Урок "Округлення десяткових дробів" з самостійною роботою у 5 класі

Про матеріал
Урок "Округлення десяткових дробів" у 5 класі з використанням інтерактивних технологій , містить як самостійний додаток розробку самостійної роботи .
Перегляд файлу

 

 

5 клас

Тема : Округлення десяткових дробів

Мета уроку:

  • Навчальна: продовжувати формувати вміння виконувати округлення десяткових дробів; ознайомити учнів з поняттям прикидки значення  числового виразу; формувати вміння розв`язувати задачі,що передбачають округлення чисел;
  • Розвиваюча:формувати вміння працювати за алгоритмом та логічно мислити;
  • Виховна: виховувати культуру математичної мови, усної та письмової, вчити прагненню доводити справу до кінця.

Обладнання: проектор  , картки з завданнями.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Перевірка готовності класу до уроку. Привітання та знайомство з темою і девізом  уроку:

Скажи мені - і я забуду,

Покажи мені – і я запам’ятаю.

Дай мені діяти самому – і я навчуся!

 

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

а)Фронтальне опитування учнів правил округлення десяткових дробів. Учні які краще впоралися із завданням призначаються експертами і самі контролюють правильність відповідей однокласників.

б)Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель на екрані проектора  показує  правильне виконання  вправ домашнього завдання. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності, роблять ви­правлення. Аналіз домашньої роботи

ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ.Усна вправа. На екрані проектора числа - десяткові дроби.  Необхідно  назвати розряди цифр, що виділені відмінним кольором. Округлити дані числа

564,6717              (до одиниць)

4572, 39043         (до десятих)

8129,78                (до десятків)

0,0567                  (до тисячних)

193503,790428362(до тисяч).

Самостійна робота (з підготовленими картками)

 Самостійна робота  уч. 5-____класу______________________

І Варіант

№1

Запишіть  назви розрядів числа 51246,91048

5

1

2

4

 

 

 

 

6,

9

1

0

4

8

 

№2

Запишіть  цифри, які  стоять у числа 7496730,90546312  в розряді :

А) сотих; Б) сотень; В)одиниць; Г)сотень тисяч; Д)мільйонних;  Е)десятих; Ж)десятків; З)тисяч; К)десятитисячних; Л)мільйонів

А)

Б)

В)

Г)

 

Д)

Е)

Ж)

З)

К)

Л)

3 завд.  Округли:

  1. до тисячних 7496730,90546312_______________
  2. до одиниць 7496730,90546312_______________
  3. до тисяч      7496730,90546312_______________
  4. до стотисячних 7496730,90546312_______________

 

_____________________________________________________________

 

Самостійна робота  уч. 5-____класу______________________

ІІ Варіант

№1

Запишіть  назви розрядів числа 70045,83129

7

0

0

4

 

 

 

 

5,

8

3

1

2

9

 

№2

Запишіть  цифри, які  стоять у числа 9504893,05160247  в розряді :

А) сотих;Б) сотень; В)одиниць; Г)сотень тисяч; Д)мільйонних;  Е)десятих; Ж)десятків; З)тисяч;К) десятитисячних; Л)мільйонів

А)

Б)

В)

Г)

 

Д)

Е)

Ж)

З)

К)

Л)

№3. Округли :

  1. до десятих   9504893,05160247___________
  2. до сотих      9504893,05160247___________
  3. до десятків 9504893,05160247___________
  4. до сотень    9504893,05160247___________

Перевірка правильності виконання роботи  за  зображенням правильних відповідей на екрані проектора –у парах  виконують учні-сусіди .

 

ІV. ФОРМУВАННЯ НОВИХ УМІНЬ

На екрані пректора

 Задача .Щоб засіяти  1 га землі потрібно 1,9 ц пшениці. Фермер хоче засіяти 46 га .Чи вистачить йому 90 ц пшениці?

Вчитель знайомить учнів з поняттям прикидки значення  числового виразу.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

 На екрані

 Задача. У Марічки було 60 гривень. Вона хотіла  купити п’ять  тістечок, що коштували  по 11грн  80 коп за кожне. Чи вистачить їй грошей?

Розвязування  аналогічних задач з використанням прикидки значення  числового  виразу за підручником № 864, 860 та індивідуальні картки.

 VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель

  1. Як округлити десятковий дріб до певного розряду?
  2. Як виконати прикидку значення  числового виразу?

VII. РЕФЛЕКСІЯ

  1. Які завдання вам сподобались найбільше
  2. Чи важкими були завдання для вас сьогодні?
  3. Якщо ТАК,то які?

Аналіз питань вчителем та оцінювання роботи учнів

VIII.ПОЯСНЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

§5, п.32 № 861, 865, 866

docx
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
2869
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку