Конспект уроку : « Настільні ігри».
Мета:
1) познайомити дітей з різноманітністю настільних ігор;
2) інтелектуальний розвиток ;
3) емоційний розвиток ;
4) розвиток комунікативних навичок.
Завдання:
1) закріплення вміння грати в різні ігри
2) Розвиток логічного мислення, уваги, пам'яті
3) розвиток вміння працювати в команді, об'єднувати зусилля для досягнення спільної мети
4) тренування в дотриманні правил гри
5) розвиток вміння правильно реагувати на ситуації, що виникають в грі
Настільні ігри - корисний винахід, яке допоможе дитині будь-якого віку провести час з користю. Такі заняття подарують море позитивних емоцій всієї сім'ї. Дитина з їх допомогою підвищить свої інтелектуальні можливості, навчиться логічно мислити і дізнається багато нового і цікавого.
Настільних розваг в магазинах безліч, але це зовсім не привід відмовлятися від виготовлення ігр своїми руками.
НАСТІЛЬНІ ІГРИ СВОЇМИ РУКАМИ .
Відомо, просиджування дітей перед комп`ютером шкодить їх здоров`ю - фізичному і в більшій мірі психічному. Набагато краще захопити дитину настільною грою - яскравою і барвистою, з захоплюючим сценарієм і незвичайними героями. Саморобна гра буде повністю відповідати Вашим уподобанням. Ви зможете порадувати себе «квестом» з динозаврами або лото з сучасними автомобілями або зможете зробити настільний подіум з популярними зірками кіно або, наприклад, «бродилки» за справжніми вулицями Вашого міста. Повірте, в цьому немає нічого складного!
Для того щоб зрозуміти, як зробити настільну гру, потрібно розділити процес її створення на етапи. Перший і найважливіший етап, від реалізації якого залежить якість гри, - це ідея гри! Можна зробити настільну «ходилку», «квест», «стратегію» або більш прості, але від цього не менш захоплюючі - шахи, хрестики-нулики, лото, доміно та інші ігри. Другий етап - визначення масштабів гри. Тут є нюанс: якщо Ви придумуєте гру для малюка, тоді робіть ігрові деталі великими і розміщуйте гру на підлозі. Молодшим школярам і підліткам будуть цікавіше настільні ігри на папері, в які можна грати, розташувавшись за загальним столом.
Третій етап - створення ескізу гри. У нього повинні увійти такі елементи: ігрове поле, фішки, картки, кубики, необхідні фігурки, купюри та інші дрібниці. Четвертий етап - тестування ескізу. На даному етапі залучіть максимальну кількість учасників, щоб зробити гру цікавою для всіх. В процесі гри помічайте недоліки і намагайтеся їх виправити.
П`ятий етап - завершальний. Після внесення всіх пропозицій і коректив, прикрасьте гру, виріжте всі необхідні фішки, фігурки, купюри, підказки і т.п., зберіть героїв гри і оформите ігрове поле.
Тепер кілька слів про те, яку гру можна зробити. Тема гри буде залежати від ваших інтересів і захоплень. Найчастіше придумують настільні «дії» або «квести» з героями улюблених казок і мультфільмів, коли на шляху героя зустрічається безліч перешкод, які слід подолати, щоб завершити місію! Можна зробити гру за принципом «художника», коли потрібно домальовувати своєму персонажу ті чи інші частини тіла, які гравець виймає за жеребом. Виходить дуже фантастично і весело!
Практична робота: « Послідовне виконання гри».
Для виготовлення лабіринту знадобиться кришка з-під коробки, клей або клейовий пістолет, ножиці, олівець, лінійка і коктейльні трубочки або картон чи кофейні палички.
Огляд майстер-класу: « виготовлення настільної гри ЛАБІРИНТ»
порядок виконання робіт:
Домашнє завдання: провести турнір з батьками з гри ЛАБІРИНТ
та відео звіт надіслати вашому вчителю.
Домашнє завдання: провести турнір з батьками з гри ЛАБІРИНТ та відео звіт надіслати вашому вчителю.