Урок на тему: Звичайні дроби та дії з ними

Про матеріал
Повторити означення правильного та неправильного дробів, мішаного дробу. Формувати вміння порівнювати звичайні дроби з однаковими знаменниками, додавати та віднімати їх, розв'язувати прикладні задачі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мета: повторити означення правильного та неправильного дробів, мішаного дробу. Формувати вміння порівнювати звичайні дроби з однаковими знаменниками, додавати та віднімати їх, розв'язувати прикладні задачі. Звичайні дроби та дії з ними

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання № 1109 1) 6𝟏𝟎𝟏𝟏 2) 3𝟒𝟏𝟑 1) 2𝟐𝟐𝟎 кг - крупи в другому пакеті № 1112 2) 3𝟏𝟏𝟐𝟎 кг - крупи у двох пакетах 3) 2𝟗𝟐𝟎 кг - крупи в третьому пакеті 

Номер слайду 3

Незвичайна мандрівка{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1𝟒𝟑𝟒𝟓𝟗23𝟐𝟕31𝟐𝟓 АЗЯТПРК{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}123 АЗЯТПРК

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Пакуємо наплічник

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Необхідні речі та продукти. Маса в кілограмах. Маса в грамах. Торт «Шоколадний»1𝟐𝟓 кг. Вода «Джерельна»1 кг. Бутерброд (1 шт.)𝟏𝟏𝟎 кг. Крекер «Ніжний»𝟏𝟓 кг. Чіпси 𝟑𝟏𝟎 кг. Булочка (1 шт.)𝟑𝟐𝟎 кг. Соса-соlа3 кг. Шкарпетки 𝟏𝟏𝟎 кг. Дощовик 𝟑𝟏𝟎 кг{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Необхідні речі та продукти. Маса в кілограмах. Маса в грамах. Торт «Шоколадний»Вода «Джерельна»1 кг. Бутерброд (1 шт.)Крекер «Ніжний»Чіпси Булочка (1 шт.)Соса-соlа3 кг. Шкарпетки Дощовик 1400 г1000 г100 г3000 г150 г100 г300 г200 г300 г

Номер слайду 9

Робота в парах. Допоможи другові підкорити Говерлу

Номер слайду 10

Розв'язати задачу Щоб піднятися на вершину, потрібно подолати стежку довжиною майже 10 км. Тривалість переходу 5 годин. Знайти швидкість руху.

Номер слайду 11

Висота Говерли 2061 м

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка

Номер слайду 13

Неправильний дріб від 1 є БІЛЬШИМ або РІВНИМ 1 Правильний дріб від 1 є МЕНШИМ Правильний дріб є МЕНШИМ від неправильного.

Номер слайду 14

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}𝟗𝟏𝟒 > 𝟑𝟏𝟒+-Руки вгору. Руки в сторони{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}+-Руки вгору. Руки в сторони{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}𝟏𝟓𝟏𝟓=1+-Присісти 3 рази. Підстрибнути {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}+-Присісти 3 рази. Підстрибнути {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}𝟐𝟗𝟐𝟖 <1+-Праву руку вгору. Руки вперед{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}+-Праву руку вгору. Руки вперед{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}𝟒𝟏𝟑 > 1+-Ліву руку вгору. Підстрибнути 3 рази{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}+-Ліву руку вгору. Підстрибнути 3 рази{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}𝟒𝟒𝟏𝟕 > 𝟓𝟓𝟗𝟖+-Похитати головою. Посміхнутись сусідові{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}+-Похитати головою. Посміхнутись сусідові{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}𝟑𝟔𝟏𝟕>𝟏+-Ліву руку вгору. Руки в перед{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}+-Ліву руку вгору. Руки в перед

Номер слайду 15

Номер слайду 16

На схилах Карпат росте 700 видів рослин. Яка кількість рослин занесена до «Червоної книги», якщо вони становлять 𝟑𝟓𝟎 від загальної кількості? 

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Щоб нагодувати страуса потрібно в середньому 2 кг 100 г корму на день. Зелена маса (конюшина, капуста, листя буряка) становить 47 від усього корму. Зернові корми (кукурудза, овес, просо, ячмінь) становлять 521 від усього корму, а решта – це кормові добавки (вапняк, гравій, черепашки). Скільки кожного виду корму потрібно для одного страуса? Розв'яжіть задачу

Номер слайду 21

Робота в групах

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Вага страусиного яйця 1440 г. Вага курячого становить 𝟏𝟐𝟒 . Скільки курячих яєць міститься у 2 страусиних? 

Номер слайду 25

Гра «Математичне лото»

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Домашнє завдання. Сторінка 192, завдання № 1-6

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
21 жовтня 2024
Переглядів
267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку