Розробра містить конспект уроку образотворчого мистецтва для 7 класу за підручником Федун С. І. Образотворче мистецтво: підручник для 7 класу загальноосвіт. навч. закл./С. І. Федун, О. В. Чорний. – Тернопіль: навчальна книга – Богдан, 2015.- 192с.: іл.на тему "Світові шедеври архітектури", додаткові матеріали для швидкої та ефективної підготовки вчителя до заняття. У презентації підібрано світлини для вдалого проведення уроку. Під час розробки уроку використано інтернет джерела.
Приклад таблиці (Додаток до уроку 8)
Конкурс № |
Кількість балів |
Назва команди
|
||
Команда « » |
Команда « » |
Команда « » |
||
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
|
|
|
3 |
1 |
|
|
|
4 |
1 |
|
|
|
5 |
2 |
|
|
|
6 |
3 |
|
|
|
Всього |
|
|
|
"Dancing House" (Танцюючий будинок). Прага, Чеська Республіка
Будинок чеського архітектора, має ще одну назву "Джинджер і Фред" - на честь танцюристів Фреда Астера і Джинджер Роджерс. Він розташований на березі річки Влтави в центрі міста. Споруду будували для художньої галереї та згодом її викупила фінансова компанія.
Бранденбурзький технічний університет
Музей Гуггенхайма. Більбао, Іспанія
Готель «Дух галереї»
Братислава, Словаччина
Автор: Мельничук Н. В. Вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва Зеленченської ЗОШ І – ІІ ст.. Дунаєвецької міської ради Хмельницької області
Урок 8 Образотворче мистецтво 7 клас Дата ____
Тема. Світові шедеври архітектури.
Мета. Систематизувати знання учнів з теми «Архітектура», розвивати вміння узагальнювати матеріал, робити висновки; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до спілкування з творами образотворчого мистецтва.
Обладнання. Світлини архітектурних споруд, презентація «Найдивовижніші споруди світу», таблиця результатів конкурсу, картки «Архітектура» (гронування), аркуші паперу формату А2, ножиці, клей, фломастери, кольорові олівці, клейка стрічка та інші матеріали потрібні для практичної роботи, капелюшки різних кольорів.
Практична робота. Створення колажу «5 найдивовижніших споруд світу»
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІІІ. Робота над завданнями уроку. Конкурс «Архітектура в нашому житті».
(Учні, які першими відповіли на питання стають капітанами та формують команди, по черзі викликаючи однокласників.)
Приклад таблиці (Додаток до уроку 8)
Конкурс № |
Кількість балів |
Назва команди
|
||
Команда « » |
Команда « » |
Команда « » |
||
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
|
|
|
3 |
1 |
|
|
|
4 |
1 |
|
|
|
5 |
2 |
|
|
|
6 |
3 |
|
|
|
Всього |
|
|
|
Підписати засоби виразності архітектурної споруди на фото.
(пластика, масштабність, (пропорційність, фактура (колір, пропорційність
фактура) масштабність) пластика)
(гігієнічність)
(функціональність) (естетичність)
Перша команда
(Кам’янець-Подільська фортеця) (Церква Покрови Пресвятої Богородиці (Одеський оперний театр)
в с. Сутківці)
Друга команда
(Золоті ворота) (Львівський національний (Собор Св. Юра в Львові)
академічний театр опери та балету
ім. С. Крушельницької)
Третя команда
(Софійський собор) (Чигирин. Кругла вежа) (Будинок з химерами. Київ)
Учні творчо працюють в групах, готують колаж, презентацію, залежно від розподілених обов’язків, презентують колаж.
ІV. Підсумок уроку. Оцінювання.
Білий – основні факти, відомості про архітектуру (без висловлення ставлення до предмету обговорення)
Червоний – емоції, інтуїція, відчуття, передчуття (без пояснення причини)
Зелений – творчість (відображення ситуації у вигляді вірша, пантоміми тощо), почуття гумору. Розумні ідеї, нові ідеї.
Чорний – критика, негативні сторони.
Жовтий – переваги (пояснення для чого потрібна архітектура)
Синій – життєвий урок, який винести з теми. (Чому ця ситуація цікава для учня? Де, в яких ситуаціях використає досвід)
Автор: Мельничук Н. В. Вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва Зеленченської ЗОШ І – ІІ ст.. Дунаєвецької міської ради Хмельницької області