Урок "Нумерація чисел у межах 100"

Про матеріал
Систематизувати знання чисел у межах 100. Розвивальна задача : розвиток мислення, пам'яті, уваги. Формування компетентностей: математичної, соціальної, спілкування державною мовою.
Перегляд файлу

                      НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«РОЗДОЛЬНЕНСЬКИЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД  КАЛАНЧАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                МАТЕМАТИКА

                     1 КЛАС

 

 

 

 

      Вчитель: Зінченко Олена Володимирівна.

  

 

 

 

                                                                                                          2020 рік

 

 

 

 Тема: Нумерація чисел у межах 100.

Мета: систематизувати знання чисел у межах 100.

Дидактична задача: закріпити знання порядку чисел першої сотні, їх десяткового складу, прийому подання числа у вигляді суми розрядних доданків; закріпити знання способів порівняння чисел і вміння порівнювати числа в межах 100; учити розташовувати числа в порядку зростання та спадання; вчити характеризувати числа;  виконувати додавання і віднімання на основі знання нумерації чисел першої сотні; формувати обчислювальні навички.

Розвивальна задача: розвиток  мислення учнів, пам’яті, уваги. 

Формування компетентостей: спілкування державною мовою, соціальну, математичну.

Обладнання: комп’ютер; завдання, фізкультхвилинка, рефлексія на екрані телевізора; ігрові набори; картки; м’яч, прапорець, цеглинки ЛЕГО.

                                               ХІД  УРОКУ

1.   Мотивація навчально - пізнавальної діяльності учнів.

   Самоналаштування:

(руки на партах, очі закриті)

-Я зможу сьогодні добре працювати на уроці

- я вчуся, бо все хочу знати

- я все зможу

-я бажаю однокласникам успіхів на уроці.

2.Каліграфічна вправа.

- Яке число написане в зошиті? 59

- Давайте намалюємо його словесний портрет.

    План на екрані.

3.Повідомлення теми уроку.(екран)

4. Девіз уроку.(екран)

5. Лічба.

Гра « Передай число» (прапорець).

6. Десятковий склад числа.

Гра « Покажи число» - ігрові набори

5д. 3од.     7д. 2од.     4д. 9од.     6д. 8од.

Гра «Кинь число» - на 1 д. більше. (м’яч)

Естафета:

58= 50+8                 65=60+5

72=                            65=

Картки «Ялинки».

 

7. Робота з ЛЕГО.

- Покажіть цеглинку того кольору, на якому написане число…

Покажіть стільки цеглинок, скільки у числі десятків: 25   41    35

-скільки у числі одиниць: 63   81  52

                                          ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

 

8. Назвати число.

Гра «Дуети» (екран)

Назвіть числа, в яких 4 десятки. (41 42 43 44 45 46 47 48 49)

Назвіть числа, в яких 9 одиниць. (19 29 39 49 59 69 79 89 99)

 

9. Робота в групах.

 Порівняти числа. 45…67   75…81   67….43   54…39.  

 Вставити пропущені числа. 61…63  64 … 66 … 68 …70

 

10. Пари чисел.

Чим схожі і чим відрізняються? (екран)

 

11. Підручник с. 89

-Знайди значення виразу (коментування).

 

12.Рефлексія.

  (екран), цеглинки ЛЕГО.

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Зінченко Олена
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 березня 2020
Переглядів
4205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку