Урок нового модулю з фізичної культури "Самбо"

Про матеріал
В 2018 - 2019 навчальному році в програму з фізичної культури впроваджено нові модулі. В цьому плані - конспекті показані основи викладання модулю "Самбо" при першому році вивчення.
Перегляд файлу

Самоаналіз уроку з фізичної культури вчителя Дикуна Віталія Петровича.


Модуль: «Самбо» .

Тип уроку: формування та вдосконалення вмінь та навичок.

Тема уроку: закріплення елементів боротьби та самостраховки із системи «Самбо».

Мета:

Навчальна: закріпляти елементи боротьби та самостраховки із системи «Самбо».

Розвивальна: розвивати фізичні якості (спритність, швидкісно – силові, гнучкість, координацію рухів) та кондиційні можливості, вміння самостійно виконувати фізичні вправи.

Виховна: патріотичне виховання учнів, на оздоровчих та культурних традиціях українського народу.

Оздоровча: сприяти формуванню всебічного розвиненого тіла, свідомого відношення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.

 Завдання:

1. Озброїти учнів знаннями про систему «Самбо».

2.Закріпити елементи техніки самострахування та кидки через передню та задню підніжки з подальшим утриманням з варіативного модулю «Самбо».

3. Удосконалити практичні навички для самостійних занять фізичними вправами за допомогою вправ ЗФП та СФП самбіста.

4. Сприяти розвитку кондиційних можливостей та фізичних якостей учнів.

5. Розвивати інтерес учнів до занять фізичною культурою та спортом.

Формування ключових компетентностей на уроці:

1.Спілкування державною та рідною мовою

2.Математична компетентність

3.Компетентність в природничих науках і технологіях

4.Уміння вчитися впродовж життя

5.Ініціативність і підприємливість.

6.Соціальна і громадянські компетенстності

7.Екологічна грамотність і здоровий спосіб життя

 


Урок проводився у 7 класі, згідно облікового складу були присутні ___ учнів. Конспект уроку відповідає робочим планом і програмним вимогам даного віку.
Учні до початку уроку були в спортивній формі. Спортивний зал провітрений, підготовлений спортивний інвентар.

Урок розпочався з шикування. Ясно і чітко були оголошені цілі та завдання уроку, зроблено акцент на те, як поставлені завдання взаємопов'язані з раніше вивченим матеріалом, перевірка пульсометрії учнів.

Підготовча частина уроку тривала 10 хвилин, розминка «Самбіста» проводилася на матах, в процесі виконання якої були задіяні всі групи м'язів. Мною був використаний метод розповіді і показу.

 Основна частина уроку тривала 30 хвилин. Побудова уроку відповідало дидактичним принципам (від простого до складного; свідоме ставлення та ін).
При виконанні першого завдання учні в процесі уроку вивчали та вдосконалювали основи самостраховки та групування, кидки через передню та задню підніжки.

В процесі проведення основної частини уроку мною були використані основні принципи організації діяльності:
принцип опори на індивідуальні особливості кожного учня,
принцип саморозвитку,
принцип гуманних відносин - доброзичливий тон, взаєморозуміння, сприяння учневі у вирішенні поставленого завдання.
Тривалість заключної частини уроку 5 хвилин, де були використані вправи на розвиток гнучкості, дихально – відновлюючі вправи, які сприяли відновленню дихання і одночасно вирішували важливу оздоровчу завдання, розвиток дихальної мускулатури.
Підведені підсумки уроку з аналізом виконання поставлених завдань.
На протязі всього уроку мною використовувалися методи стимулювання, похвали і мотивації. Стиль спілкування з учнями довірчий, побудований на взаємній повазі. Навчаються між собою проявляли винахідливість, вміння взаємодіяти у групах.
В процесі уроку спостерігалась мотивація учня на заняття.
При організації забезпечення навчального заняття мною приділена увага на:
цілісність використання форм організації займаються;
цілісність використання часу на занятті (пояснення, показ, виконання вправ, відпочинок);
дотримання техніки безпеки (інтервал, дистанція, страхування партнера.)
При вирішенні оздоровчої завдання було приділено увагу на функціональний стан учнів, поєднання навантаження з відпочинком.
При вирішенні завдання виховної я приділяв увагу на дисципліну, взаємодія в колективі при виконанні групових вправ що протидіє розвитку булінгу в серед учнів. Намагалася створити довірливу атмосферу і розвитку такої якості, як впевненість в собі.
Індивідуальна робота простежується через планування навантаження, яка відповідає даному етапу підготовки. Здійснення контролю щодо попередження і виправлення помилок.
Проведений урок відповідає поставленим завданням. Завдання цього уроку працюють на перспективу, так як отримані техніко-тактичні навички будуть використані в різнихвидах спорту.
Завдяки різноманітності форм і методів побудови уроків, у учнів підвищується інтерес до подальших занять фізичною культурою.  

 

«Ми любимо урок фізичної культури» - так кажуть мої учні, ці слова я сподіваюся чути і в подальшій моїй професійній діяльності.

 

 

docx
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
907
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку