Завдання підготовлені з метою перевірки знань учнів, навичок, сформованих на попередніх уроках. Розроблені за рівнем складності: тести, встановити відповідність, скласти алгоритм.
Підсумкові завдання за рік
І варіант
Тестові завдання:
А) демонстрування або представлення чогось;
Б) показ слайдів;
В) редагування заголовка.
А) надсилання електронних листів;
Б) всесвітня глобальна комп’ютерна мережа;
В) сукупність веб-сторінок.
А) це список команд, що виводиться на екран і пропонується користувачу;
Б) список команд, який викликається для об’єкта лівою кнопкою миші;
В) список команд, який викликається для об’єкта правою кнопкою миші.
А) порядок дій, що дає змогу виконати певну задачу;
Б) це звичайна програма;
В) електронний документ.
5. Графічний редактор – це програма для створення…
А) тексту;
Б) малюнків;
В) команд для рудого котика.
Установи відповідності між зображеннями і їхніми назвами.
Скласти алгоритм розбору речення:
Навесні перелітні птахи повертаються додому.
ІІ варіант
Тестові завдання:
А) малюнки, напис та заголовок;
Б) картинки, написи, анімації, відео;
В) тільки картинки та пісні.
2. Для чого існує програма-браузер?
А) вона дає можливість грати у ігри;
Б) для перегляду веб-сторінок;
В) для скачування музики та картинок.
3. Що таке меню?
А) це списки команд для виконавців;
Б) це список команд, що виводиться на екран і пропонується користувачу;
В) запускається за допомогою кнопки Пуск.
4. Палітру використовують у …
А) графічному редакторі;
Б) текстовому редакторі;
В) редакторі презентацій.
5. Процес зміни зовнішнього вигляду тексту.
А) редагування;
Б) форматування;
В) копіювання.
Установи відповідності між зображеннями і їхніми назвами.
Скласти алгоритм роз’язання прикладу:
12+(98-89):3
а)
б)
в)
г)