Конспект уроку
з алгебри та початків аналізу
в 11 класі
( урок з використанням інтерактивних методів )
Тема уроку . Обчислення площ плоских фігур.
Мета уроку . Формувати в учнів вміння застосовувати інтеграл до
обчислення площ плоских фігур.
Очікувані результати . Після цього уроку учні зможуть обчислювати
площі плоских фігур за допомогою інтеграла.
Обладнання уроку . Роздатковий матеріал, підручник, таблиця.
Орієнтовний план проведення уроку :
1. Перевірка домашньої роботи (5хв).
2. Оголошення теми та визначення очікуваних результатів (2хв).
3. Актуалізація опорних знань (метод «Прес») (5хв).
4.Формування вмінь і навичок обчислювати площі плоских фігур («Ажурна пилка») (25хв).
5. Підбиття підсумків уроку, оцінювання учнів (5хв).
6. Домашнє завдання (3хв).
Технологія проведення уроку:
1. Перевірка домашнього завдання.
Кожен учень виконує шість прикладів за індивідуальними картками ( зібрати зошити).
2. Оголошення теми уроку.
3. Актуалізація опорних знань.
- Яка фігура називається криволінійною трапецією?
- Як можна обчислити площу криволінійної трапеції ?
- Сформулювати основні властивості інтеграла.
4. Формування вмінь і навичок обчислювати площі плоских фігур.
а) Клас поділено на три групи (домашні групи) .
б) Кожна група опрацьовує своє завдання.
Завдання першої групи – додаток 1. Завдання другої групи – додаток 2. Завдання третьої групи - додаток 3.
в) Учні формують групи для обміну набутими знання
г) Учні повертаються в домашні групи. Заповнюють таблицю .
Зображення фігури |
Площа |
|
|
|
|
|
|
д) Розв’язування вправ за індивідуальними картками (додаток 4)
5. Підбиття підсумків уроку, оцінювання учнів .
6. Домашнє завдання .Повт. табл. первісних, № 26.1, № 26.2; № 18.12 ст.179.
Додаток1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4