Урок "Навколо м"яча"

Про матеріал
Сидячи діти вимірюють ЧСС. Один учень – контроль. НАЗВА ЗАВДАННЯ. Ігрова вправа «Так. Ні. Ай-яй-яй» (за Реутським). ОПИС ЗАВДАННЯ. Учні сидять на гімнастичній лаві. Увага – вертикаль тулуба. На певні висловлювання педагога стосовно правил поведінки учнів на уроках з елементами спортивних ігор учні мають реагувати певними рухами. Якщо вони згодні – нахил головою вперед-назад – 3 рази. Якщо ні – поворот головою праворуч-ліворуч – 3 рази. Якщо вони обурені – нахил головою праворуч-ліворуч – 3 рази.
Перегляд файлу

Запорізький ліцей «Логос

 

 

 

 

 

 

 

 

Запоріжжя 2015

Назва структурного компоненту уроку

Тривалість

 

 

 

 

 

 

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ

ЧСС для ОМГ (уд/15 сек)

ЧСС для СМГ(уд/15 сек)

 

ВСТУПНА 3 хв.

1.ОРГМОМЕНТ

2-3 хв.

 

Сидячи діти вимірюють ЧСС. Один учень – контроль.

НАЗВА ЗАВДАННЯ. Ігрова вправа «Так. Ні. Ай-яй-яй» (за Реутським).

ОПИС ЗАВДАННЯ. Учні сидять на гімнастичній лаві. Увага – вертикаль тулуба. На певні висловлювання педагога стосовно правил поведінки учнів на уроках з елементами спортивних ігор учні мають реагувати певними рухами. Якщо вони згодні – нахил головою вперед-назад – 3 рази. Якщо ні – поворот головою праворуч-ліворуч – 3 рази. Якщо вони обурені – нахил головою праворуч-ліворуч – 3 рази.

МЕТОД НАВЧАННЯ. Частково-пошуковий.

ПРИНЦИП НАВЧАННЯ. Принцип діяльності.

ВИМОГА ДО УРОКУ. Забезпечення інструктивної спрямованості уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

ПІДГОТОВЧА 8 хв.

2.ГРАЄМОСЯ-РОЗВИВАЄМОСЯ!

3-4 хв.

НАЗВА ЗАВДАННЯ. «Обережний рух»

ОПИС ЗАВДАННЯ. За командою «Руш!» учні пересуваються по спортзалу, обходячи навколо кожного обруча. За командою «Стій!» мають зупинитися та назвати кількість обручів, які вони встигли обійти.

1 завдання: пересування маленькими кроками з виконанням вправи «Насос» (за О.Стрельніковою, додаток №1);

2 завдання: пересування – імітація «Важкий вантаж» (за С.Реутським);

3 завдання: зупинитися навколо обручів, утворити трійки (четвірки) та взятися за руки. Одразу в обручі скласти пазл та назвати вид м'яча і спортивної гри. Один учень з групи має принести відповідний м’яч.

МЕТОД НАВЧАННЯ. Частково-пошуковий.

ПРИНЦИП НАВЧАННЯ. Принцип ККД.

ВИМОГА ДО УРОКУ. Забезпечення оптимізації НВП шляхом використання між предметних зв’язків.

Вимірювання ЧСС за 15 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 26

 

 

 

 

 

 

 

 

 29

3.РОЗМИНКА З ФАНТАЗІЄЮ

4-5хв.

НАЗВА ЗАВДАННЯ. «Свою вправу - з мого в.п.»

ОПИС ЗАВДАННЯ. Педагог демонструє в.п. Учні в групі мають виконувати вправу стретчінгу. (Додаток №6) 4 в.п. по 8 сек.у кожний бік. Синхронність у групі. Тягнутися на вдиху. Принцип рухового ланцюга у ланках тулуба.

В.п. – із системи «БІЛОЯР»,(Додаток №4)

МЕТОД НАВЧАННЯ. Частково-пошуковий.

ПРИНЦИП НАВЧАННЯ. Принцип вільного вибору.

ВИМОГА ДО УРОКУ. Формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

32

 

ОСНОВНА 22хв.

4. РУХОВИЙ МАРАФОН

 

НАЗВА ЗАВДАННЯ.

1. «НАВКОЛО М'ЯЧА.»

ОПИС ЗАВДАННЯ. Обумовлюються сигналами:

1- виконується вправа за рухом стрілки годинника;

2 – проти руху стрілки годинника; 3 – стоячи на місці;

4 – замри; 5 – м’яч передати партнеру. Зазначається: від центру обруча не відходити; м’яч від обруча не відпускати.

Учні виконують елементи передач м'яча тієї спортивної гри, яка відображена на картинці. Поступовість рухових завдань: передачі та ведення. 1 блок: стоячи на місці;

2 блок: під час ходьби; 3 блок: під час бігу (ОМГ);

4 блок: хаотичне пересування, взявши обруч. За командою «На місця» - групи учнів мають повернутися до своїх позицій. (Ідея В.Висоцького та В.Реутського).

 МЕТОД НАВЧАННЯ. Ігровий.

ПРИНЦИП НАВЧАННЯ. Принцип ККД.

ВИМОГА ДО УРОКУ. Забезпечення диференційованого підходу до учнів за станом їхнього здоров’я та фізичної підготовленості.

2. Гра «Влучно в ціль»

3. «Вертушка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

 

ЗАКЛЮЧНА  7хв.

5. КОРРЕКЦІЙНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ТРЕНІНГ

5 хв.

НАЗВА ЗАВДАННЯ. «Гімнастика мозку» (Додаток №5)

ОПИС ЗАВДАННЯ. Всі учні стають у коло. учні одночасно виконують однією рукою – рухи під час пиляння, другою – як під час рубання.

МЕТОД НАВЧАННЯ. Ігровий.

ПРИНЦИП НАВЧАННЯ. Принцип ККД.

ВИМОГА ДО УРОКУ. Забезпечення оптимізації НВП шляхом використання елементів інноваційних технологій.

Учні виконують вправу, а педагог намагається відмітити досягнення всіх учнів на уроці

 

 

 

 

35

 

 

 

 

32

 

 

 

 

 

6. ОРГМОМЕНТ

До 2 хв.

НАЗВА ЗАВДАННЯ. «Рукостискання чемпіонів»

ОПИС ЗАВДАННЯ. Учні стають у шеренгу, піднімають праву руку в сторону. За командою вчителя учні пересуваються колоною, роблячи рукостискання кожній дитині.

МЕТОД НАВЧАННЯ. Ігровий.

ПРИНЦИП НАВЧАННЯ. Принцип ККД.

ВИМОГА ДО УРОКУ. Забезпечення розвивальної функції уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                     Додаток №4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа «Дерево на вітру»: нахили в сторони, уявляя як дерево нахиляється від сильного вітру.

 

Реабилитационный комплекс упражнений по системе естественного движения БЕЛОЯР

 

 

 

 

Вправа «Скрутка»: повороти тулуба вправо  та вліво

 

 

Реабилитационный комплекс упражнений по системе естественного движения БЕЛОЯР

 

 

 

 

 

 

Вправа «Нахил»

 

 

 

 

 

 

Реабилитационный комплекс упражнений по системе естественного движения БЕЛОЯР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №5

 

 

 

 

 

 

 

«Пропелер»: руки в різні сторони, одна рука робить коло за годинниковою стрілкою, друга – в протилежному напрямку.

 

 

 

 

 

 

«Жернова»: руки вперед на рівні очей. Права рука описує коло, друга – вертикальну лінію. На рахунок «один» - руки знаходяться у горі, на «два» - внизу.

«Сигнальщик»: Руки вперед на рівні глаз. Права рука описує коло перед грудьми, друга – трикутник. Вправа виконується на рахунок 1,2,3.

«Чучело»: виконати вправу «Сигнальщик», але стояти на одній нозі. Друга нога описує квадрат. Вправа виконується на рахунок 1,2,3,4.

 

 

 

 

«Ритм»: голосний оплеск долонями над головою та тихий удар об підлогу ногою. На кожний рахунок від 1 до 5 сила удара змінюється. Завершується вправа тихим оплеском у долоні та сильним ударом об підлогу ногою.

«Пилимо-рубаємо»: учні одночасно виконують однією рукою – рухи під час пиляння, другою – як під час рубання

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №6

 

Стретчінг

 

Виконай вправи стретчінгу з різних вихідних положень

 

В.п.- стоячи, руки вгору

 

Реабилитационный комплекс упражнений по системе естественного движения БЕЛОЯР

В.п.- стійка ноги на нарізно, нахил вправо, права рука торкається правої ноги, ліва рука – вгору. Теж саме в інший бік

 

В.п. – випад правою, ліва рука вперед. Теж саме другою ногою.

 

 

 

 

 

В.п. – стоячи на одній нозі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку