Розробка уроку ранкової зустрічі за темою "Прийди, весно!" для учнів першого класу з використанням інтерактивних форм роботи. Протягом відповідного часу учні працюють як індивідуально так і в групах. Використовується на уроці також ІКТ.
Ранкова зустріч « Прийди, весно!»
Мета: створити у класі дружнє середовище; дати дітям відчуття приналежності, сприяти формуванню толерантного ставлення один до одного; розвивати уміння говорити і слухати один одного; формувати бережливе ставлення до природи.
Обладнання: картки для колективнрої роботи та роботи в групах; відеоролик про весну.
Хід ранкової зустрічі
1.Запрошення на ранкову зустріч
( учні разом з вчителем стають у коло)
2. Вітання у колі друзів
Доброго ранку! Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки.
Працюють голівки,
І сяють усмішки.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви. Бажаю вам я!
3.Вправа « Відгадай загадку»
(Учні відгадують загадку )
Де вона проходить –
Там травиця сходить,
Квіти розцвітають,
Солов’ї співають. ( весна )
4. Розподіл учнів на групи
- Які весняні місяці ви знаєте?
( кожен учень отримує частину малюнку - пазлу і за цими частинами поділяються на групи і складають ілюстрації картин весняних місяців)
березень квітень травень
Фіз.хвилинка
5. Робота в групах
( кожна група отримує конверт із завданням)
1 група «Березень»:
Якщо з берези тече багато соку - літо буде дощовим.
2 група «Квітень»:
Якщо в холодний день квітня заспіває півень – потепліє.
3 група «Травень»:
Часті тумани у травні на мокре літо.
6. Обмін інформацією.
Кожна група пояснює значення прислів’я.
Перегляд відеоролика про весну.
7.Щоденні новини.
- А зараз прийшов час щоденних новин. Пригадайте, які важливі події відбуваються весною.
* Свято матусь.
*Перехід на літній час.
* Великдень.
- Діти, я бажаю вам гарного настрою і цікавого дня.