24 квітня о 18:00Вебінар: Хто змінює світ? Результати найбільшого освітянського форуму Global Education and Skills Forum

Ранкова зустріч "Весна - красна"

Про матеріал
Доданий матеріал доцільно використовувати під час тематичного тижня "Весна" - в ігровій формі ознайомить учнів з назвами місяців і ознаками весни.
Перегляд файлу

          Ранкова зустріч «Весна-красна»

Мета: формувати в учнів уявлення про характерні ознаки весни; ознайомити з весняними місяцями; розкрити походження назв місяців; розвивати творчу уяву; виховувати любов до природи.

І. ПРИВІТАННЯ 

Ми веселі квіточки,
Сонця любі діточки,
Тягнемось до неба –
Нам блакиті треба.
Ми тендітні квіточки,
Сонця й неба діточки,
Вісники весняні –
Проліски духмяні.

               Л. Коврига

- Про що ви дізналися з цього віршика?

- Коли таке буває?

ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ.

  • Дійсно,до нас прийшла  молода і чарівна весна-красна!
  • Що ви помітили навкруги?

Вправа «Асоціації»(у колі).

  • Закрийте очі. Що ви уявляєте, коли чуєте слово весна?(квіти,промінці,тепло і т.д.).
  • Які виникають асоціації ,які відповідають на питання яка? Весна яка?(молода,зелена,вродлива і т. д.)
  • Асоціації. які відповідають на питання що робить?Весна що робить?(приходить ,дихає,наступає і т.д.)
  • Природа прокидається! Дуже гарно стає навкруги!
  • А зараз з вами пограємо. Подивимось,чи спостережливі ви. Я починаю речення,а ви закінчуєте.

Гра «Продовжи  речення» 

 

– Що з весною настає?
– Сніг у полі(розтає).
– А чому то так буває?
– Сонце його(пригріває).
– Що ж синіє на землі?
– Ніжні проліски(малі).
– А що пнеться з-під листа?
– То травичка(вироста).
– А над полем що бринить?
– Любий жайворон (дзвенить).

                                К. Перелісна

  • Які ознаки весни ви запам’ятали?
  • Подивіться на малюнок. Які  кольори має весна?
  • C:\Users\school\Desktop\d0b2d0b5d181d0bdd0b0_-2cr.jpg
  • Які квіти першими зявляються весною?
  • Зараз ми з вами утворимо  3 квіткових галявини. Кожен із вас візьме квіточку на вибір(розподіл на групи за допомогою квіток – група пролісків,підсніжників,сон-трави).

IІІ. ГРУПОВА РОБОТА

  • Кожна група отримує пазли і складає картинку про весну. На зворотному боці картинки прочитаєте назву весняного місяця.

C:\Users\77\Desktop\1(12).jpgC:\Users\77\Desktop\21.jpgC:\Users\77\Desktop\multik-pro-vesnu-dlya-dtey_811.jpeg

Березень                        Квітень                    Травень

  • Які назви місяців ви прочитали?

ІV. ЩОДЕННІ НОВИНИ

  • Діти, а чи знаєте ви, звідкі виникли назви весняних місяців?

БЕРЕЗЕНЬ – таку назву цей перший весняний місяць отримав у середині минулого століття. Назва походить від назви промислу - березол (заготівля березового попелу, який використовували для виготовленняскла). До цього часу він іменувався март. У народі його також називали: капельник, протальник.
 КВІТЕНЬ – своє ім’я місяць носить ще із XVI століття. Саме в цей час починає квітувати земля. Також в народі були уживаними і інші назви: лукавець, апріль, дзюрчальник, краснець, водолій.
ТРАВЕНЬ – таке найменування останній місяць весни отримав у двадцятому столітті. До цього він називався май – від імені давньоримської богині весни Майї. У народі його називали: травник, громовик, пісенник.

V. ПІДСУМОК.

Вправа «Ознаки весни».

  • Передаємо квіточку по черзі один одному і описуємо 2-3 словами весну.

 

 

docx
Додано
24 лютого
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку