Урок-тренінг з математики "Знаходження значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на зведення до одиниці . Нерівності"

Про матеріал
Вправляти учнів у знаходженні значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами . Розвивати вміння учнів розв’язувати задачі на зведення до одиниці, вчити розв’язувати нерівності, розвивати мислення учнів .Виховувати почуття колективізму та взаємодопомоги під час роботи в групах, любов до природи , навколишнього світу, формувати математичну компетентність
Перегляд файлу

 

 

 

 

Тема уроку. Знаходження значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на зведення до одиниці . Нерівності .

 

Мета уроку. Вправляти учнів у знаходженні значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами . Розвивати вміння учнів розв’язувати задачі на зведення до одиниці, вчити розв’язувати нерівності, розвивати мислення учнів .Виховувати почуття колективізму та взаємодопомоги під час роботи в групах, любов до природи , навколишнього .

 

 

Обладнання 1. Грамзапис «Вальс квітів».

уроку.            2. Вірші на табличках.

3.Картки-побажання керівників груп на табло .

4. Таблички

«математичні ланцюжки»

«зірви квітку»

«ребуси»

схеми до задач

5. Геометричні фігури.

6. Грамзапис «Дважди два чотири».

7. Грамзапис «Песенка Леопольда».

8. Задачі – схеми для групової роботи .

9. Таблиця до задачі .

10. Грамзапис «Вместе весело шагать» .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. Організація класу до уроку .

1. Емоційний настрій на урок .

Хвилинка спостережень.

(вчитель читає вірш, звучить тихо ніжна мелодія «Вальс квітів»)

 

     Станьте ,діти, посміхніться ,

Землі нашій поклоніться .

За щасливий день вчорашній .

І до сонця потягніться .

Веретеном покрутіться.

     Раз присядьте , два присядьте

Станьте рівно. Посміхніться .

  • Вітаю вас на уроці обдуманості , розуму й уваги .
  • Спочатку сядуть дівчатка – краса наша класу, а потім сила і мужність – хлопчики .

На цьому уроці , діти,

Треба дружно працювати.

Щоб змогли на всі питання

Повні відповіді дати .

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів .

  • Керівники  груп бажають вам успіхів і нагадують , що на уроці потрібно :

( Картки вивішують на табло )

1 група.   Не просто слухати , а чути .

2 група .  Не просто дивитися , а бачити .

3 група .  Не просто відповідати , а міркувати .

4 група.   Не просто запам’ятати, а зрозуміти .

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку .

ІV. Усний рахунок ( з допомогою планшетів).

а) «математичні ланцюжки»

 

78 + 22           2/5  від 1000              300 + 200

÷ 10           ¾   від 400                        : 25

+ 45              від 300                        ∙ 100

÷  11          2/5  від 200                        ÷  2

    5                       80                          1000

 

б) гра «Зірви квітку»

 

 

 

 

 

 

1ц 1кг

 

5ц 5кг ÷ 5

                                    2 доби ÷ 4                     2доби ÷ 3

               1т − 20 кг                                                                1ц − 20 кг

1ц ÷ 20                                                                                                        1т ÷ 20

 

в) прочитай ребуси

 

  40 а

 

  100 в п

 

  і 100 р і я

 

 Пі2Л

 

  3 буна

 

  Ті 100

 

г) Задачі.

1/5 частини дині становить 400 г .Яка маса дині ?  ( 2000 г = 2 кг )

 

Автобус їхав 2 години зі швидкістю 82 км/год , а автомобіль  4 години зі швидкістю 70 км/год . Знайти середню швидкість автобуса і автомобіля .

 

д) гра «Впізнай геометричну фігуру»

 

довжина

10 м

6 м

?

?

ширина

8 м

?

5 м

?

периметр

?

?

28 м

20 м

площа

?

24 м2

?

16 м2

 

е)  підсумок

 

V. Розвиток математичних знань учнів

1. Робота за таблицею № 73

Задача . Відрізали  ¾ стрічки , що становить 60 м .Скільки всього метрів мала ця стрічка ?

Валеологічна пауза «Китайська статуетка»

2. Робота за підручником ( с. 140 )

а)  № 953 з коментуванням  в парах

384276 ÷ 83 = 4629

579685 ÷ 91 = 6340

б)  № 956 ( усно )

Музична пауза «Дважди два чотири».

в)  № 954 з коментуванням в парах

Відповіді :  288 кг          438 г

                   34 см      46 см

г)  Вираз № 955 перший з коментуванням «ланцюжком»

Відповідь : 31752

 Музична пауза «Песенка Кота Леопольда» .

д) Задача № 958 робота в групах

Завдання . Скласти і розв’язати задачу про зберігання проса .

( Схеми одержують групи )

Ділянка

Урожайність

Число гектарів

Зібрано проса

перша

12 ц

?

}460 ц

друга

7 ц

28 га

1) 28 · 7 = 196 ( ц )- зібрали з другої ділянки ;

2) 460 – 196 = 264 ( ц ) -  зібрали з першої  ділянки ;

3) 264 ÷ 12 = 22 ( га ) – площа першої ділянки

Вираз ( 460 – 28 · 7 ) ÷ 12 = 22 ( га )

е) розв’язання нерівностей № 959 ( колективно з коментуванням )

500 + а › 1200

Якщо а = 700 , то 500 + а = 1200

Якщо а  › 700 , то 500 + а › 1200

Якщо а   = 300 , то 500 - а › 200

Якщо а   › 300 , то 500 - а  ‹ 200

є) Самостійна робота ( 2 учні за дошкою)

№ 455 ( 2-й )

(480 · 60 – 3636 ) ÷ 18 = 1398

Задача № 957

Коротка умова на таблиці

 

Врожайність

Кількість (га)

Врожай

Гречка

23 га

506 ц

Рис

□ , у 2 р. вища

18 га

?

 

506 ÷ 23 · 2· 18 = 792 ( ц )

ж)  перевірка  С/р  з допомогою сигнальних карточок

VІ. Домашнє завдання

с.140 № 960, 961

 VІІ. Підсумок уроку .

Учитель читає вірш

 

Збіг урок наш , як коротка мить ,

Дуже швидко час біжить .

Та попереду у нас багато кроків ,

Веселих  і цікавих уроків .

 

- Чому навчились на уроці ?

- Щонайбільше сподобалось ?

- Для чого вивчається математика ?

 

Звучить мелодія «Вместе весело шагать»

( Діти ідуть по колу , виконучи рухи ) .

 

 

Богодухівський ліцей № 3

 

 

 

 

 

 

 

Урок  - тренінг

з математики

 

« Знаходження значення виразів  на сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на зведення до одиниці . Нерівності . »

 

 

 

Підготувала

вчитель 4 – В класу

Бугайова Н.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008 – 2009 н.р.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
5 грудня 2019
Переглядів
696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку