Урок навчання грамоти
Тема: Звук и. Букви Ии. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами.
Мета: ознайомити учнів із друкованою буквою и; розвивати вміння визначати положення звука и у словах; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, виконувати завдання на встановлення відповідності, розпізнавати букву и в тексті; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання, розвивати вміння розповідати за малюнком. Виховувати турботливе ставлення до свого здоров’я, прагнення бути охайним.
Обладнання: звукові фішки, дівчинка Читалочка, кошик з грибами, цеглини лего, індивідуальні картки, мультимедійний проектор, презентація.
Тип уроку: комбінований.
Освітні галузі: мовно – літературна, соціальна, здоров’язбережувальна, математична.
Хід уроку
І Організаційна частина
Емоційне налаштування учнів на урок. Гра «Дай мені п’ять».
Вуха слухають, ротик мовчить, очі дивляться, голова працює, руки ноги не рухаються. Дай мені п’ять.
ІІ Контроль, корекція та закріплення вивчених знань.
На дошці розсипані букви, потрібно вибрати вивчені літери, назвати слова, в яких вони є.
Гімнастика для очей
Лиш ноги та голова
А ні рук, ні ніг нема.
Щоб на них подивитись,
Треба низько уклонитись.
ІІІ Робота над новим матеріалом
а) Встановлення відповідності між малюнком і звуковою схемою.
б) Робота в групах
І група: визначити и у середині слова;
ІІ група: визначити и у кінці слова;
ІІІ група: знайти зайвий предмет;
ІV група: прочитати чистомовку.
Фізхвилинка
ІV Закріплення вивченого матеріалу
( зелений – є буква и у слові, червоний – немає )
Лисичка, заєць, листок, єнот, шишка, нитки, кавун.
( знайти букву и у кожному рядку, обвести і порахувати скільки їх )
(читає вголос вчитель)
V Рефлексія
Гра «Мікрофон»