Тема. Яке значення має вода?
Мета. Продовжувати формувати уявлення дітей про воду, її властивості та стани; формувати вміння встановлювати взаємозв'язки між неживою та живою природою;
розвивати увагу, спостережливість, зв'язне мовлення учнів;
виховувати бережливе ставлення до природи, сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці.
Обладнання: набір карток-картинок для групової роботи «Стани води», звуки води, картки настрою (краплинки), пляшка з водою, презентація Power Point, підручник, робочий зошит, канцелярське приладдя.
Тип уроку: вивчення та первинне закріплення знаньТема. Яке значення має вода?
Мета. Продовжувати формувати уявлення дітей про воду, її властивості та стани; формувати вміння встановлювати взаємозв’язки між неживою та живою природою;
розвивати увагу, спостережливість, зв’язне мовлення учнів;
виховувати бережливе ставлення до природи, сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці.
Обладнання: набір карток-картинок для групової роботи «Стани води», звуки води, картки настрою (краплинки), пляшка з водою, презентація Power Point, підручник, робочий зошит, канцелярське приладдя.
Тип уроку: вивчення та первинне закріплення знань
Методи та методичні прийоми: словесні (розповідь), наочні (картки), практичні (вправи).
Форми організації пізнавальної діяльності учнів: індивідуально-відокремлена, фронтальна, колективна.
Хід уроку
I. Організаційний етап
Нумо, дітки, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Пролунав уже дзвінок,
Починаємо урок!
Сьогодні до нас на урок завітали гості. Привітайте їх у нашому класі.
А тепер часу не гаймо
І урок наш починаймо.
2.1. Які властивості має вода? (усні відповіді дітей)
( На дошці картинки властивостей води)
2.2. У яких станах буває вода? (робота в парах)
Діти у яких станах перебуває вода у природі?
Стан води
рідкий твердий газоподібний
Учні об’єднані по двоє. Кожна група одержує набір карток – ілюстрацій води в різних станах.
Завдання:
1 – відібрати ілюстрації, на яких вода в рідкому стані;
2 – в твердому стані;
«Ніч» - діти заплющують очі і лягають на парту, слухають звуки води.
«День» – діти піднімають голівки, розплющують очі і називають, звуки якої води вони почули. (Річка, водоспад, море, болото, дощ, рипіння снігу)
Учні розглядають малюнки і пояснюють що переплутав художник.
- У моїх руках пляшка води, багато її в ній? ( Так) А якщо воду вилити?
- Діти, давайте уявимо що на всій планеті зникла вода. Що трапиться? (Де немає води,там немає життя)
- Людина може прожити без води тільки три дні.
- Отже, ми вияснили, що без води неможливе життя на Землі. Часто буває так, що вода є, але нею неможна користуватися. В яких випадках? (Коли вона забруднена)
Робота в зошиті (ст. 15)