Урок навчання грамоти Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв . Опрацювання вірша “Хто Юрасика вкусив?”.

Про матеріал
Урок навчання грамоти Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв . Опрацювання вірша “Хто Юрасика вкусив?”.
Перегляд файлу

 

          

 

 

                 

 

 

 

Урок навчання грамоти

Тема: Закріплення  звукових значень  вивчених букв .

Опрацювання вірша “Хто Юрасика  вкусив?”.

 

                                 

 

                     

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

Веремчук Яна Сергіївна

 

Дата:

Клас: 1

Урок: навчання грамоти .

Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв.

Компетентності:

Вільне володіння державною мовою

-формування ключових компетентностей першокласників на уроках навчання грамоти засобами LEGO-технологій ;

-вміння усно  висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти;

- любов до читання ;

-відчуття краси слова;

- усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження;

- готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях.

Навчання впродовж  життя

-опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання;

- організація власного навчального середовища;

- отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб;

- визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення;

- навчання працювати самостійно і в групі.

Громадянські та соціальні компетентності

-активність у житті класу та школи;

- повага до прав інших осіб.

Обладнання: Букварі, телевізор, квітка семицвітна зі зйомними пелюстками, індивідуальні картки , цеглинки Лего.

 

                                                                       Хід уроку

 

I. Організаційний момент. (Привітання)

 Я всміхаюсь сонечку:

Здрастуй, золоте.

Я всміхаюсь квіточці:.

Хай вона росте.

Я всміхаюсь дощику:

Лийся, мов з відра.

Друзям усміхаюся:

Зичу їм добра.

- Пригадаємо правила роботи на уроці.

- Ми будемо дотримуватись наших прав.ил.

II. Вступне слово вчителя. Повідомлення теми та мети.

- Сьогодні ,коли я поспішала до школи  мені поштарка вручила ось цей лист. Зараз ми його з вами прочитаємо.

-Доброго ранку, любі діти !Запрошую вас разом зі мною навчатися і гратися. Для цього ви повинні відривати по одній пелюстці і виконувати завдання. В кінці уроку вас чекає подарунок.

- Ви здогадалися хто написав нам цей лист?

- Квітка.

- Квітка — семицвітка .

- Сьогодні завітала до нас на урок квітка-семицвітка ,пропонує вона нам погратися з нею.

- Зараз я відриваю першу пелюсточку .

- Щоб зі мною гарно грати будем язичок тренувати.

 III. Дихальні вправи.

 -Як дме  вітерець? (Діти дують – розвивають легені)

 -Понюхаємо квіточку. (Діти нюхають)

-Здуємо пір’їнку( Діти дують )

-Почистимо зубки язичком.

-Посміхнемося один одному.

- Наші чутливі вушка добре чують усі звуки.

- Прилетів жук.(ж-ж-ж )

- Задзвеніла бджілка. (Дзу-дзу-дзу...)

-Джмелик прилетів до квітки семицвітки. (Джу-джу-джу...)

- Просимо тишу.( тш-тш-тш)

- Щоб язичок наш був слухняним квітка - семицвітка пропонує нам читко вимовити слова .

- Ла,ла,ла — мед несе бджола.

-Ли, ли, ли — бджоли меду принесли.

- Ми справилися з вами із завданням першої пелюсточки.

IV. Мотивація навчальної діяльності.

- Зірвемо наступну пелюсточку.

-Щоб гарно нам читати з тренажером будем грати.(Тренажер читання буква Ю).

- Що ж пропонує нам далі наша квітка- семицвітка ?

- Квітка- семицвітка нам каже : - Все вивчене пригадай з цеглинками ЛЕГО пограй.

- Розкладіть будь ласка цеглинки .

-Прочитайте на екрані(дошці ) слова і визначте зайве слово .( Ірина ,Олена , Юлія, Марина, Міла, Весна ).

- Чому ви вибрали слово весна?( Всі слова були іменами дівчаток ,а весна пора року ).

-Увага на екрані ( Максим,Матвій, Анна, Роман, Руслан, Даніїл).

- Чому ви вибрали слово Анна?

- Увага на екран читаємо і визначаємо зайве слово.    (Машина ,морква ,огірок ,капуста,помідор,картопля).

- Визначте який звук позначає літера .( М (синій приголосний твердий ,червоний -голосний ),У ,З.

- Відшукайте звукову модель до слова ( Ваза).

- Яка буква пропущена в слові    есна ( М, Л, К, Н, В, Т ).

- Яка буква пропущена в слові ? З_ на (М, А,Л, І, С, О ).

-Яка буква пропущена в слові?(Сонц _).

- А зараз оцініть себе ,якщо було складно піднімаємо червоні цеглинки. Не все вдавалося- жовта цеглинка. Було легко -зелена цеглинка.

-Складаємо наші цеглинки і слухаємо мене уважно.

Між берегами тече синя річка.

У голубому небі світить яскраво сонечко.

У зеленій травичці розквітли червоні квіточки.

- Поставили пірамідки.

Молодці, ми справилися із завданням. А наша квітка — семицвітка пропонує нам наступне завдання.

-Ви загадку відгадайте ,асоціативний кущ складайте.

- Де вона проходить-

Там травичка родить.

Квіти розквітають.

Пташечки співають

Відгадаєш ,хто вона ,

Ця красуня чарівна ?(Весна )

- Ми з вами зараз назвемо ті слова ,які можна віднести до слова весна.

(Квіти ,радість ,трава ,тепло,річка ,любов, природа, голубе небо,птахи, метелики)

- Подивіться ,який гарний асоціативний кущ ми склали.

- На весні пробуджується і розцвітає вся природа.

V. Розвиток артикуляційного апарату.

«Пелюстку відірвемо

 Гуртом гратися почнемо».

 1-а пелюстка.(красна)

   « Дружно швидко вимовляй

   скоромовку на весь гай».

  Юрко, Юля та Юхим

  Люблять танцювати,

  Грати хочуть всі юрбою,

  Молодці, малята!

2. Словникова робота (збагачення словника)

    Юрба: гурт, ватага, група дітей.

3.Робота зі скоромовкою.

  1. Промовляння хором. (Двічі).
  2. Тихо промовляємо скоромовку.
  3. Повторення без голосу. (працюють лише губи та язик)
  4. Напівголосне промовляння з підвищенням швидкості.
  5. Індивідуальне промовляння.

  VI. Підготовча робота до читання.

 - Зараз будемо працювати з індивідуальними картками для читання.

VII. Ознайомлення з новим текстом (с. 43)

«Граючись читаємо

 Текст новий вивчаємо».

 1.Бесіда за малюнком.

   -  Кого зображено на малюнку?

2. Словникова робота: квітник

 IX. Фізкультхвилинка.

 «Гарно всі читають

 І про фізкультхвилинку не забувають»(Верх і вниз- веселі дитячі пісні )

X. Робота над текстом.

«Ще раз текстик прочитай

 Та на мої запитання відповідай».

1. Читання тексту учнями.

2. Бесіда за текстом.

- Як було звати хлопчика?

- Де гуляв Юрасик?

- Що робив Юрасик у квітнику?

- Що трапилося з хлопчиком ?

- Кого кликав хлопчик на допомогу?

- Хто укусив Юрасика?

- А ви полюбляєте квіти?

- Ходите до квітника ?

-Допомагаєте матусі доглядати за квітами?

XI. Підсумок уроку.

 -  Урок підходить до кінця, пелюсток вже нема!

     Квітко семицвітко, прощавай лети,

З радістю ми учились, щиро, від душі.

Квіточки красиві ти подарувала,

Грою зацікавила, знань усім додала.

Скажемо всі разом: «Дякуєм тобі!

Прилітай до нас у весняні дні!».

-Чи сподобався вам наш урок?

- А зараз візьмемо звої кола самооцінки і покажемо ,як попрацював кожен з вас на уроці.

 

 

 

doc
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
588
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку