Урок навчання грамоти. Письмо 1 клас.Написання великої букви Б,складів,слів і речень з вивченими літерами

Про матеріал
На уроці учні знайомляться з написанням великої букви Б та поєднань її з іншими літерами; вчаться аналізувати, порівнювати букви та їх елементи; удосконалюють вміння писати друковане речення письмовими буквами, працювати в парі та групі; розвивати пам'ять, мову, мислення.
Перегляд файлу

Урок навчання грамоти. Письмо 1 клас. Написання великої букви Б, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

Мета: вчити писати велику букву Б, поєднання її з іншими буквами, удосконалювати вміння орієнтуватись в сітці зошита, писати ручкою, списувати друковане речення; застосовувати знання про вживання великої букви; сприяти розвитку уваги, пам’яті, мислення; виховувати турботливе ставлення до бабусь і дідусів.

Обладнання: картка- зразок написання букви Б, звукові схеми, картки для гри «Подарунок», м’яка іграшка собачка,  малюнок бегемотика, цеглинки LEGO, мультимедійна презентація до уроку.

                                Хід уроку

І. Вступна частина

1.Організаційний момент

Дзвоник вже сигнал нам дав,

Працювати час настав.
То ж і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо.

- З чого нам урок почати?Скоромовку розказати.

2.Зв’язок з уроком читання

Повторення скоромовки,вивченої на уроці читання.

Бабин біб розцвів у дощ, буде бабі біб у борщ.(на дошці звукові схеми слів біб, Бобик)

-Чим цікаве слово біб? Які ще слова ми читали навпаки?

3.Проблемне запитання

-Бобикові (іграшка собачка) сподобалось бути на уроці читання. Дозволимо йому бути на уроці письма?

-А чи можемо ми написати кличку собачки у зошит? Чому не можемо? ( бо не вміємо писати велику букву Б)

ІІ. Основна частина

1.Повідомлення теми і завдань уроку

-То які припущення у вас, чим ми будемо займатись на уроці?

Показ друкованої великої букви Б

-На що схожа буква Б?

(Показ малюнка бегемотика) Буква «Б», як бегемотик, що вхопився за животик.

                                                  Він морозиво поїв, а тому і захворів.

             2.Творча робота в парах

- Викладіть із цеглинок LEGO велику букву Б. Порівняйте чи однакові друкована і письмова буква Б?

3.Робота в зошитах з друкованою основою

1) Бесіда за малюнком

-Хто зображений на малюнку? Чим зайняті бабуся й онуки? Чим бабуся пригощає діток? Про що могли говорити Бабуся й діти за столом?

-Дайте імена дітям. (Борис, Богдана)

-З якої букви потрібно їх писати?

2.Демонстрація й аналіз букви Б

-Зі скількох елементів складається буква Б? В написанні яких букв ви їх зустрічали?

-Наведіть олівцем елементи букви Б у зошиті. Чи легко буде нам писати цю букву ?Але ми постараємось і справимось.

3.Письмо букви Б, буквосполучень, слів ( на протязі уроку використовується мультимедійна презентація до уроку)

*Показ написання букви вчителем на дошці з детальним поясненням написання

*Письмо в повітрі олівцем

*Письмо вчителем вологою ганчіркою на дошці, а учні в повітрі

*Повторення правил сидіння та нахилу зошита під час письма, правильного тримання олівця

*Письмо в зошиті букви Б

*Письмо ручкою  поєднань букви Б з іншими літерами

*Написання слова Борис

-Хто прочитає, яке слово написано в рядку? З якої букви ми його напишемо? Чому?

4.Пальчикова гімнастика

     Хоч бабуся вже стара,

     Всім гостинці роздала:

     Тарасику – пряничок,

      Богданкові – бубличок,

     Тетянці – ватрушку,

     Марійці – пампушку.

     Тільки в Юлі – внученьки-

     Без гостинців рученьки.

5.Гра «Подарунки». Групова робота.

З’єднати малюнок хлопчика з подарунком, за змістом речення.

У Романа- барабан. У Слави- бубон. У Миколи- кубики. У Бориса- собака.

6.Робота над реченням

-Хто прочитає, що написано в рядку? Це слово чи речення?( покажіть цеглинками лего,червоний-слово, зелений-речення)

- Але це речення незакінчене.

-Де можуть бути Бориско і Ліза?

*Запис речення в зошиті (один учень на дошці)

*Звуковий аналіз слів.(хлопчики викладають слово Борис, дівчатка-Ліза, двоє учнів на дошці)

*Списування друкованого речення

-Як пишеться перша буква ? Який знак стоїть в кінці речення?

*Зорова гімнастика

7.Гра «Відгадай і намалюй»

-Що намальовано зліва? Де стоїть буква «у» в слові булка? Якою буквою можна її замінити? Кого намалюєте? Які кольори використаєте?

ІІІ.Заключна частина

1.Бесіда

- Згадайте, які завдання завдання ми ставили на початку уроку. Чи все ми виконали? Навіщо уміти писати великі букви?

2.Рефлексія

«Тепломір успіху». Покажіть цеглинками, як ви працювали на уроці?

3.Щоденні 5. Письмо для себе

-Згадайте, яким видом спорту займались Бориско і Богдан у тексті на уроці читання?

- Яким спортом ви займаєтесь чи хочете займатись?

-Відкрийте «Щоденники вражень» і запишіть або намалюйте цей вид спорту.

docx
Додано
14 грудня 2022
Переглядів
572
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку