Урок навчання грамоти (читання) "Закріплення звука [к], букви "ка". Ребуси"

Про матеріал

Урок навчання грамоти (читання). Тип уроку: урок формування та застосування знань. В ході уроку використано кейс-метод, методика кольорового читання, читання карток-пазлів.

Перегляд файлу

УРОК

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

(ЧИТАННЯ)

У 1-Б КЛАСІ

C:\Users\Я\Documents\открытый урок чтение\20171122_105030.jpg

 

ПРОВЕЛА: Лазоренко О.о.

 

 

Тема уроку. Закріплення звука к, букви «ка». Ребуси.

М е т а:

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

 Навчальнаформувати компетентності: ключові {вміння вчитися - самоорганізовуватися   до   навчальної   діяльності   у   взаємодії;   соціальні   -   брати   на   себе відповідальність  за  ефективне  здійснення презентації результатів роботи; загальнокультурні - дотримуватися норм мовленнєвої культури; здоров'язбережувальні  (життєві навички, що сприяють соціальному  здоров'ю)    слухати   пояснення   вчителя,   а   у  разі   

необхідності звертатися   з    проханням    про    індивідуальне   консультування  предметні: повторити вивчену букву к; формувати в учнів правильність читання складів, слів, речень з буквою «ка»;  формувати в першокласників аудіативні вмін­ня за змістом тексту В. Сенцовського «Хоробрий Тимко»; фор­мувати вміння складати речення за змістом серії малюнків; виховувати любов до природи.

Розвивальна: розвивати творчі вміння самостійно розв’язувати нові пізнавальні завдання; розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи розумової діяльності людини.

Виховна: виховувати любов до рідної природи, її краси, бережливе ставлення до неї; виховувати в учнів самостійність, справедливість, доброзичливість, гуманність, старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.

Зміст, мета і тип даного уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми. Урок  по вивченню даної теми є останнім.

Тип уроку: урок формування та застосування знань.

Обладнання: підручник, картки, конверти із завданнями, ребуси, їжачок, кленові листочки, предметні малюнки, презентації.

 

 

ХІД УРОКУ

I Організація класу

(вітання у колі друзів)

                  Разом візьмемось за руки

                  Веселіше стане всім

                  Бо у класі всі ми друзі

                  Сяють усмішки у всіх

  • Діти, у нашому класі поселилася радість, давайте подивимося один на одного. Обміняємось посмішками. Всі в гарному настрої починаємо урок.
  • Що ви очікуєте від нашого уроку?
  • Добре, відправляємося на наш урок, в кінці уроку скажете чи справдилися ваші очікування.
  • До нас на урок завітав їжачок. Він просить  у вас допомоги, йому необхідно назбирати листочків для теплої постелі, бо подув сильний вітер і все роздув. А зібрати ми їх зможемо, якщо виконаємо завдання. Допоможемо?

II Актуалізація опорних знань

  1. Вправа «Мозковий штурм»

-З чого складається наше мовлення?

- З чого складаються речення?

  • З чого складаються слова?
  • Склади?
  • Які є звуки?
  • Скільки є голосних звуків?
  •  Молодці, за правильні відповіді ми можемо взяти для нашого гостя перший листочок.

III Повідомлення теми уроку

Сьогодні на уроці ми будемо далі вправлятися в читанні складів, слів з буквою «ка», ознайомимося з текстом «Хоробрий Тимко» та будемо розгадувати ребуси.

 

IV Повторення та закріплення вивченого

  1. Мовна зарядка
  • Розпочнемо нашу пісеньку голосних звуків.  (відеопрезентація)
  1. Повторення скоромовки

        Клює курка крупку

        Крупка дрібненька, курка рябенька.      

  • Конкурс на кращого виконавця скоромовки. (отримуємо другий листочок)
  1. Промовляння чистомовки

КА-ка-ка – тут я бачу     (їжачка)

Ку-ку-ку- дам грибочок  (їжачку)

Ки-ки-ки-завітали (їжачки)

Ок-ок-ок –це маленький (їжачок)

  1. Гра «Спільний звук»

Кит, корова, курча, сік, марка.

Мама, море, місто, сом, солома.

Син, масло, сонце, сон, лис.              (отримуємо третій листочок)

  • Подув сильний вітер і геть все переплутав знайдіть відповідний малюнок до схем
  1. Звуковий аналіз слів (поєднати малюнок із схемою)

Похожее изображение    Картинки по запросу малюнок калинаКартинки по запросу малюнок кавунаПохожее изображение

 

-

о

-

о

-

о

-

о

-

о

-

 

 

 

-

о

-

о

-

-

о

-

о

-

-

о

-

 

(отримуємо четвертий листочок)

  1. Розчитування за складовою таблицею.  Вправа «Сороки та черепахи»

 

 

 

 

 

ма

мо

му

ми

мі

на

но

ну

ни

Ні

ла

ло

лу

ли

Лі

са

со

су

си

Сі

ка

ко

ку

ки

кі

 

 

 

Картинки по запросу черепаха рисунокКартинки по запросу сорока рисунок

 

Хлопчики прочитають, як старі повільні черепахи.

Дівчатка, як сороки

(Повторювати кожний рядок)

V  Музична фізкультхвилинка «Осінь наша мила»

  1. Щоб потренувати вашу пам’ять , виконаємо вправу «Фотограф»

Ваше завдання записати в порожні клітинки букви, які побачите на екрані

М

А

 

Кк

Молодці, впоралися і з цим завданням . ми подаруємо ще один листочок нашому їжачкові. Щоб йому тепліше було спати взимку.

  1. Почитаємо картки-блискавки. Щоб краще навчитися читати.  Увага на екран. (кок, сік, Ніна, Іван)
  2. Вправа «повітряна кулька» прочитати слова, видихаючи повітря.
  3. Кейс-метод (різнорівневі завдання)

Сильні учні

Вставити голосні у словах та прочитати речення

 н чк      ,    в дн с б чк     в

      в     д       .

 

 

 

 

 

Слабкі учні (кольорова методика навчання читанню)

Картинки по запросу вінок малюнок

В І Н О К

ВІ НОК

В  І  Н  О  К

Зібрати слово із складів, потім із розрізаних букв.

Всі інші учні працюють з картками-пазлами. Прочитати слово, знайти відповідний малюнок.

 

вікно

             Картинки по запросу вікно малюнок

калина

                  Похожее изображение

колоски

             Картинки по запросу колоски пшениці

колиска

Похожее изображение

миска

          Картинки по запросу миска

(отримуємо наступний листочок)

Гімнастика для очей (відеопрезентація)

VI Читання. Слухання-розуміння

1 вступна бесіда

Ми зараз разом з хлопчиком Тимком побуваємо у селі в гостях у дідуся, давайте почитаємо, що робить хлопчик у селі.

  1. Читання слів у колонках за вчителем.
  2. Словникова робота

    Буцається –

  1. Читання вчителем оповідання Сенцовського «Хоробрий Тимко»
  2. Перевірка первинного сприймання. Тест, що з двох правильне

У дідуся є

А) онук

Б) онучка

Тимко годує

А) бичка

Б) кролів

Кого Тимко дуже боявся

А)собаку

Б) бичка

6. читання казки ланцюжком.

7. Складання речень (після тексту

8. Робота над серією сюжетних малюнків (листочок для їжачка)

9. Розгадування ребусів. (листочок)

 

 

VII Підсумок уроку

  • Яку пораду дав дідусь?
  • Рефлексія
  • Хто справився на уроці з усіма завданнями візьміть червоне яблучко та покладіть його в кошик для їжачка, у кого виникали невеликі труднощі, покладіть зелені яблучка. Кому було дуже важко, покладіть жовте яблучко.
  • Дякую вам, діти, за цікавий урок.
  • Чи справдилися ваші очікування?

 

 

 

docx
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
1350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку