Урок образотворчого мистецтва у 1 класі "Секрети форми. Особливості зображення складової форми на основі простих форм. Порівняння розмірів форм та їх складових частин. Практичне за

Про матеріал

Мета даного уроку - навчити зображувати транспортні засоби, відображуючи просторові відношення предметів та їх частин і відтворюючи їх форму та розмір; вчити посильно втілювати ідеї власного задуму; розвивати емоційно-образну пам′ять; виховувати любов до мистецтва.

Перегляд файлу

Тема.  Секрети форми. Особливості зображення складової форми на основі простих форм. Порівняння розмірів форм та їх складових частин. Практичне завдання: малювання транспорту.

Мета. Навчити зображувати транспортні засоби, відображуючи просторові відношення предметів та їх частин і відтворюючи їх форму та розмір; вчити посильно втілювати ідеї власного задуму; розвивати емоційно-образну пам′ять; виховувати любов до малювання.

Обладнання. Зразок малюнку, іграшки-машинки, ілюстрації транспорту, альбом, кольорові олівці, фломастери, простий олівець.

Хід уроку.

 

1.Організація класу.

2.Підготовка робочих місць.

3.Повідомлення теми та мети уроку.

-Відгадайте загадку і дізнайтеся про що піде мова:

 Я не їм вівса, ні сіна,  Дім по вулиці повзе,на роботу всіх везе,

 Дайте випити бензину,-  не на курячих ногах, у гумових чобітках.

 Усіх коней обжену,    автобус

 Куди хочеш побіжу.

                      Автомобіль

-Правильно, ви сьогодні навчитеся малювати автомобілі.

-Скажіть, а які машини називають транспортом?

4.Розгляд іграшок та зразка малюнка.

-Подивіться на малюнок, які автомобілі ви бачите?

-Що вони перевозять?

-Якої форми машини? Які геометричні фігури вони нагадують?

-З яких частин складається машина?

-Якими кольорами зафарбована машина?

-Що робить машина?

-В якому напрямку вона рухається?

-Що ще, крім машини, намальовано на малюнку?

-Чим намальовано предмети?

-Як їх правильно зафарбувати? 

5.Технологія виконання малюнка.

  • Намітьте простим олівцем лінію горизонту.
  • Також простим олівцем намалюйте кабіну машини прямокутної форми із заокругленням для колеса, помітьте вікно у кабіні.
  • Далі малюємо кузов: він також прямокутної форми, трохи звужується до кінця.
  • Малюємо колеса: вони круглої форми,їх чотири, але ми зобразимо тільки два, тому що машина стоїть боком.
  • Перед зафарбовуванням слід обвести контур кольоровим олівцем.
  • Зафарбуйте зображення штрихом в одному напрямку вибраними кольорами.
  • Останніми намалюйте дорогу та дерева обабіч її.

6.Фізкульхвилинка для очей «Совенята».

 Сплять маленькі совенята. Очі заплющені

 Раз!-розкрились оченята.

 Подивилися навколо, колові рухи очима, головою не рухати

 Потім вгору і додолу.

 Оченята-блим, блим, блим!

 Відпочити треба їм!

 Вправо- вліво оченята.

 Повертали совенята.

 Совенята будуть спати.

 А ми - далі працювати!

7.Самостійне виконання роботи учнями.

           Під час виконання роботи вчитель проводить поточний інструктаж.

8.Виставка та оцінювання робіт.

9.Підсумок уроку.

- На яку тему ви виконували малюнок?

- Якої форми частини машин?

- Як правильно штрихувати?

- Що слід зробити перед зафарбовуванням?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Спільна Ірина Степанівна
    Конспект практичний, сподобався
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
5151
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку