УРОК НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (ЧИТАННЯ) З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Про матеріал
ОЗНАЙОМИТИ ШКОЛЯРІВ З БУКВОЮ Йй «ІЙ», («ЙОТ»), ЇЇ АЛФАВІТНОЮ НАЗВОЮ ТА ЗВУКОВИМ ЗНАЧЕННЯМ; ВЧИТИ ПРАВИЛЬНО АРТИКУЛЮВАТИ ЗВУК Й ; ВИРОБЛЯТИ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ СКЛАДІВ, СЛІВ З БУКВОЮ «ЙОТ»; РОЗВИВАТИ МОВЛЕННЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ; ЗБАГАЧУВАТИ АКТИВНИЙ СЛОВНИК ПЕРШОКЛАСНИКІВ СЛОВАМИ «ЙОГ», «РІЙ», «ЙОРЖИК»; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ СПІЛКУВАТИСЯ В ПАРАХ, ГРУПАХ; ВІЛЬНО ВИСЛОВЛЮВАТИ ВЛАСНУ ДУМКУ; ВИХОВУВАТИ ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ДО НАВЧАННЯ ГРАМОТИ, БАЖАННЯ АКТИВНО ПРАЦЮВАТИ
Перегляд файлу

УРОК НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (ЧИТАННЯ) З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

 

КЛАС : 1

 

ВЧИТЕЛЬ : РУСАНОВА Л. В.

 

ТЕМА : КОРИСНИЙ ЙОГУРТ. ЗВУК Й. БУКВА Йй

 

МЕТА : ОЗНАЙОМИТИ ШКОЛЯРІВ З БУКВОЮ Йй «ІЙ», («ЙОТ»), ЇЇ АЛФАВІТНОЮ НАЗВОЮ ТА ЗВУКОВИМ ЗНАЧЕННЯМ; ВЧИТИ ПРАВИЛЬНО АРТИКУЛЮВАТИ ЗВУК Й ; ВИРОБЛЯТИ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ СКЛАДІВ, СЛІВ З БУКВОЮ «ЙОТ»; РОЗВИВАТИ МОВЛЕННЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ; ЗБАГАЧУВАТИ АКТИВНИЙ СЛОВНИК ПЕРШОКЛАСНИКІВ СЛОВАМИ «ЙОГ», «РІЙ», «ЙОРЖИК»; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ СПІЛКУВАТИСЯ В ПАРАХ, ГРУПАХ; ВІЛЬНО ВИСЛОВЛЮВАТИ ВЛАСНУ ДУМКУ;  ВИХОВУВАТИ ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ДО НАВЧАННЯ ГРАМОТИ, БАЖАННЯ АКТИВНО ПРАЦЮВАТИ

 

ОБЛАДНАННЯ : МУЛЬТИМЕДІЙНІ ЗАСОБИ, ПРЕЗЕНТАЦІЯ, ДЕМОНСТРАЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛ, РОЗДАТКОВІ КАРТКИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА ДЛЯ САМООЦІНЮВАННЯ, ПРОМЕНЕВА ТАБЛИЦЯ СЛІВ, БУКВИ-КАРТКИ ДЛЯ СКЛАДАННЯ СЛІВ,  ЛЯЛЬКОВИЙ ПЕРСОНАЖ, ГАДЖЕТИ, ЛЕГО (ІНДИВІДУАЛЬНІ 6 ЦЕГЛИНОК), ІНДИВІДУАЛЬНІ МАГНІТНІ ПЛАНШЕТИ, ДЕРЕВ ЯНІ ПЛАНШЕТИ, КОЛЬОРОВІ СТРІЧКИ ТА ПАПІР ДЛЯ РОБОТИ В ГРУПАХ, ПІДРУЧНИК «БУКВАР» І.В.ЦЕПОВА, Н.О.ВОСКРЕСЕНСЬКА

 

ТИП УРОКУ : УРОК – ГРА З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. ЕМОЦІЙНИЙ НАСТРІЙ НА УРОК

 

ЗНОВУ ЛЮБИЙ НАШ ДРУЖОК

ВСІХ  ПОКЛИКАВ  НА  УРОК

ДІТКИ,  У НАС ГОСТІ

ПОВЕРН. ДО НИХ ОБЛИЧЧЯМ

І ЛАГІДНО ПРИВІТ.   СІДАЙТЕ.

У НАРОДІ КАЖУТЬ: «ХТО ДЕНЬ СВІЙ З УСМІШКИ ПОЧИНАЄ, У ТОГО УСПІХ БУДЕ НА ВЕСЬ ДЕНЬ». ТОЖ, ПОСМІХН. І ХАЙ ДО ВАС ПРИЙДЕ РАДІСНИЙ НАСТРІЙ. ХОЧУ, ЩОБ ВИ БУЛИ ВПЕВНЕНІ В СОБІ І ЗАДОВОЛЕНІ СВОЄЮ РОБОТОЮ НА УРОЦІ.

 

2. МОВНА РОЗМИНКА

А) ВПРАВИ НА ПОСТАНОВКУ ДИХАННЯ:

- 1 2 3 –ВДИХ, 4 – ВИДИХ

- НА ВИДИХ НАЗИВ ГОЛОСНІ ЗВУКИ

Б) АРТИКУЛЯЦІЙНІ ВПРАВИ ДЛЯ ЯЗИКА:

 - НА ВИДИХ СКАЖЕМО КІЛЬКА СКОРОМОВОК

МОЛОДЦІ!        ВПРАВНО ПРАЦЮВАЛИ.

 

3. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО

І  НЕЗНАЙЦІ  СТАЛО ДУЖЕ ЦІКАВО: ЯК ЖЕ ВИ ЗНАЄТЕ  ВИВЧЕНІ ЛІТЕРИ?

 

 - КІРА, АРТЕМ ШУКАТИМУТЬ ЛІТЕРИ У ПАЗЛАХ ЗА    ПЛАНШЕТАМИ

КЛАС :

А) ГРА «ДІД БУКВОЇД»

Б) ГРА «СКЛАДИ РЕЧЕННЯ»

 

-    КІРА, АРТЕМ,  -   ПРАЦЮЄМО       РАЗОМ!

      В) РОБОТА З ЛЕГО – 6 ЦЕГЛИНОК

      Г) ВПРАВА «МІКРОФОН»

  1. ЗВУКИ БУВАЮТЬ ГОЛОСНІ І …
  2. ПРИГ.ЗВ. ПОДІЛ. НА ………..
  3. У СЛОВІ СТІЛЬКИ СКЛАДІВ, СКІЛЬКИ  …….
  4.   ЗВУК   ВІД  БУКВИ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ТИМ, ЩО …..

 

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. ВИДІЛЕННЯ ЗВУКА Й ЗІ СЛІВ

2. АРТИКУЛЯЦІЯ І ПОЗНАЧЕННЯ ЙОГО ФІШКОЮ

3. ВИЗНАЧЕННЯ ПОЗИЦІЇ ЗВУКА  Й  В СЛОВАХ

 

 ДІТКИ, ДО НАС У ГОСТІ  ЗАКОТИВСЯ М ЯЧИК. ТОЙ, ДО КОГО ВІН ПОТРАПЛЯЄ, МАЄ СКАЗАТИ, ДЕ В СЛОВІ СТОЇТЬ ЗВ. (Й). УВАГА НА ЕКРАН.                                                                                СЛАЙДИ

ОТОЖ, СЛОВО «ЙОРЖИК» - БАГАТОЗНАЧНЕ.

  • МОЛОДЦІ, ДІТИ! МИ ПОВЧИЛИСЯ РАЗОМ З Н. ЧУТИ ЗВУК (Й) В СЛОВАХ ТА ВИЗНАЧАТИ ЙОГО ПОЗИЦІЮ В СЛОВІ. ПРОПОНУЮ ВІДПОЧИТИ.

 

СЛАЙД         ФІЗХВ.  «РАЙДУГА» (1:15)

 

4. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВОЮ БУКВОЮ

5. ДРУКУВАННЯ ЛІТЕРИ:

А) ПОКАЗ ЗАРЗКА ВЧИТЕЛЕМ;

Б) ДРУКУВАННЯ НА МАГНІТНИХ ПЛАНШЕТАХ

 

 

-  КІРА, А. НАВЕДУТЬ ЩЕ КІЛЬКА ЛІТЕР У ГАДЖЕТІ, А МИ

 

НАДРУК. КІЛЬКА  СЛІВ  З ЦІЄЮ БУКВОЮ:

                ЙОГ        РІЙ  

 

КІРА, АРТЕМ !  ПРИЄДНУЙТЕСЬ ДО НАС

6. САМОСТІЙНА РОБОТА

 

ЙОРЖИК   ПІДГОТУВАВ   ДЛЯ    ВАС   КАРТОЧКИ,

 ЯКІ МИ ЙОМУ НАДІШЛЕМ НА ПЕРЕВІРКУ. ЗАВДАННЯ  ПРОСТЕ – ТРЕБА ЗНАЙТИ І ОБВЕСТИ ВСІ ЛІТЕРИ «ЙОТ».

                  СЛАЙД    ФІЗХВИЛИНКА ( 0: 47 )

                  «УКРАЇНО, МИ ТВОЯ НАДІЯ»

ІІІ. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ

1. ЧИТАННЯ СКЛАДІВ З  Й

 

А ЙОРЖ ПРИГОТ ВАМ ВИПРОБУВАННЯ ЗІ ШВИДКОСТІ:

ЛОВІТЬ ШВ-КО СКЛАДИ НА ЕКРАНІ

2. ЧИТАННЯ СЛІВ З  Й

                  СЛАЙД

  • ПРОЧИТАЙТЕ СЛОВА  З Й ЗА ЕЛЕКТРОННИМ ПІДРУЧНИКОМ

                  СЛАЙД

  • ВПРАВА «ДИКТОР»;
  • ЧИТАННЯ «БУКСИРОМ»

 

     3.  ХВИЛИНКА ДЛЯ ОЧЕЙ

ЧИТАЛИ, ЗА ВСІМ СЛІДКУВАЛИ

І ОЧІ, МАЛЯТА, ВТОМЛЯТИСЯ СТАЛИ.

 ЇМ СЛІД ВІДПОЧИТИ. ТОЖ, ЗРОБИМ ЗАРЯДКУ:

ОЧІ ЗАПЛЮЩІТЬ. ВИ БАЧИТЕ НІЧ? РОЗКРИЙТЕ ОЧІ:

- ПОДИВІТЬСЯ      НА      О,   ТЕПЕР   НА      О,   О

4. РОБОТА З МАЛЮНКОМ ПІДРУЧНИКА

 

  • ПОДИВІТЬСЯ   НА   МАЛЮНОК.
  • КОГО    ВИ   БАЧИТЕ?
  • ДАЙТЕ   ІМ Я ХЛОПЧИКУ    ІЗ    ЗВУКОМ   Й
  • ЩО   ТРИМАЄ   В   РУЦІ МАМА?
  • ДЕ    ЗВУК    (Й) ?
  • ЩО  РОБИТЬ ХЛОПЧИК?
  • ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА РАДІСНЕ ОБЛИЧЧЯ ХЛ. ТА    ОКЛИЧНЕ   РЕЧЕННЯ   ПІД МАЛЮНКОМ:  
  • СКІЛЬКИ    В    НЬОМУ   СЛІВ?
  • СПРОБУЙТЕ    СКЛАСТИ   ТАКЕ    РЕЧЕННЯ

 – ЩО  МІГ  СКАЗАТИ  ЙОСИП?

  • ВИ ТЕЖ ЛЮБИТЕ ЙОГУРТ?
  • ЙОСИПУ ДІЙСНО ПОДОБАЄТЬСЯ ПИТИ ЙОГУРТ.
  • ПРО ЦЕ  ХОЧЕ РОЗПОВІСТИ ОДИН ЛЯЛЬКОВИЙ ПЕРСОНАЖ.  ЗУСТРІЧАЙТЕ – ЗАЙЧИК-ВУХАНЧИК  З НЕЗВИЧАЙНИМ  ВІРШИКОМ:

 

ЛЮБИТЬ ЙОСИП ЙОГУРТ ПИТИ

ЙОГО НЕ ТРЕБА І ПРОСИТИ.

 

- СПОДОБАВСЯ ВІРШИК?

- А  ЩО  У  НЬОМУ  НЕЗВИЧНЕ?

-  ЯК  ЗАЙЧИК  РОЗПОВІДАВ  ВІРШ ? ( ШВ. – О )

ЦЕЙ  ВІРШ  НЕЗВИЧНИЙ  ТОМУ, ЩО  НАЗИВАЄТЬСЯ  СКОРОМОВКОЮ – ТОБТО, -  СКОРО   МОВИТЬСЯ.

 

5. ВИВЧЕННЯ СКОРОМОВКИ НАПАМ ЯТЬ.

6. РОБОТА  В  ПАРАХ:

 - ТЕПЕР  В  ПАРАХ  РОЗКАЖІТЬ  ОДНЕ  ОДНОМУ СКОРОМОВКУ

 - ЯКА  ПАРА ХОЧЕ  ВИСТУПИТИ ?  ДЯКУЮ ! МОЛОДЦІ !

І\/. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО

  1. МУЛЬТИМЕДІЙНІ  ІГРИ

 - КІРА З АРТЕМОМ  ГРАЮТЬ  НА ПЛАНШЕТАХ У БУКВОГРАЙКУ;

  •  А У НАС:                СЛАЙД

 А)  ГРА «ВІКОНЕЧКО»                           

  • ДОСИТЬ ШУКАТИ НИМ НА ЕКРАНІ СЛОВА І ЧИТАТИ.
  • ХТО ХОЧЕ СПРОБУВАТИ?

 

                 СЛАЙД

Б) ГРА        « ЗНАЙДИ  СЛОВО »

- НАТИСКАЙ НА БУДЬ-ЯКУ ЦИФРУ І ЧИТАЙ СЛОВО

 

                             СЛАЙД

 

В) ГРА    «БУКВИ  ВТЕКЛИ»

 

           СЛАЙД

 

Г) ГРА «СКЛАДИ СЛОВО»

- ІЗ БУКВ ТРЕБА СКЛАСТИ СЛОВО-ВІДГАДКУ:

 

* ДРІБНА РИБА, У ЯКОЇ КОЛЮЧІ ПЛАВЦІ; 

* МОЛОЧНИЙ ПРОДУКТ;         

* НЕВЕЛИКИЙ ЛИСТЯНИЙ ЛІС;    

* РІДИНА, ЩО ГОЇТЬ РАНИ;     

*ЧОЛОВІЧЕ ІМ Я                 

 

 

- КІРА, АРТЕМ – ПРИЄДНУЄМОСЬ

           СЛАЙД

            Ф – КА

« ТО НЕ Є ПРОБЛЕМА»   (1:46)

 

2. РОБОТА В ГРУПАХ

  • КІРА, АРТЕМ     НА  МІСЦІ ЗА ПРОМЕНЕВОЮ ТАБЛ. ;

 

                             У НАС Є  3 КОМАНДИ

1) ШУКАТИ СЛОВО ДО СХЕМИ ( ПОКАЗУЮ ) БУДЕ КОМАНДА, ЯКА ПЕРШОЮ СКАЖЕ, ЯКИЙ МІСЯЦЬ РОКУ МІСТИТЬ У СВОЇЙ НАЗВІ БУКВУ «ЙОТ» ?

2) ВПИСУВАТИ БУКВИ ( ПОКАЗУЮ НА ДОШКУ )

БУДЕ ТА  З   2-Х  КОМАНД, КОТРА ШВИДШЕ НАЗВЕ  ШК. ПРИЛАДДЯ, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКОГО   МИ  КРЕСЛИМО  ВІДРІЗКИ

    3) І  ВАША  КОМАНДА  ВИКЛАДАЄ   2 СЛОВА: 

              КОРИСНИЙ   ЙОГУРТ

3. ПЕРЕВІРКА ТА ПРЕЗЕНТУВАННЯ ВИКОНАНОЇ РОБОТИ

  • МАЛЯТА ! ЧИ  ЗГОДНІ  ВИ З ТИМ,  ЩО ЙОГУРТ

КОРИСНИЙ?

Я ПОДІЛЯЮ ВАШУ ДУМКУ І ХОЧУ ЩЕ ДОДАТИ, ЩО В НЬОМУ БАГАТО ВІТАМІНІВ І ЦЕ 1 ІЗ НАЙПОПУЛЯРНІШИХ КИСЛОМОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ. ВІН КОРИСНИЙ ДЛЯ  ДЛЯ ЗУБІВ І ЯСЕН, ДЛЯ КІСТОК, СЕРЦЯ, СУДИН, ТРАВНОЇ СИСТЕМИ.

 

- АЛЕ, ДЕ Ж ЙОГУРТ ?   ДАВАЙТЕ  ЙОГО ПОШУКАЄМО   НА   ДОШЦІ

  • ЧОМУ ЦІ ПРОДУКТИ  НАЗИВАЮТЬСЯ МОЛОЧНИМИ?
  • Я ХОЧУ ЗАЗНАЧИТИ, ЩО СЬОГОДНІ МИ НЕ ТІЛЬКИ ВЧИЛИ БУКВУ Й, А ЩЕ Й ПОЗНАЙОМИЛИСЯ З МОЛОЧНИМИ  ПРОДУКТАМИ.
  • А В ЧОМУ Ж КОРИСТЬ ЦИХ ПРОДУКТІВ МИ ПОЧУЄМО З РЕКЛАМИ, ЯКУ Я ПРОПОНУЮ ПРИДУМАТИ.

4. РОБОТА В ГРУПАХ

 

  1. ТІ, ХТО БУДУТЬ ГОТУВАТИ РЕКЛАМУ – ВИ БУДЕТЕ – РЕКЛАМІСТИ.

 

  1. У КОГО НА ПАРТІ ЧЕРВОНИЙ КРУГ – ВИ МОДЕЛЬЄРИ;      

 

  1. ЖОВТИЙ КРУГ – АПЛІКАТОРИ;

 

  1. СИНІЙ КРУГ – ДИЗАЙНЕРИ.

 

  1. МОДЕЛЬЄРИ СТВОРЯТЬ БУКВУ  Й  ЗІ СТРІЧОК;
  2. АПЛІКАТОРИ – З ПАПЕРУ ;
  3. ДИЗАЙНЕРИ – НА ДЕРЕВ ЯНИХ ПЛАНШЕТАХ

          СЛАЙД – МУЗИКА

      « МАМИНА  СОРОЧКА »

 

  1. ПРЕЗЕНТАЦІЯ РОБІТ

\/. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ

-МОЛОДЦІ ДІТКИ! ГАРНО ПОПРАЦЮВАЛИ. А ЧИ МОЖЕТЕ ВИ ТЕПЕР СКАЗАТИ:

-ЯКИЙ ЖЕ ЗВУК ОБРАЖАВСЯ НА ПОЧАТКУ УРОКУ?  ЯКИЙ ВІН?

- ЯКОЮ БУКВОЮ ЙОГО ПОЗНАЧАЮТЬ?

 

- ДІТКИ! ВСІМ ПРИСУТНІМ ЦІКАВО, ЯК ВИ ОЦІНИТЕ СВОЮ РОБОТУ НА УРОЦІ. НА КОРАБЛИКУ  ВІД НЕЗНАЙКА РОЗФАРБУЙТЕ ПРАПОРЕЦЬ:

 

* ЯКЩО ТОБІ БУЛО ЛЕГКО І ЦІКАВО – У ЗЕЛЕНИЙ КОЛІР;

 

*  ЯКЩО ТОБІ БУЛО ВАЖКО, АЛЕ ТИ ЗМІГ З УСІМ СПРАВИТИСЬ, ТО – У ЖОВТИЙ КОЛІР;

 

* ЯКЩО ТОБІ БУЛО ДУЖЕ ВАЖКО І БУЛА ПОТРІБНА ДОПОМОГА ВЧИТЕЛЯ, ТО – У ЧЕРВОНИЙ КОЛІР

 

  • СЬОГОДНІ МИ БАГАТО ПРАЦЮВАЛИ  НА УРОЦІ І Я ХОЧУ ПОДЯКУВАТИ  ЗА ГАРНУ РОБОТУ І ЗАПРОПОНУВАТИ СТАТИ У ДРУЖНЄ КОЛО.

 

  • ВІЗЬМЕМОСЯ ЗА РУЧКИ. ПОСМІХНІМОСЬ ОДНЕ ОДНОМУ І ВСІ РАЗОМ СКАЖЕМО: «ДЯКУЄМО ЗА СПІВПРАЦЮ».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
2521
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку