Урок образотворчого мистецтва для 7 класу на тему "Особливості ландшафтної архітектури"

Про матеріал

Розробра містить конспект уроку образотворчого мистецтва для 7 класу за підручником Федун С. І. Образотворче мистецтво: підручник для 7 класу загальноосвіт. навч. закл./С. І. Федун, О. В. Чорний. – Тернопіль: навчальна книга – Богдан, 2015.- 192с.: іл. на тему " Особливості ландшафтної архітектури", додаткові матеріали для швидкої та ефективної підготовки вчителя до заняття. У презентації підібрано світлини для вдалого проведення уроку. Під час розробки уроку використано інтернет джерела

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор: Мельничук Н. В. Вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва Зеленченської ЗОШ І – ІІ ст.. Дунаєвецької міської ради Хмельницької  області

Перегляд файлу

Урок 7                    Образотворче мистецтво 7 клас                    Дата _____

Тема. Особливості ландшафтної архітектури.

Мета. Ознайомити учнів з ландшафтною архітектурою, формувати поняття про різні стилі ландшафтної архітектури; розвивати вміння компонувати елементи рельєфної композиції, передавати плановість; виховувати почуття прекрасного, естетичне сприйняття навколишнього світу, дбайливе ставлення до національної архітектурної спадщини України.

Обладнання. Зразки оформлення паркових доріжок, площ, світлини пам’яток садово-паркової архітектури, світлини інтер’єрів та екстер’єрів, демонстраційні картки, тонований осінніми пейзажами папір, матеріали, необхідні для роботи в техніці квілінг, картки зі зразками елементів квілінгу, клей, ножиці, двосторонній кольоровий папір, підручник «Образотворче мистецтво 7 клас» (С. І. Федун, О. В. Чорний)

Практична робота. Рельєфна композиція «Мій парк» (групова робота)

                                                    Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Метод взаємних запитань.

Учні ставлять один одному запитання з теми «Архітектура», які підготували до уроку.

Зразки запитань:

  • Що таке архітектура?
  • Які види архітектури  ти знаєш?
  • Які засоби виразності використовуються в архітектурі?
  • Що в перекладі означає інтерєр? Екстерєр?
  • Які види інтерєрів стосовно призначення ти знаєш?
  • Які памятки архітектури України ти знаєш?
  • З якими відомими архітекторами знайомилися під час вивчення теми?

Та інші.

  1. Вправа «Третій зайвий»

Вчитель на дошці кріпить 2 групи зображень:

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Які світлини «зайві» в кожному ряду? (Паркова доріжка, альтанка) Чому? (Це не оформлення внутрішнього простору, чи зовнішнього вигляду будинка)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Бесіда.

(Вчитель залишає світлини фонтана та паркової доріжки, решту знімає.)

  • Де можна зустріти такі види? (на площі, в парку, сквері під час прогулянки)
  • Готуючись до уроку ви спостерігали та фотографували парки, сквери, площі. Хто хоче поділитися своїми спостереженнями? (учні кріплять свої фотографії)
  • Чому саме таку світлину ви зробили? Чим зацікавила вас місцевість, зображена на ній?
  1. Формулювання теми уроку. Вправа «Припущення»
  • Як ви думаєте, яку тему опрацюємо на уроці?
  • Оформлення садово-паркової території – це мистецтво, яке має свої особливості та вимоги, свою історію та пам’ятки. Саме з ними познайомимося сьогодні на уроці.

ІV. Робота над завданнями уроку.

  1. Ознайомлення з терміном «ландшафтна архітектура»

Ландшафтна архітектура — об'ємно-просторова організація території, об'єднання природних, будівельних і архітектурних компонентів у цілісну композицію, що несе певний художній образ. (Презентація до уроку 7)

  1. Формулювання напрямків ландшафтної архітектури (на основі перегляду світлин) (Презентація до уроку 7)
  • Яку територію зображено на світлинах?
  • Які обєкти ви бачите?
  • Спробуйте створити «павутинку» напрямків, які охоплює ландшафтна архітектура.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Визначення основних засобів виразності ландшафтної архітектури. (Презентація до уроку 7)

Рельєф

Вода

Рослинність

Малі  архітектурні форми

Садово-паркова скульптура

4. Ознайомлення з відомими пам’ятками ландшафтної архітектури світу та України.

Парк «Софіївка», Версальський ансамбль, висячі сади Семіраміди

(Презентація до уроку 7)

Динамічна пауза.

V. Практична групова діяльність учнів. Створення композиції «Альтанка», «Місток», «Лава» в техніці квілінг на тонованому папері (на вибір учнів).

1. Поділ класу на групи за допомогою листочків різних дерев.

2. Повторення правил роботи в групі. Розподіл доручень.

3. Вибір групою теми практичної роботи.

4. Повторення особливостей техніки «квілінг»

5. Практична творча діяльність.

VІ. Виставка робіт. Аналіз. Взаємооцінювання.

VІІ. Підсумок уроку.

Вправа «Прес»

  • Тема сьогоднішнього уроку …. (ландшафтна архітектура)
  • Сфера діяльності ландшафтної архітектури … (Парки, сквери, присадибні ділянки, території дитячих установ, лікарень, громадських установ, вулиці, бульвари, сквери, житлові райони)

 

VІІІ. Домашнє завдання.

В Інтернет-джерелах відшукати світлини незвичайних будівель .

 

 

 

 

 

 

Автор: Мельничук Н. В. Вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва Зеленченської ЗОШ І – ІІ ст.. Дунаєвецької міської ради Хмельницької  області

Зміст слайдів
Номер слайду 1

об'ємно-просторова орга-нізація території, об'єд-нання природних, буді-вельних і архітектурних компонентів у цілісну композицію, що несе певний художній образ. Ландшафтна архітектура —

Номер слайду 2

Засоби виразності  ландшафтної архітектури

Номер слайду 3

Рельєф

Номер слайду 4

Рельєф

Номер слайду 5

Вода

Номер слайду 6

Вода

Номер слайду 7

Рослинність

Номер слайду 8

Рослинність

Номер слайду 9

Малі архітектурні форми

Номер слайду 10

Малі архітектурні форми

Номер слайду 11

Скульптура

Номер слайду 12

Скульптура

Номер слайду 13

Парк Софіївка, Умань

Номер слайду 14

Парк Софіївка, Умань

Номер слайду 15

Парк Софіївка, Умань

Номер слайду 16

Сади і парк Версаля

Номер слайду 17

Сади і парк Версаля

Номер слайду 18

Сади і парк Версаля

Номер слайду 19

Сади і парк Версаля

Номер слайду 20

Висячі сади Семіраміди

Номер слайду 21

Висячі сади Семіраміди

Номер слайду 22

Висячі сади Семіраміди

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Шевченко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кучмук Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чуприна Людмила Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Корытченко Люба
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
zip
Додано
23 липня 2018
Переглядів
6086
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку