Урок "Навчання грамоти (читання) Буква І і, звук [і]"

Про матеріал
Урок містить ігри: "Знайди букву","Придумай слово", а також є робота зі звуковим аналізом та чистомовкою.
Перегляд файлу

Навчання грамоти (читання)

Тема:Буква Іі. Звук [і].

Мета: ознайомити учнів  зі звуком  [і]; вчити друкувати її, вчити будувати речення зі службовим словом і;  формувати  компетентність спілкування; виховувати інтерес до навчання.

Обладнання: дошка, склади ,роздатковий матеріал, буква І, фішки.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

1.Вступна частина

1.Організаційний момент

Час урок нам починати

І знання хутчіш збирати.

2.Бесіда

-Які букви ми вже вивчили?

Які це звуки?

3.Робота в парах «Знайди букву»

Букви намальовані на листку «хаотично». Обвести тільки правильно написані літери. Кожен учень обирає собі колір олівця самостійно.

2.Основна частина

1. Робота над загадкою

В нас зимою білим цвітом

Сад зацвів,неначе літом.(Іній)

2.Словникова робота

-Що означає слово іній?

3.Звуковий аналіз слова іній.

4.Вивчення чистомовки

І-і-і- птахи(вгорі),

А-а-а- малюю (сама).

5.Друкування літери

- в повітрі за вчителем;

- на своїй долонці пальчиком;

-у зошиті.

6.Вправа «Пальчикова гімнастика»

Імітуємо гру на барабані

  • По-черзі пальчиками;
  • - одночасно усіма.

 7. Читання літер

ІАУОИ

Іуоиа

ІОАУИ

Іиуао

  • З вчителем;
  • Самостійно;
  • Джерельцем(один починає, а решта підхоплюють).

 8.Фізкультхвилинка

Повторюємо рухи за вчителем промовляючи лічилку.

Раз, два-дерева,(хитаємо руками імітуючи вітер, що хитає гілки)

Три, чотири – вийшли звірі,(імітуємо рухи тварин)

П’ять, шість – пада лист, (Показуємо , як опадає листя)

Сім, вісім – птахи в лісі, (імітуємо політ пташки)

Дев’ять, десять – це сунички, підвели червоні личка. (показуємо,як збирають ягоди)

9.Гра «Придумай слово»

Який ряд придумає більше слів зі звуком  [і] на початку слова. Слова записуємо на дошці.

Ірис,іриска,індик,Індія,іграшка,Іванка,Іван,Ілля…

10.Робота з реченням

-Іноді, ми використовуємо букву І , як самостійне слово в реченні . Воно допомагає сполучати слова , тому і назву йому дали сполучне слово.

Дівчатка і хлопчики сидять за партами.

Сонце і хмари зараз на небі.

-Складаємо декілька речень використовуючи цей сполучник.

11.Вправа «Рефлексія»

Обвести І по шаблону на папері і розфарбувати літеру.

3.Заключна частина

1.Бесіда

-Яку літеру ми сьогодні вивчили?

Який звук вона позначає?

2.Вправа «Руку вгору»

Якщо вам сподобався урок, то підніміть руки вгору і поплескайте в долоні.

 

docx
Додано
19 липня 2023
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку