ТЕМА УРОКУ |
|
Кровотечі. Надання домедичної допомоги при кровотечах. |
|
Клас |
Тип уроку
|
8 клас |
формування компетентностей |
Цифрові інструменти\сервіси\ресурси |
Базові поняття і терміни
|
classroom ; meet google ; learningapps |
Артеріальна кровотеча, венозна кровотеча, капілярна кровотеча, зупинка кровотечі |
Очікувані результати навчання
|
|
Учень/учениця володіє базовими поняттями, розпізнає види кровотеч, може надати домедичну допомогу при кровотечах |
Етапи уроку |
Зміст уроку
|
Організаційний момент 3 хвилини
|
Добрий день. Кажуть, що гарний настрій запорука успіху. А який настрій у вас? Покажіть свій настрій ,прореагувавши реакціями в гугл міт. |
Актуалізація опорних знань 5 хвилин |
Щоб перейти до вивчення нового матеріалу пропоную розв'язати кросворд. Ключове слово буде темою нашого уроку. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання. https://learningapps.org/display?v=pk3r5ofyk23 Отже, тема нашого уроку
|
Мотивація навчальної діяльності учнів 3 хвилини |
Ми з вами продовжуємо вивчати розділ транспорт речовин. Пропоную виконати вправу. Вправа «Так», «Ні». Даємо відповіді реакціями в гугл міт Палець вгору - так Палець вниз - ні
9. Тромбоцити транспортують кисень. ( Ні) 10.У людини не замкнена кровоносна система (Ні. ) |
Вивчення нового матеріалу 24 хвилини |
Так що ж таке кровотеча?
Які бувають кровотечі?
Розглянемо особливості кожного виду кровотеч
Пропоную перевірити ,як ви навчилися розрізняти різні види кровотеч. Перейдіть за посиланням, виконайте вправу та надішліть мені скрін в гугл клас.
https://learningapps.org/display?v=pj0o74knv23 Чим же небезпечна крововтрата?
Ми з вами сьогодні живемо в умовах війни. Ніхто не може спрогнозувати ,де небезпека чатує на українців кожної хвилини. Тому так важливо вміти надавати домедичну допомогу. Вчасно зупинена кровотеча – врятоване життя. Пропоную переглянути відеоролик як правильно надавати допомогу.
https://www.youtube.com/watch?v=e2pqnvJIJE0
|
Застосування здобутих знань 5 хвилин |
Давайте перевіримо, які ви здобули знання на сьогоднішньому уроці. Перейдіть за посиланням, виконайте вправу та надішліть мені скрін в гугл клас.
|
Рефлексійний етап 5 хвилин |
Перейдіть за посиланням та залиште свої враження на дошці. Свої нотатки залишайте під потрібним вам стікером у стовпчик https://jamboard.google.com/d/1r9fxx5x-ky8KS1H8ljGD39TPhCxgUt7dGHLXLJ8Sriw/edit?usp=sharing Домашнє завдання: у зошиті накреслити та заповнити таблицю
|