Урок образотворчого мистецтва для 7 класу на тему "Світові шедеври архітектури"

Про матеріал

Розробра містить конспект уроку образотворчого мистецтва для 7 класу за підручником Федун С. І. Образотворче мистецтво: підручник для 7 класу загальноосвіт. навч. закл./С. І. Федун, О. В. Чорний. – Тернопіль: навчальна книга – Богдан, 2015.- 192с.: іл.на тему "Світові шедеври архітектури", додаткові матеріали для швидкої та ефективної підготовки вчителя до заняття. У презентації підібрано світлини для вдалого проведення уроку. Під час розробки уроку використано інтернет джерела.

Перегляд файлу

Приклад таблиці (Додаток до уроку 8)

Конкурс №

Кількість балів

Назва команди

 

Команда «          »

Команда «          »

Команда «          »

1

1

1

1

1

2

1

 

 

 

3

1

 

 

 

4

1

 

 

 

5

2

 

 

 

6

3

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Dancing House" (Танцюючий будинок). Прага, Чеська Республіка 

Будинок чеського архітектора, має ще одну назву "Джинджер і Фред" - на честь танцюристів Фреда Астера і Джинджер Роджерс. Він розташований на березі річки Влтави в центрі міста. Споруду будували для художньої галереї та згодом її викупила фінансова компанія. 

 

 

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Архіт. Бранденбурзький технічний університет.png

Бранденбурзький технічний університет

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Архіт. Музей Гуггенхальма.jpg

Музей Гуггенхайма. Більбао, Іспанія

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Архіт. Готель Дух галереї Братислава Словаччина.jpg

Готель «Дух галереї»

Братислава, Словаччина

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Архіт. Функціональність.jpg

 

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Архіт. Гігієнічність.jpg

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Архіт. Естетичність.jpg

 

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Кам'янець-Подільська фортеця.jpg

 

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Архіт Церкав Покрови Пресвятої Богородиці с. Сутківці.jpg

 

 

 

 

 

 

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Архіт. Одеський оперний театр.jpg

 

 

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Архіт. Золоті ворота.jpg

 

 

 

 

 

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Лівівська опера.jpg

 

 

 

 

 

 

 

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Архіт. Собор Святого Юра.jpg

 

 

 

 

 

 

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Архіт. Софія Київська.jpg

 

 

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Архіт. Кругла вежа.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E:\Ната\Образотворче мистецтво\7 клас\Архіт. Дім з химерами.jpg

Автор: Мельничук Н. В. Вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва Зеленченської ЗОШ І – ІІ ст.. Дунаєвецької міської ради Хмельницької  області

Перегляд файлу

Урок 8                     Образотворче мистецтво 7 клас              Дата ____

Тема. Світові шедеври архітектури.

Мета. Систематизувати знання учнів з теми «Архітектура», розвивати вміння узагальнювати матеріал, робити висновки; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до спілкування з творами образотворчого мистецтва.

Обладнання. Світлини архітектурних споруд, презентація «Найдивовижніші споруди світу», таблиця результатів конкурсу, картки «Архітектура» (гронування), аркуші паперу формату А2, ножиці, клей, фломастери, кольорові олівці, клейка стрічка та інші матеріали потрібні для практичної роботи, капелюшки різних кольорів.

Практична робота. Створення колажу «5 найдивовижніших споруд світу»

 

                                               Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Бесіда.
  • Погляньте на дошку (Презентація до уроку 8), скажіть, в якому із запропонованих будівель ви б хотіли жити? Чому? (Вчитель кріпить на дошку зображення печери, палацу та сучасного будинку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Кожен з вас має свої смаки, але ніхто не хоче жити, працювати в погано освітленому, темному, холодному, непривітному будинку.
  1. Формулювання теми, мети уроку.
  • Чому люди прагнуть до вдосконалення свого житла?
  • Який спеціаліст займається проектуванням будівель?
  • Хто його будує?
  • Багато людей мають можливість придбати собі житло на ринку нерухомості, а комусь доводиться жити в залишеному у спадок будинку, деякі люди просто хочуть самотужки збудувати собі дім. Але так чи інакше, кожен вносить в соє помешкання часточку своєї душі шляхом перебудови, зміни інтерєру, екстерєру, доповненням дизайнерськими виробами чи виготовленими власноруч дрібничками. А для того, щоб ці зміни були доречним, щоб дім насправді був тим місцем кули з задоволенням повертається людина, потрібно знати мову образотворчого мистецтва, зокрема архітектури. Протягом теми ми дізналися багато про мистецтво архітектури. Сьогодні повторимо, закріпимо свої знання та дізнаємось багато нового.

ІІІ. Робота над завданнями уроку. Конкурс «Архітектура в нашому житті».

  • А повторити матеріал ми спробуємо в змаганні. Для цього поділимось на 2 команди. Відбір учасників здійснять капітани, яких ми визначимо в першому конкурсі.
  1. Конкурс «Закінчіть речення»
  • Зовнішній вигляд споруди – це …  (екстерєр)
  • Архітектурно і художньо оформлена внутрішня частина приміщення, будівлі – це … (інтерєр)
  • Вид візуального мистецтва, завданням якого є проектування та зведення споруд, які гармонійно формують просторове середовище людини – це … (архітектура)

(Учні, які першими відповіли на питання стають капітанами та формують команди, по черзі викликаючи однокласників.)

 

  • Результати конкурсів фіксуватимемо у таблиці. І перші бали одержали капітани за свої відповіді.

Приклад таблиці (Додаток до уроку 8)

Конкурс №

Кількість балів

Назва команди

 

Команда «          »

Команда «          »

Команда «          »

1

1

1

1

1

2

1

 

 

 

3

1

 

 

 

4

1

 

 

 

5

2

 

 

 

6

3

 

 

 

Всього

 

 

 

 

  1. конкурс «Павутинка»
  • Заповніть «павутинку».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. конкурс «Впізнай засіб виразності»

Підписати засоби виразності архітектурної споруди на фото.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(пластика, масштабність,        (пропорційність, фактура          (колір, пропорційність

фактура)                                          масштабність)                                пластика)

 

  1. конкурс «Чинники вдалого інтер’єру»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                            (гігієнічність)

(функціональність)                                                                       (естетичність)

 

  1. конкурс «Впізнай пам’ятку архітектури України»
  • Підпишіть архітектурні памятки України, коротко розкажіть про них.

 

Перша команда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    (Камянець-Подільська фортеця)           (Церква Покрови Пресвятої Богородиці                (Одеський оперний театр)

                                                                                             в с. Сутківці)   

Друга команда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               (Золоті ворота)                              (Львівський національний                     (Собор Св. Юра в Львові)

                                                                   академічний театр опери та балету

                                                                       ім. С. Крушельницької)

Третя команда

 

 

 

 

 

 

 

 

            (Софійський собор)                           (Чигирин. Кругла вежа)                    (Будинок з химерами. Київ)

 

  1. конкурс  Колаж «5 найдивовижніших споруд світу»

 

  • На вигляд будинків, їх внутрішнє наповнення впливає багато різних чинників. У різні історичні періоди застосовувалися різноманітні будівельні матеріали та технології, які суттєво впливають на створення архітектурних конструкцій. Сучасний рівень розвитку техніки, використання залізобетону, скла, пластичних мас та інших нових матеріалів дозволяють створювати незвичайні форми будівель у вигляді кулі, спіралі, квітки, черепашки, колосся і т. п.
  • За допомогою запропонованих мною світлин та інших матеріалів на аркуші формату А2 створіть колаж «5 найдивовижніших споруд світу», підготуйте його презентацію. (Вчитель пропонує капітанам обрати 5 світлин незвичайних спору на свій розсуд) (Додаток до уроку 8)

Учні творчо працюють в групах, готують колаж, презентацію, залежно від розподілених обовязків, презентують колаж.

 

ІV. Підсумок уроку. Оцінювання.

  1. Підведення підсумків конкурсу. Нагородження переможців грамотами.
  2. Вправа «Капелюхи Боно»
  • Учні по черзі одягають капелюх якогось кольору і висловлюються на тему «Роль архітектури в житті людини» залежно від кольору капелюха.

Білий – основні факти, відомості про архітектуру (без висловлення ставлення до предмету обговорення)

Червоний – емоції, інтуїція, відчуття, передчуття (без пояснення причини)

Зелений – творчість (відображення ситуації у вигляді вірша, пантоміми тощо), почуття гумору. Розумні ідеї, нові ідеї.

Чорний – критика, негативні сторони.

Жовтий – переваги (пояснення для чого потрібна архітектура)

Синій – життєвий урок, який винести з теми. (Чому ця ситуація цікава для учня? Де, в яких ситуаціях використає досвід)

 

 

Автор: Мельничук Н. В. Вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва Зеленченської ЗОШ І – ІІ ст.. Дунаєвецької міської ради Хмельницької  області

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Бранденбурзький технічний університет

Номер слайду 5

Музей Гуггенхайма. Більбао, Іспанія

Номер слайду 6

Готель «Дух галереї»Братислава, Словаччина

Номер слайду 7

Найдивовижнішіспоруди світу

Номер слайду 8

Техно

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

zip
Додано
23 липня 2018
Переглядів
5727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку