Оголошення мети уроку
-
Пригадайте, який розділ ми вивчаємо?
-
(Нумерація чисел у межах мільйона)
-
Сьогодні ми повинні пригадати властивості натурального ряду чисел, удосконалити вміння читати, записувати п`ятицифрові числа, розкладати їх на розрядні доданки, визначати загальну кількість одиниць певного розряду в числі.
Планування уроку
-
Як ви гадаєте, які види роботи допоможуть виконати ці завдання?
-
…
-
Дякую за Ваші пропозиції.
-
Як нам треба працювати, щоб досягти найкращого результату?
-
(Працювати старанно, активно, бути уважними, давати точні та правильні відповіді).
-
Погоджуюсь, хочу уточнити, що треба виконати усі завдання якісно.
Отже, розпочинаємо. Сядьте, будь ласка, правильно. Перевірте положення спини, рук, ніг, голови.
Каліграфічна хвилинка
-
Відкрийте зошити, запишіть число, класна робота.
-
Назвіть число, у якому 20 одиниць другого класу та 20 одиниці першого класу (2020).
-
Пропишіть його до кінця рядка. Хто прописав покажіть знаком «Я».
-
Що ви можете сказати про це число?
-
(Це минулий календарний рік)
-
Чим він був особливий? Що ми знаємо з уроків ЯДС?
-
Це високосний рік.
-
Чудово. Коли буде наступний?
-
2024.
-
Блискуче.
-
Дайте характеристику числа 2020.
-
Чотирицифрове, кругле, парне, багатоцифрове. У записі використано лише дві цифри. Його можна читати 20-20.
-
Правильна відповідь.
-
Поміркуємо логічно. Запишіть п`ять чотирицифрових чисел, використавши цифри 3, 0, 7, 1(жодна цифра в записі числа не повинна повторюватися)
-
(3071, 7013, 1307, 1730, 1073, 3170, 3107, 7310…)
-
Назвіть найменше серед записаних вами чисел.
-
1307
-
Найбільше.
-
7310
-
Добре, поясніть , що означає цифра 7 у записі кожного числа.
-
…
Робота над темою уроку
-
Попрацюємо з підручниками на с. 65, № 345. Прочитайте завдання.
-
30 одиниць класу тисяч і 693 одиниці класу одиниць. Перевірте.
-
… прочитайте своє число.
-
30 693.
-
Правильно.
-
Наступне завдання читає…
-
405 одиниць класу тисяч і 97 одиниць класу одиниць.
-
405 097.
-
Так. Згодна. Уточни, як ти позначив відсутність одиниць у розряді сотень?
-
Нулем.
-
100 одиниць класу тисяч і 100 одиниць класу одиниць.
-
100 100.
-
Сподіваюсь, у вас вийшло саме так. Перевірте запис.
Вправа для очей
-
Нашим очам потрібен відпочинок. Виконаємо такі вправи:
1) Закрийте очі – відкрийте.(4 рази)
2) Не ворушачи головою поведіть очима вліво – вправо (4рази)
3) Вгору – вниз (4 рази)
4) Напишіть очима цифру 0, 2, 7. Молодці!
- Покліпайте очима. Дуже добре! Продовжуємо працювати!
Знайдіть номер 347, опрацюйте його самостійно. Час виконання 1-2 хвилини.
-
Подайте сигнал, якщо завдання виконано. Напишіть ваш варіант відповіді в чаті. Пам`ятайте про правила доброчесності.
-
Бачу впорались. Озвучте свій варіант…
-
Доведіть, що ви праві.
-
Натуральний ряд чисел починається з 1, кожне наступне число більше за попереднє на 1… ми знаємо правило.
-
У номері 348 розмістилося цікаве запитання. Прочитайте, поміркуйте. Скільки двоцифрових чисел є в натуральному ряді чисел? (Таблиця чисел «Сотня»)
-
90
-
Чудово, поясни, як ти міркував.
Самостійна робота
-
Виконайте самостійно номер 349. За бажанням спочатку запишіть цей ряд чисел, додаючи сусідів. Потім розкладіть кожне число на розрядні доданки.
-
Час виконання 5 хвилин.
-
Перевіряємо. Хто виконував розширене завдання?
-
Прочитай ряд чисел із сусідами.
-
24 678, 24 679, 24 680, 30 703, 30 704, 30 705, 9005, 9006, 9007, 43 029, 43 030, 43 031, 5703, 5704, 5705.
-
Прекрасно впорався.
-
Прочитайте, як розклали на розрядні доданки число 24 679.
-
24 679= 20000 + 4000 + 600 + 70 + 9
-
Покажіть знаками, чи згодні ви.
-
30 704?
-
30000 +700 + 4
-
Згода?
-
9006?
-
9000 + 6
-
Згода?
-
43 030?
-
40000 + 3000 + 30
-
Згода?
-
5704?
-
5000 + 700 + 4
-
Згода?
Фізкультхвилинка «Олівці»
-
Ви гарно попрацювали, час порухатись.
-
Добре, займіть свої місця. Направимо нашу спільну енергію на опрацювання нового завдання. (№ 350)
-
Пригадаємо, як визначити загальну кількість одиниць певного розряду в числі. Читаємо.
-
Щоб дізнатися, скільки всього в числі одиниць, треба назвати все число:
у числі 72 453 – 72 453 одиниці.
Щоб дізнатися, скільки всього в числі десятків, треба відкинути останню цифру числа (розряд одиниць):
у числі 72 453 – 7245 десятків.
Щоб дізнатися, скільки всього в числі сотень, треба відкинути останні дві цифри( розряд одиниць і розряд десятків):
у числі 72 453 – 724 сотні.
Дізнаючись, скільки у числі тисяч, відкидають останні три цифри ( розряди одиниць, десятків і сотень):
у числі 72 453 – 72 тисячі.
Продовжіть міркування…
Щоб дізнатися, скільки у числі десятків тисяч, треба відкинути чотири остання цифри ( розряди одиниць, десятків, сотень, тисяч):
У числі 72 453 – 7 тисяч.
-
Виконаємо № 351. Уважно прочитайте завдання. Хто бажає озвучити відповідь?
-
У числі 15 030 усього 15 030 одиниць, усього 1503 десятки, усього 150 сотень.
-
Діти, оцініть відповідь однокласника. Аргументуйте. За потреби дайте слушну пораду.
-
№ 352 . Зверніть увагу, шестицифрове число.
-
У числі 270 500 - усього десятків 27050, усього сотень – 2705, усього тисяч - 270.
-
А чи можемо визначити загальну кількість одиниць певного розряду у такому числі 1 357 180?
-
Гарно впорався, дякую.
Рефлексія.
-
Що нового дізналися на уроці?
-
Які завдання далися легко?
-
У чому виникли труднощі?
-
Чи виконали ми завдання уроку?
-
Чи справдились ваші очікування від уроку?
-
Яке запитання ви б поставили своїм учням, якби були вчителем, щоби перевірити, чи зрозуміли вони матеріал?
-
Де отримані сьогодні знання застосуєте в житті?
-
Покажіть ваш настрій.
-
Дякую вам за роботу!
-
Поверніться до зошитів, оцініть свою роботу на чарівних стрічках.
Домашнє завдання
-Щоб удосконалити наші вміння пропоную вдома виконати завдання в підручнику на вибір с. 67, № 354( записати числа у вигляді розрядних доданків) або № 355 (визначити кількість одиниць кожного розряду в числі) та доповнити ряд чисел у № 356. Чи є питання щодо виконання домашньогозавдання?
-Ви молодці. Урок закінчено.
|
|