Урок "Нестандартні форми малювання "Весняний ліс"

Про матеріал
Майстр-клас для дітей 1 класу, малювання весняного лісу за допомогою пластикових пляшок, штучних виделок, картоплі тощо
Перегляд файлу

 

Клас__1__________                                                                        № уроку______

Дата 21/03/2019

 

Тема уроку:

Нестандартні форми малювання «Весняний ліс»

 

Мета уроку:

Навчальна: активізувати знання дітей про весну; формувати уміння та навички гармонійного поєднання кольорів; розвивати зорову пам’ять, образне мислення, уяву, виховувати естетичний смак і почуття прекрасного

Міжпредметні зв’язки: природознавство

Тип уроку: ________________________________________________________

Наочні посібники, інструменти і матеріали: ілюстрації на тему «Весна», папір для малювання, фарби, пензлики, приладдя для малювання.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Хід уроку

І. Організаційний момент:

 - перевірка наявності учнів;

 - перевірка готовності до уроку;

 - перевірка наявності робочого одягу;

 - визначення психологічного настрою учнів.

ІІ. Загально-корекційна частина.

Добррий день, малята, дуже рада завітати до вас у гості. А скажіть мені будь ласка який у вас настрій? Давайте піднімемо у верх великий палець і посміхнемося один одному.

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Вись блакиттю налилась,

Лине спів синиці.

Аж запаморочилась

Голова у птиці.

Радісно віта лісок

Весняну відлигу.

Ловить перший пролісок

Тихі сльози снігу.

Н. Горошко

Зима закінчилася, уже яскравіше світить сонечко, уже синички добирають нотки для своєї першої весняної пісеньки, а в лісі під товстою сніговою ковдрою вже прокинулися перші весняні квіти — проліски. Надворі ще дуже холодно, вночі мороз ще сковує поодинокі калюжі скоринкою льоду, а маленькому Проліску не сидиться в темряві:

— На волю! На сонечко!

— Куди ти квапишся? — пробуркотіла крізь сон Личинка хруща.— Сиди собі в теплі і чекай Весни.

— Ні-ні! Швидше! Швидше!

Прислухається Пролісок до несміливої пісеньки Синички і підростає. Не проста це справа — пробратися крізь сплетіння коренів у мерзлій землі, пробитися крізь товстий шар снігу, просвердлити скоринку насту і вирватися на повітря до сонечка.

Озирнувся Пролісок довкола. Сніг лежить, тільки вже не білий — посірів на весняному сонечку. Дерева стоять темні, голі, ані листочка, ані квіточки навколо. Зажурився пролісок: «Мабуть, і справді рано я прокинувся». Підняв свою білу голівку і подивився вгору, туди, звідки лунала пісня Синички. Побачило Сонечко Пролісок і зраділо. Зачерпнуло воно блакиті весняного неба і напоїло нею Пролісок. Стрепенувся Пролісок, розправив тонкі ручки-листочки, і маленька його голівка-дзвіночок наповнилася небесною блакиттю. Озирнувся він, а навколо один за одним вибираються з-під снігу його брати-проліски. Багато їх на лісовій галявинці, немов клаптик неба спочиває між деревами.

Побачила Зима блакитний килим у лісі, і пригадалися їй блакитні крижини далекої Арктики. Затужила Зима за домівкою, заспішила. А їй на зміну вже Весна йде. Багато в неї роботи: треба небо від сірих хмар відмити, на березах сережки розвісити, птахів перелітних із вирію зустріти, а поля і луки ніжною зеленню вкрити…

Але якби не маленький Пролісок, хто знає, скільки б ще Зима на землі господарювала.

 

IV. Закріплення вивченого матеріалу

 

Запитання

• Що розбудило маленький Пролісок?

• Як квіточка довідалася, що прийшла Весна?

• Якого кольору Пролісок, і хто подарував йому колір?

• Що відчувають люди, коли приносять додому перші весняні квіти?

• Чи звертали ви увагу на те, скільки дзвіночків виростає з однієї цибулинки проліска?

VІІІ. Формування умінь та навичок учнів. Практична робота.

 Завдання у вас сьогодні зовсім незвичне. Ми з вами малюватимемо весняний ліс. Але по новому. Скажіть мені що потрібно для малювання? А от і ні. Сьогодні ми повернемо усе з ніг на голову. (малювання)

  1. Аналіз завдань практичної роботи.
  2. Забезпечення необхідними матеріалами та інструментами.
  3. Правила техніки безпеки, організації робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги під час виконання завдань практичної роботи.
  4. Самостійне виконання завдань практичної роботи за інструкційними картками.
  5. Контроль вчителя з метою виявлення недоліків у знаннях та вміннях учнів.
  6. Поточний інструктаж (індивідуальний, груповий).
  7. Самоконтроль та взаємоконтроль учнів.
  8. Підведення підсумків практичної роботи:

 - демонстрація кращих робіт;

 - аналіз недоліків у роботах та шляхи їх усунення;

 - оцінювання завдань практичної роботи.

ІХ. Закріплення знань та вмінь учнів (бесіда).

Х. підведення підсумків уроку:

 - аналіз характерних помилок, загальна оцінка виконаної роботи:

 - виставлення і мотивація балів.

ХІ. Прибирання робочих місць, майстерні.

doc
Пов’язані теми
Трудове навчання, 1 клас, Майстер-класи
Інкл
Додано
13 травня 2019
Переглядів
1285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку