Урок на тему: Закріплення техніки роботи з клавіатурою. Вміння працювати з мишею. Явища природи.

Про матеріал

Закріплення техніки роботи з клавіатурою. Вміння працювати з мишею. Явища природи.

Вчити працювати з комп'ютером.

Закріплювати техніку роботи з клавіатурою та вміння працювати з мишею.

Повторити і закріпити природничі знання про природу та явища природи.

Розвивати творчі здібності, мислення.

Виховувати цікавістиь до уроку інформатики.

Перегляд файлу

Тема: Закріплення техніки роботи з клавіатурою. Вміння працювати з мишею. Явища  природи.

Мета: Вчити працювати з компютером.

           Закріплювати техніку роботи з клавіатурою та вміння працювати з мишею.

         Повторити і закріпити природничі знання про природу та явища природи.

         Розвивати творчі здібності, мислення.

         Виховувати цікавістиь до уроку інформатики.

Хід уроку.

1. Організація класу.

- Сьогодні у нас незвичайний урок. До нас завітали гості. Привітайтесь та посміхніться до них. Подаруйте посмішку один одному. А тепер сіли рівненько і приготувалися працювати. Бажаю вам успіхів і удачі!

- Погляньте, будь ласка на зашифроване слово і прочитайте його: Д Е и Р Т У

 (ЕРУДИТ)                                                                                              4 1  5  2  6  3

- Хто знає, що означає це слово?

(Глибоко обізнана людина в певній галузі).

- Хто бажає отримати таке почесне звання „Ерудит”?

А, щоб отримати це звання, треба добре потрудитись. То ж до роботи!

2. Очікування. (Мікрофон)

- Хочеться почути чого очікуєте ви від сьогоднішнього заняття?

(Новизни, цікавих завдань, задоволення).

3. Повторення будови компютера.

- Діти, пригадайте будову компютера.

- Де знаходитьбся системний блок? (діти вмикають компютери).

4. Повторення правил з техніки безпеки. Ситуативні завдання.

- Діти, як ви гадаєте, чи правильно поводились учні, прийшовши на урок інформатики в компютерний клас у таких ситуаціях?

а) Дуже старанна учениця, виконуючи завдання на компютері наблизилася щільно до екрана монітора і стала водити пальчиком по тексту на екрані монітора.

- Чи порушила вона правила техніки безпеки? Якщо так, то які?

б) Андрійко захопився так новою грою, що просидів за компютером 3 години.

- Які правила техніки безпеки порушив хлопчик?

     - А зараз подивіться на екран монітора, що висвічується на ньому? (робочий стіл).

- Що зображено на робочому столі? (піктограми з написами).

- Знайдіть напис „текст” і відкрийте її. Прочитайте невеличку історію. Чи правильно ви назвали будову компютера?

5. Відгадування загадок про явища природи.

   а)  Що це в небі так гуркоче, вогнями стріляє.

         То дощем, немов з відерця землю поливає. (Гроза.)

   б)  Восени родився, повесні вмирає.

         Взимку білим пухом землю зігріває.  (Сніг).

 

    в) Сонце вкрилося хмарками. Хтось невидимий в імлі.

         Небо сірими нитками прошиває до землі. (Дощ).         

-Яку загальну назву можна дібрати до слів-відгадок?  (Явища природи).

6. Бліцопитування.

    - Діти, пригадайте, що називається природою?

    - Якою буває природа?

    - Чим відрізняється жива природа від неживої?

    - До якої природи ми можемо віднести явища природи? Доведіть (Метод                          „Прес”).

  - А які ви ще знаєте явища природи?

7. Повідомлення теми і мети заняття.

   - Сьогодні ми продовжимо знайомство з явищами природи. Отже тема уроку „Явища природи”.

  А завдання нашого заняття такі:

- Закріпити техніку роботи з клавіатурою.

- Закріпити вміння працювати з мишею.

- Повторити і закріпити природничі знання.

8. Робота з компютером.

   а) пояснення вчителя з елементами бесіди.

   - Працювати ми будемо з програмою „ Явища природи”. Знайшли піктограму з написом „2-4 клас”. Навели стрілку-вказівник миші і натиснули ліву кнопочку двічі. Відкрилися „Сходинки до інформатики”, навели стрілку на „3-4” і зайшли в програми 3-4 класів. Відшукали програму „Явища природи” навели стрілку і натиснули один раз.

   б) демонстрація роботи програми „Явища природи”.

    -На екрані монітора ви бачите кросворд. На початку кожного зашифрованого слова стоїть знак питання. Наведіть на нього  курсор і натисніть лівою кнопкою. В верхньому лівому куточку висвітиться загадка, яку вам треба відгадати. І так  продовжуєте, поки не відгадаєте всі загадки.

    в) практична робота учнів. (через 7 хвилин вправи для очей).

     - Прочитайте виділені слова. Підберіть до них загальну назву.

     - Яка зараз пора року?

     - Які явища природи характерні для весни?

9. Релаксація.

   - Заплющіть очі. Розслабте мязи. Уявіть себе на березі океану. Багато води. Повіває легенький вітерець. Ви вдихаєте свіже повітря. Простежте очима за хвилею. Вона ніжно гойдає вас. А над вами чисте, прозоре, блакитне небо. Стоп. Повільно розплющіть очі. Вправіи для очей.

10. Закріплення знань. Завдання для Розумників і Розумниць.

   а) - Діти, пригадайте тему сьогоднішнього заняття.

       - Які явища природи ви запамятали?

   б)  Дискусія.

       - Як ви вважаєте, що приносять нам явища природи користь чи шкоду?

        І гр. доводить, що шкоду;

        ІІ гр. – що користь.

11. Підсумок уроку.

     - Наше заняття наближається до кінця. Я вдячна вам за роботу.

     - Чи справдились ваші очікування?

     - Чи сподобалось вам заняття?

    - Що, на вашу думку, було найцікавішим?

    - Яке завдання викликало у вас труднощі?

 

    - Але з усіма завданнями ви справилися. Молодці! Ви добре засвоїли матеріал сьогоднішнього заняття. Я вами задоволена. Спасибі вам за роботу. Всі ви заслужили почесне право називатися „ерудитами”. І тому нагороджуєтесь ось такими медалями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
6 травня 2018
Переглядів
854
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку