Урок "Одиниці вимірювання часу."

Про матеріал
систематизувати уявлення учнів про одиниці вимірювання часу, ознайомити їх з новою одиницею вимірювання часу – століттям; закріпити вміння розвʼязувати задачі на знаходження четвертого пропорційного, закріпити вміння розвʼязувати приклади; відпрацьовувати навички усного обчислення; розвивати абстрактне мислення, увагу, вміння самостійно працювати, творчі здібності, кмітливість. Виховувати інтерес до предмета, вчити берегти час, економно його використовувати.
Перегляд файлу

Тема: Одиниці вимірювання часу.

Мета: систематизувати уявлення учнів про одиниці вимірювання часу, ознайомити їх з новою одиницею вимірювання часу – століттям; закріпити вміння розвʼязувати задачі на знаходження четвертого пропорційного, закріпити вміння розвʼязувати приклади; відпрацьовувати навички усного обчислення; розвивати абстрактне мислення, увагу, вміння самостійно працювати, творчі здібності, кмітливість. Виховувати інтерес до предмета, вчити берегти час, економно його використовувати.

Обладнання: таблиці, картки для індивідуального опитування, годинники, табелі – календарі.

Тип уроку: інтегрований.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Горішок знань міцний—це знає кожен.

Та нам — не відступати!

Його вам розколоти допоможе і

Бажання ваше все на світі знать!

ІІ. Контроль, корекція та закріплення знань.

  1. Каліграфічна хвилинка

65            15                  24

1531         1789            1864               1361

  1. Усний рахунок.
  1. Вправи на повторення.

За описом показати на макетах годинника, котра година.

  • Тридцять хвилин на шістнадцяту
  • Пів на пʼяту;
  • Четверта година десять хвилин;
  • За чверть сьома.
  1. Гра « Незакінчене речення»

В 1 добі - ……. Годин

В 1 годині - …..хвилин

В 1 хвилині - ……секунд

3 доби це - ……годин

48 годин це - …..доби

3 години це - …… хвилин

180 хвилин це - ……годин

2години 15 хвилин це - …… хвилин.

  1. Задача (усно)

Автобус з Львова до Києва їде 3 години, а з Києва до Львова – 180 хвилин. Чому?

(Тому, що 3 години = 180 хвилин)

  1. Математичний диктант.
  • Суму чисел 110 і 130 зменшити в 6 разів. (40)
  • Різницю чисел 360 і 160 збільшити на 150 (350)
  • Добуток чисел 10 і 4 збільшити на 100.(140)
  • Частку чисел 560 і 8 збільшити на 25 (95)
  • На скільки добуток чисел 120 і 5 більший від числа 599? (на 1)
  1. Фізкультхвилинка (музична)

ІІІ. Опрацювання нового матеріалу.

  • Перегляд відео про міри часу.
  1. Відгадування загадки.

 Росте ясен, у нього – 12 сучків, 52  гілки, на кожній гілці – 7 листків. (Ясен – це рік).

  • А чому ви так вважаєте? (Рік має 12 місяців, 52 тижні, кожен тиждень – 7 днів)
  • Пригадайте, що ви знаєте про рік з уроків природознавства? (Відповіді дітей)
  • То що ж таке рік? (Проміжок часу, за який Земля робить один оберт навколо Сонця)
  1. Словничкова скринька.

Пояснення значення слова століття.

Століття – період часу в сто років, або соті роковини.

  1. Закріплення вивченого матеріалу.

Завдання в підручнику № 168. (усно)

  1. Задача № 169

Розвʼязати задачу.

Визначити час закінчення уроків.

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Завдання на логіку.

170*. Постав дужки, щоб рівності були правильними.

6 · 4 – 2 = 12       45 – 10 – 7 = 42           18 : 3 · 2 = 3

6 – 2 · 3 = 12        50 – 25 : 5 = 5               18 : 3 · 2 = 12

ІV. Домашнє завдання.

№№ 172, 173

172°. 24 : 6 + 9            86 – 42 : 6                   54 : 6 – 30 : 6

24 + 48 : 6                    95 – 35 : 5                   32 : 4 + 6 · 8

173°. Мама дала Петрикові 24 грн, щоб він купив

4 рогалики з маком. Яка ціна рогалика?

V. Підсумки уроку.

Гра «Мікрофон»

  • Яку нову міру часу вивчили?
  • Що називається  століттям?

  

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 грудня 2019
Переглядів
2175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку