Тема. Букви Ии. Письмо малої букви и. Обкладинка та назва книги. Передбачення
Мета: навчити учнів писати малу рядкову букву и, вчити визначати з яких елементів складається книга та яку інформацію вони передають; формувати вміння аналізувати; виробляти навички правильного сидіння; розвивати зв’язне мовлення, увагу, уяву, спостережливість; виховувати інтерес до книг.
Обладнання: виставка книг, ТЗН, презентація.
Хід уроку
І. Організація класу
Вже пролунав дзвінок
Тож починаємо урок!
До нас на урок завітали гості. Привітайте їх, поверніться, будь ласка, до них, посміхніться їм.
II. Актуалізація опорних знань учнів
— Діти, вже прийшла весна. Прокидається природа і сьогодні до нас завітало сонечко Жужа. Воно хоче навчатися у лісовій школі. А сьогодні вона хоче побачити, як діти нашого класу вміють гарно писати і працювати. У нього для нас є декілька завдань.
«Мозковий штурм»
ІІІ. Повідомлення теми уроку
Жужа хоче вам загадати загадку:
Так, це книга. Сьогодні ми будемо говорити про книги. Також навчимося писати малу букву и.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Наступним завданням від Жужи буде знайома вам гра «Впіймай звук»
Я зачитаю слова, які підготувало сонечко, а ви, коли почуєте звук и, плескаєте у долоні.
Кіт сир хліб
кит мило гриб
От і прийшов час показати Жужі як ми вміємо читати. Відкриваємо підручники на сторінці 32.
Завдання 1.
Тепер разом прочитаємо слова у підручнику.
Завдання 2.
Вправа «Передбачення»
Минулий навчальний тиждень був присвячений улюбленим книжкам. Пам’ятаємо, що книги – розуму научають. Ми вчили з яких частин складається книга.
На обкладинці можна знайти автора, назву, малюнок. Подивіться, хто автор книги? Як вона називається? Хто зображений на ілюстрації?
Сонечко Жужа принесло декілька книг і хоче, щоб ви подивились на них і спробували вгадати про що у них написано.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Жужа хоче, щоб ми пограли з вами у LEGO.
Спробуйте скласти за допомогою цеглинок друковану букву и. Чудово, справились і з цим завданням.
Час показати Жужі як ми працюємо у зошитах.
Порівняйте малу букву и друковану і рукописну
У першому рядку у нас елементи:
Подивіться, як пишу: починаю писати від верхньої рядкової лінії пряму похилу паличку до нижньої рядкової лінії торкаючи її, заокруглюю праворуч і веду вгору до верхньої рядкової лінії. Потім, не відриваючи руки, знову вниз пряму похилу паличку із заокругленням внизу вправо і веду до середини рядка.
Пальчикова гімнастика
Покажи:
5. Закріплення вивченого
А у Жужі останнє завдання для вас. Подумайте і назвіть слова у яких є буква и.
V. Підсумок уроку
- Що ми сьогодні робили на уроці?
- Що нового дізнались?
- Який настрій у вас після уроку?
А сонечко Жужа дуже вдячне за виконані вами завдання і вважає вас старанними учнями. Бажає вам і надалі такими залишатися.