Урок навчання грамоти "Звук и букви Ии. Встановлення відповідності між малюнками."

Про матеріал
Дана розробка ознайомить учнів із друкованою буквою и; розвиватиме вміння визначати положення звука и у словах; удосконалить вміння робити звуковий аналіз слів, виконувати завдання на встановлення відповідності, розпізнавати букву и в тексті; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання, розвивати вміння розповідати за малюнком. Виховувати турботливе ставлення до свого здоров’я, прагнення бути охайним.
Перегляд файлу

Урок навчання грамоти

Тема: Звук и. Букви Ии. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами.

Мета: ознайомити учнів із друкованою буквою и; розвивати вміння визначати положення звука и у словах; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, виконувати завдання на встановлення відповідності, розпізнавати букву и в тексті; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання, розвивати вміння розповідати за малюнком. Виховувати турботливе ставлення до свого здоров’я, прагнення бути охайним.

Обладнання: звукові фішки, дівчинка Читалочка, кошик з грибами, цеглини лего, індивідуальні картки, мультимедійний проектор, презентація.

Тип уроку: комбінований.

Освітні галузі: мовно – літературна, соціальна, здоров’язбережувальна, математична.

Хід уроку

І Організаційна частина

Емоційне налаштування учнів на урок. Гра «Дай мені п’ять».

Вуха слухають, ротик мовчить, очі дивляться, голова працює, руки ноги не рухаються. Дай мені п’ять.

ІІ Контроль, корекція та закріплення вивчених знань.

  •          Сьогодні до нас завітала дівчинка Читалочка, яка хоче працювати з нами на уроці і принесла різні завдання.
  •         
  1. Гра «Розсипані букви»

На дошці розсипані букви, потрібно вибрати вивчені літери, назвати слова, в яких вони є.

Гімнастика для очей

  1. – Читалочка прийшла не з пустими руками, а принесла кошик. А що в ньому ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку.

Лиш ноги та голова

А ні рук, ні ніг нема.

Щоб на них подивитись,

Треба низько уклонитись.

  1. Ознайомлення з їстівними і отруйними грибами.

ІІІ Робота над новим матеріалом

  1. Складання звукової схеми слова гриби.

  1. Підбір слів, в яких є звук и.
  2. Звук и на письмі позначаємо буквою и.
  3. Розгляд будови букви и. Письмо її в повітрі, тупим кінчиком ручки по парті.
  4. Робота у букварі.

а) Встановлення відповідності між малюнком і звуковою схемою.

б) Робота в групах

І група: визначити и у середині слова;

ІІ група: визначити и у кінці слова;

ІІІ група: знайти зайвий предмет;

ІV група: прочитати чистомовку.

Фізхвилинка

ІV Закріплення вивченого матеріалу

  1. Гра з цеглинками

Презентація "Використання цеглинок Lego в початковій школі"Презентація "Використання цеглинок Lego в початковій школі"

( зелений – є буква и у слові, червоний – немає )

Лисичка, заєць, листок, єнот, шишка, нитки, кавун.

  1. Робота в парах

( знайти букву и у кожному рядку, обвести і порахувати скільки їх )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота з текстом «Брати»

(читає вголос вчитель)

  •          Хто такі Дмитрик і Михайлик?
  •          Хто з них охайний?
  •          Що означає бути охайним?
  •          До чого може призвести порушення правил гігієни?
  •          Яку пораду дасте Михайлику?

        V Рефлексія

Гра «Мікрофон»

  •          З яким звуком сьогодні познайомилися?
  •          Якою буквою позначається звук и?
  •          У яких словах чуємо и?
  •          Якщо все було на уроці – зелений смайлик, якщо десь у вас були сумніви – жовтий смайлик, а якщо – не сподобалось, було не зрозуміло – червоний смайлик. ( діти прикріплюють на дошці)
  •         

 

 

docx
Додано
27 жовтня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку