5 клас
Тема : Округлення десяткових дробів
Мета уроку:
Обладнання: проектор , картки з завданнями.
Хід уроку
Перевірка готовності класу до уроку. Привітання та знайомство з темою і девізом уроку:
Скажи мені - і я забуду,
Покажи мені – і я запам’ятаю.
Дай мені діяти самому – і я навчуся!
а)Фронтальне опитування учнів правил округлення десяткових дробів. Учні які краще впоралися із завданням призначаються експертами і самі контролюють правильність відповідей однокласників.
б)Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель на екрані проектора показує правильне виконання вправ домашнього завдання. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності, роблять виправлення. Аналіз домашньої роботи
ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ.Усна вправа. На екрані проектора числа - десяткові дроби. Необхідно назвати розряди цифр, що виділені відмінним кольором. Округлити дані числа
564,6717 (до одиниць)
4572, 39043 (до десятих)
8129,78 (до десятків)
0,0567 (до тисячних)
193503,790428362(до тисяч).
Самостійна робота (з підготовленими картками)
Самостійна робота уч. 5-____класу______________________
І Варіант
№1 |
Запишіть назви розрядів числа 51246,91048 |
||||||||
5 |
1 |
2 |
4
|
6, |
9 |
1 |
0 |
4 |
8
|
№2 |
Запишіть цифри, які стоять у числа 7496730,90546312 в розряді : А) сотих; Б) сотень; В)одиниць; Г)сотень тисяч; Д)мільйонних; Е)десятих; Ж)десятків; З)тисяч; К)десятитисячних; Л)мільйонів |
||||||||
А) |
Б) |
В) |
Г)
|
Д) |
Е) |
Ж) |
З) |
К) |
Л) |
3 завд. Округли:
_____________________________________________________________
Самостійна робота уч. 5-____класу______________________
ІІ Варіант
№1 |
Запишіть назви розрядів числа 70045,83129 |
||||||||
7 |
0 |
0 |
4
|
5, |
8 |
3 |
1 |
2 |
9
|
№2 |
Запишіть цифри, які стоять у числа 9504893,05160247 в розряді : А) сотих;Б) сотень; В)одиниць; Г)сотень тисяч; Д)мільйонних; Е)десятих; Ж)десятків; З)тисяч;К) десятитисячних; Л)мільйонів |
||||||||
А) |
Б) |
В) |
Г)
|
Д) |
Е) |
Ж) |
З) |
К) |
Л) |
№3. Округли :
Перевірка правильності виконання роботи за зображенням правильних відповідей на екрані проектора –у парах виконують учні-сусіди .
ІV. ФОРМУВАННЯ НОВИХ УМІНЬ
На екрані пректора
Задача .Щоб засіяти 1 га землі потрібно 1,9 ц пшениці. Фермер хоче засіяти 46 га .Чи вистачить йому 90 ц пшениці?
Вчитель знайомить учнів з поняттям прикидки значення числового виразу.
V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
На екрані
Задача. У Марічки було 60 гривень. Вона хотіла купити п’ять тістечок, що коштували по 11грн 80 коп за кожне. Чи вистачить їй грошей?
Розвязування аналогічних задач з використанням прикидки значення числового виразу за підручником № 864, 860 та індивідуальні картки.
VI. ПІДСУМКИ УРОКУ
Учитель
VII. РЕФЛЕКСІЯ
Аналіз питань вчителем та оцінювання роботи учнів
VIII.ПОЯСНЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
§5, п.32 № 861, 865, 866