Урок "Незвичайне знайомство з літерою "еф" "

Про матеріал
Даний матеріал буде корисним для використання на заняттях навчання грамоти педагогами початкової школи НУШ, асистентами педагогів. У розробці дібрано цікаві матеріали для вивчення з учнями літери "еф". Завдання діти будуть виконувати у групах, передбачено також парну та індивідуальну роботу. Запропонований матеріал апробовано автором із здобувачами освіти 1-го класу.
Перегляд файлу

НУШ. Конспект уроку навчання  грамоти. Читання. Тема "Звуки [ф], [ф’], буква «еф». Читання складів і слів із буквою «еф».

Навчання грамоти. Читання.

 

Тема: Звуки [ф], [ф’], буква «еф». Читання складів і слів із буквою ф.

 

Очікувані результати: розрізнятимуть звуки [ф], [ф’], познайомляться з буквою, що їх позначає; вправлятимуться  в артикуляції звука; читатимуть склади з виучуваним звуком, слова, тексти; визначатимуть позицію виучуваного звука в словах; самостійно добиратимуть слова з виучуваним звуком; збагачуватимуть словниковий  запас; розширюватимуть і поглиблюватимуть  знання та уявлення про найхарактерніші ознаки весни, про особливості життя рослин  і тварин навесні, про взаємозв’язки в природі; навчатимуться бачити красу, спостерігати за природою, дивуватися і захоплюватися нею; розвиватимуть інтерес до вивчення природи та виховуватимуть турботливе ставлення до навколишнього світу.

 

                                                        Хід уроку

 

І. Ранкова зустріч

          

  Привітання «Промінчик»

Промінчик ранковий заглянув у клас

І в коло велике зібрав усіх нас,

Давайте з’єднаєм долоньки свої

І радо всміхнемось

Я- вам, а ви – мені!

 

Налаштування учнів на позитив

-Діти, сідаємо зручно  по колу на килимок і ділимося з другом цеглинкою LEGO. Співаємо разом пісеньку:

 

Гра «Співочі цеглинки»

Плесь, плесь, раз, два, три

Ти цеглиночку бери,

Її другу передай

Розпочатку починай.

 

Пальчик, пальчик, тук, тук, тук

По цеглиночці тук, тук.

Плесь, плесь, раз, два, три

Ти цеглиночку бери,

Її другу передай

Розпочатку починай.

 

Плесь, плесь, раз, два, три

Ти цеглиночку бери,

Її другу передай

День свій гарно починай.

 

Привітання «Пальчики»

Старший встав,

Не лінувався.

Вказівний за ним піднявся,

Розбудив свого сусіда,

Той свого, а той свого.

Дружно встали всі брати:

-До роботи треба йти!

 

-Діти, сьогодні моїм помічником буде той, хто перший правильно назве яка зараз пора року?

-Які місяці належать до весни?

-Який зараз місяць? Отже, він перший весняний місяць.

-А яке сьогодні число? Воно парне чи ні?

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

 

1.Дихальні вправи.

- Пишемо у повітрі, видмухуючи,  у трубочку букви : (А, К, Є, Ю, Ї).

- Здмухніть  губками з долоньки пір’їночку.

- Понюхайте який запашний апельсин. Носиком повітря вдихнули, а ротиком видихнули.

 

2.Повторення вивчених звуків та відповідних букв

-А зараз давайте повторимо літери і звуки які вони  позначають за допомогою нашої чарівної абетки.

 

3. Розчитування за складовою табл.

Гра «Кольорові склади»

Ось на дошці написані склади. Давайте ми їх прочитаємо.

на

ми

ву

со

де

жи

лі

тя

ка

бо

ті

зу

ро

па

ці

 

2.Складання учнями слів та речень.

-А тепер назвіть слова, які починаються цими складами.

(намисто, мишка, вудка, сова, дерево,житло, лілія, тощо)

Погляньте на дошку, скажіть, який предмет зображений на картинці?     (намисто)

- Назвіть скільки складів є у слові намисто.

- На який склад падає наголос?

-А тепер показуємо пальчиками (умовними знаками) звуки , які є в даному слові.

-А зараз,діти,  складіть  речення із словом намисто.

(Марійка одягла  червоне намисто)

-Порахуйте скільки слів є цьому реченні? Покажіть це на парті з допомогою цеглинок LEGO.

 

3.Групова робота Гра «Яскраве словечко»

-Вам потрібно записати у подані клітинки назви тих предметів, які є на малюнках.

D:\НУШ\Читання\42808488_848213482236432_3859623299138977792_n.jpg       D:\НУШ\Читання\42844636_848212735569840_2092180601124683776_n.jpg         D:\НУШ\Читання\42897525_848213538903093_4505020874998415360_n (1).jpg

 

Перевірка вчителем виконання робіт учнів.

 

-Діти, скажіть чи можна віднести усі ці предмети, що зображені у вас на картинках до природи? Чому? Поясніть свою відповідь.

 

3.Повторення раніше вивчених  учнями  скоромовок.

 

-Для чого ми вивчаємо скоромовки?

***

«Чапля

Вчаплі
Чорні
Черевички.
Чапля
Чапа
До водички.»,

           ***

Брів бобер якось до брата,

Борошна собі набрати,

Бо бобриха й бобренята,

Будуть бублі виробляти.

            ***

Кричав
Архип,
Архип
Охрип.
Не треба
Архипу
Кричати
До хрипу!

 

-На які дві групи поділяються усі звуки в нашій мові?

-Скільки є голосних?

-А чому вони вважаються голосними?

-Як називаються усі інші звуки?

-На що наштовхується видихуване повітря при вимові приголосних звуків?   (на перешкоди)

-А що ми пам’ятаємо про приголосні звуки? Які вони бувають?

-Назвіть будь які слова, які починаються приголосним звуком.

 

4. Робота з комп’ютерними технологіями.

• Гра «Хто швидше»

-Знайдіть слова, в яких є лише один склад.

 

Картинки по запросу НУШ 1 клас LEGO-ГРА "Знайди слово" (навчання грамоти) І

 

• Гра «Кольоросклади» з використанням LEGO.

https://www.google.com.ua/search?q=НУШ+1+клас+LEGO-ГРА+"Знайди+слово"+(навчання+грамоти)

 

-Вам потрібно показувати той колір цеглинки LEGO, на якому написано назву поданого на екрані предмета.

 

Картинки по запросу цікаві вправи з читання 1 клас з використанням лего  Картинки по запросу НУШ 1 клас LEGO-ГРА "Знайди слово" (навчання грамоти) І   Похожее изображение   Картинки по запросу НУШ 1 клас LEGO-ГРА "Знайди слово" (навчання грамоти) І

 

5.Гра «Розсипанка»

-Сьогодні на  урок до нас завітала чарівна фея. Вона принесла вам дуже цікаве завдання. Ось на дошці ви бачите малюночки. Що  саме на них зображено? ( квіти, сонечко)

-Під цими картинками були викладені відповідні їм слова.

Але несподівано у клас залетів веселий, пустотливий  весняний вітерець. Він такий бешкетник, пошугав, покружляв тут навколо і полетів собі геть. А коли я поглянула на дошку, то помітила, що він переплутав усі літери. Тож давайте поставимо букви на свої місця і утворимо потрібні слова.

  

(К В І Т И,                  С О Н Е Ч К О).

 

6.Відновлення учнями речень.

- Діти, вітерець полинув, але приніс на своїх крилах прекрасну гостю. А хто вона дізнаєтеся, коли відгадаєте загадку.

 

     Загадка

Привітанням журавля 
Я пробуджую поля, 
Наповняю ручаї 
Та заквітчую гаї. 
Кожен з вас мене впізна. 
Відгадали? Я – … 
   ………………    (Весна)

 

-Погляньте  на нашу цю гостю і скажіть, яка вона? Картинки по запросу картинки весни

 

-Наша гостя принесла із собою  вам ось таке  завдання. Вона буде читати речення з тексту, який ми опрацьовували на минулому  уроці. Вам необхідно знайти помилку і виправити її.

                Речення з помилками

 

(До класу зайшла Олена Миколаївна.

Усі засумували і почали готуватися до поїздки.

На київському вокзалі пересіли в екскурсійний літак і поїхали містом.

Побачили виставу у кінотеатрі.)

 

                 Речення без помилок

 

(До класу зайшла Ольга  Миколаївна.

Усі зраділи і почали готуватися до поїздки.

На київському вокзалі пересіли в екскурсійний автобус і поїхали містом.

Побачили виставу у ляльковому театрі.)

 

7.Аналіз раніше прочитаного.

-Весна вам дуже вдячна  і пропонує ще відповісти на такі запитання:

-Що таке Київ?

-Що можна побачити  в Україні?

-А ким ви є за національністю?

-Якою є наша державна мова?

 

8. Робота з піктограмами

Читання тексту учнями ланцюжком.

D:\НУШ\Читання\32187385_1729057230488849_1252402748297576448_n.jpg

-Хто жив у лісі?

-Що полюбляв збирати їжачок?

-Допоможіть їжачкові сховатися у нірці: проведіть олівцем  лінію по доріжці, не торкаючись країв.

 

ІІІ. Робота над новим звуком

 

  1. Повідомлення теми уроку.

Діти, який у нас тематичний тиждень? (Тиждень весна). Усі цю пору року давно чекали з нетерпінням. Ями бачимо погода у цю пору року буває дуже мінливо. Вчора ще тріскотіли морози і мела хурделиця, а вже сьогодні сяє яскраве сонечко.

-Які ще ознаки весни ви знаєте?

 

2.Демонстрація картинок із зображенням приходу весни.

(танення снігу і льоду, скресання криги на ріках, збільшення тривалості дня, цвітіння квітів, дерев, розпускання бруньок та поява зелених листочків на ни,  тощо).

Картинки по запросу весна    Картинки по запросу весна  Похожее изображение

 

Картинки по запросу весна  Похожее изображение Похожее изображение

 

-Діти, а  чи знаєте ви які квіти починають першими розквітати навесні?

-Як їх ще називають? Чому?

-Тільки розтане сніжок і землю укривають ці білосніжні з ніжними, як сама наречена  пелюсточками квіти.

 

3. Фотогалерея  весняних первоцвітів на екрані телевізора.

 

Похожее изображение ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу первоцвіти  Похожее изображение

 

Картинки по запросу первоцвіт фіалкаКартинки по запросу весняні квітиКартинки по запросу весняні квіти

 

(підсніжники, мати- й – мачуха, проліски, сон-трава,  шафран, анемони білі і жовті, ряст, фіалки, тощо)

Найкраща квітка весни | Джміль – журнал для дітей, їхніх батьків і ...

jmil.com.ua

 

 

 

4.Розповідь - застереження вчителя.

 

Картинки по запросу первоцвіти

 

В Україні вже майже зникло 50 видів рослин. І цей процес триває… Дуже швидко з лиця Землі зникають усі види підсніжників, диких тюльпанів, сон –трави та інших первоцвітів. Щоб їх усі зберегти люди зробили спеціальну Червону книгу, у яку занесли саме такі зникаючі види. І необхідно пам’ятати, що повинні прикласти ус іх зусиль, щоб зберегти цю неперевершену красу майбутнім поколінням.

 

5.Вивчення з учнями правила

Картинки по запросу первоцвіти- Давайте усі хором прочитаємо правило.

 

 

-Не зривай первоцвіти!
 

6. Перегляд відео «Як захистити первоцвіти» https://www.youtube.com/watch?v=KzbKDOHVde4

 

 

7.Знайомство учнів з новою літерою «Ф ф»

 

-Сьогодні, діти,  ми познайомимося з новою цікавою літерою, яка є у назві одного з весняних первоцвітів, який розглядали  (фіалка)

-У якій позиції розмістився звук [ф]? (на початку слова)

 

8.Колективна робота. Вивчення учнями вірша про фіалку

https://svitppt.com.ua/rizne/vesnyani-pervocviti.html

 

Картинки по запросу первоцвіт Ñ„Ñ–Ð°Ð»ÐºÐ°Фіолетову фіранку

юний ранок відгорнув

І фіалка на світанку

Пробудилася від сну.

 

 

 

9. Гра «Оживи квіточку».

-Діти, ви отримали картинку. Що на ній зображено?

- Вам потрібно оживити цю рослинку. Розфарбуйте кольоровими олівчиками на пелюсточках цієї квіточки ті місця,  на які розлилися краплинки білої фарби.

Картинки по запросу весняні квіти фіалки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Чи подобається тепер вам ця фіалочка?

Складіть і запишіть  у таблиці знизу  2 приклади за цим малюнком.


 

10.Відгадування учнями загадки.

-А ще, діти,  цей звук заховався у неменш цікавому слові, а у якому саме ви дізнаєтеся, коли відгадаєте загадку .

 

http://zagadki1.ru/ua/zagadka/pirya-vbrannyachko-rozkishne.htm

        

         Загадка

Пір'я - вбраннячко розкішне: 
Золоте, барвисте, пишне. 
Ходить гордо, наче пан, 
Дивний красень, птах - …             (Фазан)

11.Групова робота складання учнями пазлів.

 

-А зараз,діти, спробуйте групами скласти  частинки пазлів цієї тварини.

-До якої групи тварин  вона належить?

 

Картинки по запросу пазли фазан       Похожее изображение    Похожее изображение

І-група ІІ-група ІІІ-група

 

12. Крісло автора.

      Розширення та збагачення  знань учнів про спосіб життя птаха.     …..Цікавинка про фазана.

 

(Фазан звичайний У природі раніше зустрічався в Азії. Птах має довжину тулуба до 85 см, вагу до 2 кг, довгий  хвіст з 18 пір'їв. Має гачкуватий дзьоб.

Пір'я на тілі у самців фазанів яскраве та красиве різного кольору  золотавого, темно-зеленого, помаранчевого, фіолетового.

Фазан  — дуже обережний та боязкий птах. Дуже гарно бігає та стрибає, але не дуже добре літає бо швидко виснажується. Тому намагається не часто літати.

Сплять вони на деревах або в густій ​​рослинності на землі.

На території України поширений у південних та південно-східних районах, а також на Закарпатській рівнині і у Волинський області.

Цікаво, що на Донбасі, фазани живуть прямо на територіях заводів.

Фазан звичайний живе здебільшого біля води та в чагарниках. Харчується здебільшого рослинною їжею, а також комахами, молодими мишами, ящірками, змійками. Більшу частину свого життя проводить на землі. Головні вороги: лисиці, сови, яструби, вовки.)

 

-Отже,діти, яким  звуком починається слово фазан?

-  Як ви вже зрозуміли, сьогодні ми вивчатимемо літеру, яка позначає звук

 [ Ф] на письмі - літеру «еф».

 

13.Артикулювання звука, його коротка характеристика, добір відповідної фішки.

 

14. Аналітичні вправи з виучуваним  звуком.

• Називання учнями слів із звуком [Ф].

 -Які ще слова починаються цим звуком?

(фіалка, фата, фото, фіолетовий, тощо).

 

• Гра «Упіймай звук [Ф]».

-Я називатиму слова, а ви повинні подумати де саме, на якому місці  у слові заховався звук [Ф] . Якщо на початку слова, то плескаєте у долоньки, якщо посередині – то стукаємо по парті вказівними пальчиками, а якщо вкінці – то тупаєте ніжками.

(фарба, фантазія, нафта, кофта, муфта, гольф, муфлон, фатин, фонтан, Африка, футбол, Афон, факти, фізика,

форель, телефон, фабрика, Федько, фазан, фонтан)

 

Фізкультхвилинка

Раз два- дерева.

Три, чотири – вийшли звірі,

Пять, шість – пада лист,

Сім, вісім – птахи в лісі,

Девять, десять – ми сунички,

 підняли до сонця личка.

 

15.Ознайомлення з новою буквою

  • Розгляд та порівняння друкованої малої та великої літер
  • «Ф ф », встановлення схожості та відмінності, знаходження спільних ознак у формі оточуючих предметів.
  • Розташування букви  в касі літер
  • Складання літери з LEGO цеглинок
  • Гра «Прикрась літеру»

-Діти, який зараз місяць? На вулиці вже дуже тепло?

-Ще часто  вночі бувають морози, тому одягатися ми повинні відповідно, щоб не застудитися адже необхідно дбати про власне здоров’я. І для літери «Ф» ми також це порадимо.

 

-Ось наша літера без гарного одягу. Допоможіть їй. Прикрасьте нашу красуню таким важливим аксесуаром, який захистить її горлечко від весняного холоду .

 

Діти працюють з кольоровими олівцями розмальовують літеру «Ф» і домальовують їй шарф).

Картинки по запросу буква ф шарфику              Картинки по запросу шарфик  Похожее изображение    Картинки по запросу шарфик

 

-Поставте       позначку біля того шарфика, який вам найбільше сподобався.

Зосередження уваги

 

16.Читання складів з буквою Ф на екрані телевізора.

 

D:\НУШ\букви і  слова Абетка  на них та малюнки\Читання\37208260_261657111083804_6901590455545233408_n.jpg-Кого ви бачите на екрані телевізора?

-Що робить дівчинка?

-Як називається птах, який позує для неї?

-А тепер хором читаємо склади згори донизу в зворотньому порядку.


 

 

17.Робота з букварем

 

•Продовження знайомства з буквою «еф» за підручником.

-Діти, відкрийте свої букварики на ст.54. У лівому верхньому куточку зображено велику і малу літеру «еф». Подивіться уважно на них і добре запам’ятайте.  Біля чого  стоять ці букви?

-А ви бачили фонтан?

-Де саме?

-Чому взимку фонтанів немає?

-Де знаходиться звук [ф] у слові фонтан?

-Поділіть слово на склади, скільки їх?

-На який склад падає наголос?

-Назвіть усі звуки, які є в даному слові.

 

• Визначення місця букви «еф» у словах.

Вправа «Мікрофон»  (с.54)

(фартух,телефон,шарф).

 

•Читання складової таблиці (с. 54)  (вибірково і хором)

-А тепер прочитаємо завдання нашої маленької подруги – дівчинки Читалочки

аф

іф

уф

иф

еф

оф

фа

фі

фу

фи

фе

фо

 

•Читання стовпчиків  слів (с. 54)  звуковий аналіз

 

•Складання словосполучень з окремими словами

(червона фарба, красивий фазан, новий фокус,

Спортивна форма, хороший футболіст)

 

18.Валеохвилинка вправи  для очей

Гімнастика для очей - Сайт Новгород - Сіверського НВК "Дзвіночок"

pushkarnatalia.jimdo.com

http://inform-matem.blogspot.com/2015/11/2-17_30.html

Картинки по запросу вправи для очей при читанні     Похожее изображение

 

•Розвиваємо творчість. Гра «Добавляночка»  (с. 55)

-Діти, давайте пограємо, гру «Добавляночка», яку приніс нам хлопчик- Щебетунчик.

-Діти, погляньте на дошку ось ви бачите картинки, їх потрібно розмістити у правильному порядку прочитавши віршик з підручника)

Картинки по запросу шарфик   Картинки по запросу дельфін  Картинки по запросу портфель  Похожее изображение

 

 

Фон-фон-фон – мобільний ….  .

Арф-арф-арф – одягаю теплий …   .

Фін-фін-фін – в морі плаває…  .

Фель-фель-фель – у руці новий …  .

 

•Робота над текстом підручника

Читання тексту Вчителем вголос.

-Про кого розповідається у даному тексті?

-Що мав хлопчик?

-Який заголовок можна надати цьому тексту?

 

Читання тексту учнями «ланцюжком»

 

•Аналіз прочитаного

Відповіді на питання вчителя

-Як звати хлопчика про якого ми читали?

-Хто зробив найпершу фотографію?

-Коли тато зробив це фото?

 

•Розвиток критичного мислення за допомогою  прийому «Кубик Блума»

-А зараз кожна група складе питання, а інші групи даватимуть на них відповіді.

-Які ще події із життя Федька були на фотографіях?

-Чому хлопчикові найбільше подобається фото, де він з друзями грає у футбол?

-Назви про що мріє Федько?

-Запропонуй, що необхідно робити хлопчику, щоб навчитися фотографувати?

-Поясни, з яким настроєм переглядає альбом хлопчик?

-Поділись власними враженнями від прочитаного тексту.

 

  • Самостійне читання
  • Гра «Знайди і прочитай» (с. 55)

-Знайдіть і зачитайте речення у якому сказано про перше фото, яке зробив татко.

 

19.Творча майстерня. Виготовлення аплікації «Букет фіалок  для …..матусі».

-Діти, як ви вважаєте, чи обов’язковопотрібно чекати свята, щоб привітати маму чи бабусю з настанням весни?

-Ми повинні намагатися радувати одне одного щодня хорошими словами та  вчинками. А щоб іще більше усе це прикрасити можна подарувати найріднішій людині перші весняні квіти. Але, оскільки, їх потрібно берегти, то зробити це можна з допомогою необхідних матеріалів, власних рук, старання, наполегливості, творчості та креативу.

Отож, зараз ми зробимо вітальну  листівку-аплікацію «Букет фіалок для матусі».

Картинки по запросу аплікація фіалка

 

20. Гра «Спечи торт» групова робота

-Діти, оскільки свято прийнято відзначати смачним тортиком, ми з вами зараз спробуємо його приготувати. Пограємо гру «Спечи торт». У вас напартах є певна кількість продуктів. Вам потрібно вибрати лише ті продукти, з яких печуть торт  і покласти їх у форму для випічки.   Також назвіть  кількість продуктів, які обрала ваша група.

-Назвіть ті продукти, які починаються звуком [ф].  (фрукти)

-Які фрукти ви використали  під час приготування власної  випічки?

Похожее изображение

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу борошноПохожее изображениеКартинки по запросу маслоКартинки по запросу фрукти

 

Картинки по запросу какаоПохожее изображениеКартинки по запросу цукорКартинки по запросу сметанаКартинки по запросу молокоПохожее изображение

Картинки по запросу форма для випічки тортаПохожее изображениеКартинки по запросу мясоПохожее изображениеКартинки по запросу прикраси на торт

 

    Картинки по запросу яблуко груша    Картинки по запросу банан ананас    C:\b340a5c9cc458bc0586c6f418fb79705.pngПохожее изображениеКартинки по запросу прикраси на торт

 

 

ІV . Підсумок уроку, рефлексія

-Діти, ось ви бачите зелену галявину. Вона весела чи ні?

 

C:\Daw0jb.jpg

 

-Що б ви зробили щоб її розвеселити? Чим би ви її прикрасили?

-Кажуть, що квіти - це очі Землі, а де ж взялися метелики?

Зараз послухайте ось таку історію.

 

 Слухання казки «Незвичайні друзі»

 

       Жили  собі на світі у високих  густих зелених травах кольорові квіти. Вони щодня  раділи життю і  пишалися соїм чудовим виглядом та неперевершеною красою.

       Та якось, їм так набридло сидіти і дивитися  постійно знизу догори, що подруги геть засумували і навіть заплакали. 

       В цю мить, неподалік, пролітав незнайомець -   веселий весняний вітерець. Він з радістю відгукнувся на біду маленьких красунь і вирішив їм допомогти. Пустун з усієї сили подув на різнокольорових незнайомок і в деяких з них впало додолу по  кілька ніжних пелюсточок.

      Тоді веселун – вітерець  подув удруге – і в цей момент усі пелюсточки, які лежали на зеленому килимі, ожили. Вони почали  швиденько махати у повітрі  своїми ніжними оксамитовими крильцями.

       З того часу так і повелося : коли на вулиці  тепло  і сяє яскраве сонечко, красиві метелики, у прекрасному  вбранні, швиденько летять до своїх друзів - різнокольорових квітів. І розповідають їм про усю неповторну  красу нашої  планети Земля.

                                                                                                          (Кисіль І.М.)

Обговорення прослуханого з учнями.                                                                                                     

-Чи сподобалася вам, діти, ця історія?

-Чому квіти засумували?

-Хто їм допоміг?

- Куди і чому летять метелики?

 

-А тепер, діти, давайте прикрасимо  галявину квіточками та метеликами, які є у вас на партах, називаючи склади, які є на них.

 

 

C:\Daw0jb.jpgD:\НУШ\картинки про школу\13.jpgD:\НУШ\картинки про школу\19.jpg

 

Зображення учнями літери «еф» з допомогою природних матеріалів. Письмо пальчиком друкованої літери  на крупах  (рис, пшоно).

 

-Що нового ви дізналися протягом уроку?

-Що вам найбільше сподобалося сьогодні?

-А що було складніше виконувати?

-А тепер будь ласка візьміть смайлики і домалюйте їм личка відповідно до вашого настрою з яким закінчили цей урок.

І за вашу  спільну активну роботу на уроці пригощаю усіх смачненькими фініками та фруктами .

- А якою літерою починаються дані слова?

-Молодці!

-Я дякую усім вам за сьогоднішнє чудове заняття.

 

 

 

 

 

 

D:\НУШ\Читання\32077204_1729057240488848_5281479223276470272_n.jpg

 

Картинки по запросу цікаві вправи з читання з допомогою компютера

 

 

Картинки по запросу НУШ 1 клас LEGO-ГРА "Знайди слово" (навчання грамоти) І

 

Картинки по запросу буква ф шарфику

Картинки по запросу аплікація фіалка

docx
Додав(-ла)
Кисіль Ірина
Додано
8 травня
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку