Інтегроване заняття
Я досліджую світ
Тема. Надзвичайні здібності тварин.
Мета:
Завдання:
Очікувані результати:
з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
висловлює свої думки й почуття з приводу простих медіатекстів (мультфільм, світлини);
намагається виразно вголос читати нескладний текст після попередньої підготовки;
виконує дії додавання й віднімання чисел у межах 20 зручним для себе способом;
добирає відомості / дані з різних джерел інформації;
використовує інформацію, отриману з відомих та запропонованих іншими джерел;
уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, поважаючи гідність інших;
не боїться представляти результати діяльності;
надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку;
з допомогою дорослих або самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій з конструкційними матеріалами.
Матеріал та обладнання: м'ячик, їх назви, мультимедійні засоби та їх програмне забезпечення, картки з текстом, конструктор лего.
Зміст уроку
І. Створення емоційного фону
Ранкова зустріч.
1.Вітання.
-Добрий день вам, діти!
- Добрий день.
- Добрий день вам, киці!
- Няв, няв, няв!
- Добрий день вам, мишки!
- Пі, пі, пі!
- Добрий день, собачки!
-Гав, гав, гав
(можна придумувати інші варіанти)
2. Обмін інформацією.
3.Вправа «Веселий м'ячик»
Діти передають м'ячик по колу, називаючи свою улюблену тварину.
Коли м'ячик повернувся до вчителя, він стає в коло і говорить:
-М'ячиком люблять гратися … котики. (Діти, у кого кіт улюблена тварина, швидко виходять у центр, утворюють маленьке коло, показують рухи тварин, повертаються на своє місце).
4. Новини дня.
5. Вправа «Очікування».
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Інтерактивна вправа «Хто де живе?»
https://learningapps.org/display?v=psna6xuta17
ІІІ. Оголошення теми уроку
Тварини живуть поруч. Ми звикли до них. Але іноді вони дивують нас. Які цікаві факти про тварин вам відомі? А щоб ви хотіли дізнатися?
IV. Вивчення нового матеріалу.
Формування природничих понять.
1.Розповідь вчителя
Я думаю, багатьом цікаво, як же птахам вдається без карт і навігатора пролітати тисячі кілометрів і безпомилково потрапляти в призначений пункт. Виявляється, для орієнтації птахи використовують «вбудовані» матір'ю-природою феромагніти, за допомогою яких вони орієнтуються. У них наче вбудований компас чи навігатор, який вказує їм шлях.
Дуже цікаве життя й у кажанів.
Перегляд уривка мультфільму «Сателіт. Кажани».
https://www.youtube.com/watch?v=5dvnpezyrr8&t=32s
Що ж допомагає кажанам орієнтуватися?
Для подолання перешкод на відкритому повітрі кажани використовують ехолокацію (вони видають звуки ( нечутні для людини), які відбиваються від предметів як зворотне відлуння). Під час одного експерименту з’ясувалося, що кажани здатні і без зору обійти перешкоди.
Такий самий принцип військові використовують у радіолокаторах.
Також ехолокацію використовують дельфіни, кити, землерийки.
Фізкультхвилинка «Веселі звірята».
https://www.youtube.com/watch?v=Wv0nYCgwtZ4
2.Розвиток читацьких умінь.
Опрацювання тексту «Кажани»
Кажани |
У світі існує сімсот видів . Вони можуть жити до 40 років. Ці твари- |
ни ніколи не будують . Багато їдять комах. |
Так один за годину здатен з’їсти до двохсот . Вони під |
час польоту співають пісні. видають звуки ( нечутні для ), які відбиваються від предметів. |
Це називається ехолокація . |
Що нового ви дізналися з тексту?
Скільки існує видів кажанів?
Що їдять кажани?
Як ви зрозуміли, що таке ехолокація? Чи у своєму житті ви зустрічалися з цим явищем?
Запишемо в зошит слово ехолокація, зробимо звуко-буквений аналіз слова.
Пальчикова гімнастика
3.Розвиток математичних умінь.
Повторення додавання і віднімання в межах 20.
Діти обчислюють приклади й розмальовують кажана за номерами, порівнюють отримані результати.
4.Розвиток технологічних умінь.
Технологія «6 цеглинок»
Вправа «Фантастична істота»
Побудувати модель фантастичної істоти, що має одну із комп'ютерних програм.
Об'єднатися в групи й разом придумати історію, яка об'єднає створені істоти в один сюжет.
V. Підбиття підсумків.
Рефлексія «Щоденник вражень».
Ось і закінчився наш урок.
Чи справдились ваші очікування?
Що було для вас найцікавіше?
Заповніть свій щоденник вражень найбільш зручним способом.
Діти можуть писати будь-яким способом (олівцями, фломастерами, кольоровими ручками та ін.), малювати, створювати піктограми до теми.
Використані джерела
2.https://www.youtube.com/watch?v=rH6u3EhJToc
3.https://www.youtube.com/watch?v=5dvnpezyrr8&t=19s
4.http://narodna-osvita.com.ua/7049-44-sposobi-oryentuvannya-tvarin.html
6.https://ru.pinterest.com/pin/837880705648535204/
8.http://dovidka.biz.ua/tsikavi-fakti-pro-kazhaniv/
9.http://multlab.ru/2d_drawing_lessons/31-kak-narisovat-multyashnogo-komara-risuem-s-detmi.html
10.Шість цеглинок в освітньому просторі школи методичний посібник/ упорядник О. Рома - LEGO FOUNDATION, 2018 - 32 с.
11. http://www.dell.com/ru/business/p/dell-e2216h-monitor/pd
12. https://euro-technika.com.ua/shop/product/misha-trust-ivero-compact
13.http://ek.ua/GENIUS-SCORPION-K215.htm
14.https://a-pc.com.ua/cistemniy-blok-hp-6200-pro-mini-tower-intel-core-i3-2120-33ghz-2gb-ddr3-hdd-250gb-dvd-r-w7p