленькі. Одні з них заможні, а інші бідніші. Усі країни мають назви.

У якій країні ми живемо. Україна

-Чуючи слово «Україна», що вам спадає на думку?

1.Визнач власні завдання до уроків «Я пізнаю світ», переглянувши трейлер.

2.Візьми участь в обговоренні домашнього завдання.

Картографія –це наука …? Географічна карта – це зображення…?Політична карта – це …?Адміністративно-територіальна карта України -…? Фізична карта – це …? Кам’яну добу науковці поділяють на періоди…? Середній палеоліт – історичний період…? Перша стоянка кам’яної доби…? Які ще стоянки вам відомі і де саме їх було знайдено?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

       Актуалізація опорних знань

1.Хвилинка афірмацій. Проговорюй текс разом з диктором. Заплющ очі та пошепки відтвори ті афірмації, які є для тебе важливими.

2.Попрацюй у парі. Знайдіть за зразком слова, що заховалися в головоломці. Зафарбуй їх різними кольорами.

Перевірте себе за презентацією.

Танцювальна хвилинка з «Пісенькою про Україну та її сусідів».

ІV. Вивчення нового матеріалу

1.Виконай вправу « Упізнай за контурами». Напиши назви країн, контури яких ти впізнав.

2.Розглянь малюнки та прочитай написи в рамочках. З’єднай лінією назву країни з відповідними зображеннями. Обґрунтуй свою думку.                   

Перевір себе, переглянувши відеофрагмент.

 

3.Розгадай ребус. Відповідь напиши._____________

V. Закріплення вивченого матеріалу

1. Узагальнення вивченого матеріалу. Пригадай, якою формою рельєфу є Карпати. Підтвердь свою думку, попрацювавши з інформацією за алгоритмом.

2.Полічи в ребусі казкових героїв, які тягнуть ріпку із землі. Відповідь напиши цифрою.

3. Нейробіка від Аї для майбутніх інтелектуалів.

- повтори назви круглих трицифрових чисел, виконавши вправу «Швидкісний тренажер»;

- візьми участь у чемпіонаті зі швидкісної лічби.

4.Пригадай назви стоянок, про які ти дізнався на уроках « Я пізнаю світ». Розглянь карту(с.42), знайди стоянки, позначені цифрами, та напиши їхні назви в легенді(умовні позначення).

- напиши ,до  якого етапу палеоліту належать стоянка Киїк – Коба;

- перевір себе, повторивши навчальні одиниці за алгоритмом.

VІ. Підсумок уроку

1.Фронтальна бесіда за стрічкою часу. Розглянь ілюстровану стрічку часу та доповни її підписами.

2. Розкажи про кам’яну добу ,користуючись малюнками.

                                        Рефлексія

 

Ось і закінчується наш урок. Але наша подорож по Україні ще не дійшла свого завершення. Ми продовжимо мандрувати картою України  на інших уроках, дізнаємося ще багато нового та цікавого про нашу рідну Україну.

Як самим мудрим, розумним, наполегливим, допитливим ,працьовитим «Інтелектуалам»  кожному вручаю мудру подяку за роботу га уроці. Сова символ мудрості.

docx
Додано
18 листопада 2021
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку