Урок "Надзвичайні здібності тварин"

Про матеріал
Розробка уроку "Я досліджую світ" на тему "Тварини". Матеріал допоможе формувати природничі поняття, розвивати читацькі, математичні та технологічні уміння та навички.
Перегляд файлу

 

Інтегроване заняття

Я досліджую світ

Тема. Надзвичайні здібності тварин.

Мета:

 

  • розширювати та поглиблювати знання  учнів про тварин;
  • закріплювати знання про звуки української мови;
  • закріплювати вміння писати слова рукописними буквами;
  • удосконалювати навички читання;
  • розвивати навички порядкової лічби ;
  • розвивати зв’язне мовлення дітей, дрібну моторику руки, увагу, творчу уяву, пам'ять, пізнавальні здібності, логічне мислення; 
  • виховувати бережливе ставлення до тварин.

 

 

Завдання:

  • заповнення щоденних новин;
  • вправа «Веселий м'ячик»;
  • гра «Хто де живе?»;
  • перегляд уривка  мультфільму «Сателіт. Кажани»;
  • опрацювання тексту «Кажани»;
  • робота над змістом тексту;
  • музична фізкультхвилинка;
  • звуковий аналіз слів;
  •  додавання і віднімання в межах 20;
  • розфарбовування малюнка за номерами ;
  • складання речень;
  • письмо слів рукописними буквами;
  • вправа «Фантастична істота».

 

 

 

Очікувані результати:

з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

висловлює свої думки й почуття з приводу простих медіатекстів (мультфільм, світлини);

намагається виразно вголос читати нескладний текст після попередньої підготовки;

виконує дії додавання й віднімання чисел у межах 20 зручним для себе способом;

добирає відомості / дані з різних джерел інформації;

використовує інформацію, отриману з відомих та запропонованих іншими джерел;

уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, поважаючи гідність інших;

не боїться представляти результати діяльності;

надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку;

з допомогою дорослих або самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій з конструкційними матеріалами.

Матеріал та обладнання: м'ячик, їх назви, мультимедійні засоби та їх програмне забезпечення, картки з текстом, конструктор лего.

Зміст уроку

І. Створення емоційного фону

Ранкова зустріч.

1.Вітання.

-Добрий день вам, діти!

- Добрий день.

- Добрий день вам, киці!

- Няв, няв, няв!

- Добрий день вам, мишки!

- Пі, пі, пі!

- Добрий день, собачки!

-Гав, гав, гав

(можна придумувати інші варіанти)

2. Обмін інформацією.

3.Вправа «Веселий м'ячик»

Діти передають м'ячик по колу,  називаючи свою улюблену тварину.

Коли м'ячик повернувся до вчителя, він стає в коло і говорить:

-М'ячиком люблять гратися … котики. (Діти, у кого кіт улюблена тварина,  швидко виходять у центр, утворюють  маленьке коло, показують рухи тварин, повертаються на своє місце). 

4. Новини дня.

5. Вправа «Очікування».

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Інтерактивна  вправа «Хто де живе?»

https://learningapps.org/display?v=psna6xuta17

 

ІІІ. Оголошення теми уроку

Тварини живуть поруч. Ми звикли до них. Але іноді вони дивують нас. Які цікаві факти про тварин вам відомі? А щоб ви хотіли дізнатися?

IV. Вивчення нового матеріалу.

Формування природничих понять.

1.Розповідь вчителя

Я думаю, багатьом цікаво, як же птахам вдається без карт і навігатора  пролітати тисячі кілометрів і безпомилково потрапляти в призначений пункт. Виявляється, для орієнтації птахи використовують «вбудовані» матір'ю-природою феромагніти, за допомогою яких вони орієнтуються.  У них наче вбудований компас чи навігатор, який вказує їм шлях.

Картинки по запросу картинки компас птахів                           Похожее изображение

 

 

Дуже цікаве життя й у кажанів.

Перегляд  уривка мультфільму «Сателіт. Кажани».

https://www.youtube.com/watch?v=5dvnpezyrr8&t=32s

Що ж допомагає кажанам орієнтуватися?

 

Для подолання перешкод на відкритому повітрі  кажани використовують ехолокацію (вони видають звуки ( нечутні для людини), які відбиваються від предметів як зворотне відлуння). Під час одного експерименту з’ясувалося, що кажани здатні і без зору обійти перешкоди.

 Такий самий принцип військові використовують у радіолокаторах.

Також ехолокацію використовують дельфіни, кити, землерийки.

 

 

Фізкультхвилинка «Веселі звірята».

https://www.youtube.com/watch?v=Wv0nYCgwtZ4

 

2.Розвиток читацьких умінь.

Опрацювання тексту «Кажани»

Кажани

У світі існує сімсот видів Похожее изображение. Вони можуть жити до 40 років. Ці твари-

ни ніколи не будують Картинки по запросу картинки гніздо для дітей . Багато  ÐŸÐ¾Ñ…Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображениеПохожее изображение їдять комах.

Похожее изображениеТак один за годину здатен з’їсти  до двохсот  Картинки по запросу картинки комар для дітей. Вони під

 час польоту співають пісні. Похожее изображение  Похожее изображениевидають звуки ( нечутні для Похожее изображение), які відбиваються від предметів.

 Це називається ехолокація Картинки по запросу картинки ехолокація для дітей.

 

Що нового ви дізналися з тексту?

Скільки існує видів кажанів?

Що їдять кажани?

Як ви зрозуміли, що таке ехолокація? Чи  у своєму житті ви зустрічалися з цим явищем?

Запишемо в зошит слово ехолокація, зробимо звуко-буквений аналіз слова.

Пальчикова гімнастика

 

3.Розвиток математичних умінь.

Повторення додавання і віднімання в межах 20.

Діти обчислюють приклади й розмальовують кажана за номерами, порівнюють отримані результати.

Новости

 

4.Розвиток  технологічних умінь.

Технологія «6 цеглинок»

Вправа «Фантастична істота»

Побудувати модель фантастичної істоти, що має одну із комп'ютерних програм.

Об'єднатися в групи й разом придумати історію, яка об'єднає створені істоти в один сюжет.

V. Підбиття підсумків.

Рефлексія «Щоденник вражень».

Ось і закінчився наш урок.

Чи справдились ваші очікування?

Що було для вас найцікавіше?

Заповніть свій щоденник вражень найбільш зручним способом.

Діти можуть писати будь-яким способом (олівцями, фломастерами, кольоровими ручками та ін.), малювати, створювати піктограми до теми.

 

Використані джерела

1.https://bibliotekafiliua3.jimdo.com/%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%87%D1%96-%D1%96-%D0%B1%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%BA%D1%96%D0%B2/%D1%86%D1%96%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D1%82%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD/

2.https://www.youtube.com/watch?v=rH6u3EhJToc

3.https://www.youtube.com/watch?v=5dvnpezyrr8&t=19s

4.http://narodna-osvita.com.ua/7049-44-sposobi-oryentuvannya-tvarin.html

5.https://elementy.ru/genbio/synopsis/412/Magnitoretseptornye_sistemy_u_ptits_obzor_sovremennykh_issledovaniy

6.https://ru.pinterest.com/pin/837880705648535204/

7.http://www.sophimania.pe/medio-ambiente/naturaleza-y-animales/dispositivos-electronicos-y-senal-de-radio-am-desorientan-a-aves-migratorias/

8.http://dovidka.biz.ua/tsikavi-fakti-pro-kazhaniv/

9.http://multlab.ru/2d_drawing_lessons/31-kak-narisovat-multyashnogo-komara-risuem-s-detmi.html

10.Шість цеглинок в освітньому просторі школи методичний посібник/ упорядник     О. Рома -  LEGO FOUNDATION, 2018 -  32 с.

11. http://www.dell.com/ru/business/p/dell-e2216h-monitor/pd

12. https://euro-technika.com.ua/shop/product/misha-trust-ivero-compact

13.http://ek.ua/GENIUS-SCORPION-K215.htm

14.https://a-pc.com.ua/cistemniy-blok-hp-6200-pro-mini-tower-intel-core-i3-2120-33ghz-2gb-ddr3-hdd-250gb-dvd-r-w7p

docx
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку