Тема: Здоровий спосіб життя
Мета: повторити й активізувати Л0 теми; знайомити з новою лексикою теми; навчати спілкування за темою; розвивати культуру мовлення й письма; удосконалювати техніку читання; виховувати усвідомлення важливості здорового способу життя.
Обладнання: підручник, картки для роботи в парах (Н0).
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
Т: Good morning, children!
Ps: Good morning, teacher!
Т: Today we’ll continue talking about health and illnesses, besides we’ll read an extract after «Treasure Island» by R. L. Stevenson.
Усний виступ учнів на тему: «Кращі лікарі світу».
Учні виконують завдання в парах, потім разом з учителем перевіряють відповіді.
Read and choose the best equivalents for phrasal verbs.
Key: la, 2c, 3c, 4a, 5a, 6b.
а) Презентація лексичного матеріалу тексту.
Т: Look at the words at the bottom of the page 86. Repeat them after me.
Учитель просить учнів записати нові слова до словничків.
б) Бесіда в режимі T →P1→ P2→ P3
Т: Look at the text on page 86. What is the title of the text? Who is its author? Now look at the picture on page 87. Who can we see? What do you think the problem with the man is?
T: Read the text silently and make up the plan of it.
Учні самостійно читають текст і складають до нього план.
а) Впр. 2 (с. 88).
Учні по черзі відповідають на запитання.
б) Впр. 3 (с. 88).
Учні знаходять у тексті фрагменти, котрі описують подані у вправі ситуації.
в) Гра «Right or wrong?».
Учитель висловлює твердження за текстом впр. 1 (с. 86). Якщо твердження правильне, учні кажуть: «Right!», а якщо помилкове — «Wrong!». Наприклад:
Т: Jim Hawkins, was a teenager.
Ps: Right!
T: One day an old doctor came to the inn.
Ps: Wrong!
Учні письмово в зошитах складають речення за зразком. Потім по черзі читають їх і перевіряють правильність виконання завдання.
Із поданих у вправі слів учні обирають ті, що описують Капітана з тексту впр. 1 (с. 86).
Впр. 7 (с. 89). ;
Учні використовують подані мовленнєві зразки та висловлюють свою точку зору з приводу поставленої у вправі проблеми.
II. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Вправа 10, с.89.
Бесіда в режимі T →P1→ P2→ P3
Т: What did we discuss at the lesson today? What story did we read? What new words did you learn?
Read and choose the best equivalents for phrasal verbs.
Read and choose the best equivalents for phrasal verbs.