Урок. Олег Буцень "Хто більше любить?"

Про матеріал
Розробка уроку в 1 класі з української мови. Робота з дитячою книжкою. Олег Буцень "Хто дужче любить?"
Перегляд файлу

Тема. Формування навичок читання. Робота з дитячою книжкою. Олег Буцень «Хто дужче любить?»

Мета:  познайомити учнів з оповіданням О.Буценя «Хто більше любить?»;

- закріпити знання про вивчені букви; розвивати навички читання;

-формувати уміння вчитись, комунікативну, соціальну компетентності.

- розвивати діалогічне та монологічне мовлення;

- розвивати увагу, спостережливість, критичне мислення;

- виховувати любов до природи, потребу допомагати , не бути байдужими;

Обладанання: портрет О.Буценя, ілюстрації, завдання для роботи в парах, презентація.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

 

І. Організація початку уроку.

1.Створення позитивної емоційної атмосфери.

 

- Здрастуй, сонце, золоте,

Здрастуй, небо, голубе.

Туди-сюди повертаюсь,

 своїм друзям посміхаюсь.

Бажаю гарного настрою і успіхів!!!!

 

2. - Передача гарного настрою

3. - Розчитування

- читання за картками (ланцюжком)

-Гра «Цеглинки»

 

 3. Гра «Асоціації» - ЛЮБОВ – це… (діти стають у коло, вчитель кидає м’яч, дитина відповідає любов – це…)

 

4. Словникова робота.

Любов -  це почуття серця і душі, які виражаються у взаємоповазі, взаєморозумінні, милосерді,  доброті.

Кого ви любите?

Про кого піклуєтеся?

 

5. Кольорова рефлексія.

- Які людські чесноти ви знаєте?

- Я називатиму слова, а ви виберіть кольорову смужку, яка асоціюється із цим словом: любов, щастя, смуток, усмішка, сльози, радість.

- Які кольори ви залишите на уроці? Чому?

. Висновок.

Любов – найкраще в світі почуття!

З любові починається життя.

 

5. Загадка

Подушечка з голками.
Тихенько лежала,
Потім раптом встала,
І в ліс побігла
(Їжачок)

 

  • Що знаєте про їжачка? ….

Відео про їжачків.  https://www.youtube.com/watch?v=1c_I84QCDPQ

  • Про що дізнались.

Довідка.

Народжуються їжаки голими. Тільки на другий-третій день після народження їх тільце починає покриватися голками.

Найпоширені їжаки – звичайний, даурський, вухатий, голий

У їжака 36 зубів. До старості зуби випадають.

У їжаків слабкий зір, але в них  гарний  слух  і нюх.

Їжаки часто полюють на змій, у тому числі і отруйних. Отрута для них небезпечна.

Лисиці іноді полюють на їжаків. Їм не під силу розгортання згорнутого в колючий клубок звірка, але вони скачують їх у воду, де тим доводиться розпрямитися

 

5. Тема уроку.  Олег Буцень  «Хто дужче любить?»

6. Розповідь про письменника.

- Як звуть письменника?

- Що про нього дізнались?

- Про що писав?

 

7 Метод «Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися».

- Отже, на початку уроку ви почули, що сьогодні познайомимося з твором

О.Буценя  «Хто дужче любить?».

Що  б   ви хотіли  дізнатися на уроці?

3. Знаємо

Їжачок – дика тваринка….

Хочемо дізнатися

Чому так називається?

Що трапилось в оповіданні?

Хто більше любить?

 

4.Метод «Передбачення».

- А тепер час познайомитися із оповіданням.

(Читаю твір, діти слухають текст.  Під час читання роблю зупинки і ставлю питання «Як ви вважаєте, що було далі?»

- Яке враження склалося від прослуханої частини твору?

За кого ви хвилювалися?

5.Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=CtAZw3DWqIw

У. Закріплення матеріалу.

1. Дізналися ….

Як називається оповідання?

Хто його написав?

Куди пішли хлопці

Кого вони знайшли?

Що зробили з їжаками?

Чи правильно вони вчинили?

Хто з хлопців дужче любить свого їжачка?

Добре діло  приносить радість до нашого життя.

2.Повторне слухання казки (аудіо)

3. Розвиток критичного мислення.

- Чи могли хлопчики назбирати повні кошики ягід?

- Якби у них були повні кошики,  чи забрали би вони їжаків?

- Як ви гадаєте, чому хлопчики взяли  їжаків додому?

- А як би ви вчинили в даній ситуації?

- Хто з хлопчиків зробив добре діло ? Чому?

4.Робота з ілюстраціями.

- складання плану; аналіз вчинків хлопчиків.

5. Слова-характеристики, які відповідають кожному з  зображень.

(Слова для довідок: уважний, чуйний, жорстокі, щирі, байдужі, скупий, лагідний, злі, добрий).

ВИСНОВОК

Любити – це значить дбайливо ставитися до тваринного та рослинного світу .

УІ. Підведення підсумків уроку. Рефлексія. Самооцінка.

-  Тварини, що живуть поряд з нами, в природі потребують нашого захисту і піклування. Ми повинні берегти їх.

2) Робота в парах. «Лабіринт»

 

3) Як називається оповідання?

Хто написав?

Що нового дізнались на уроці?

Яке завдання сподобалось?

Чому навчились?

Де можна використати знання?

 

 

 

 

 

 

 

Олег Буцень  «Хто дужче любить»

 

Були якось Петько з Миколою в лісі. Суниць вони назбирали мало, зате двох їжаків зловили. Трапились вони на дорозі — ну як їх не взяти?
Понесли хлопці їжаків додому, кожний до себе.
Минуло ще кілька днів. Знову зустрілися хлопчики і засперечались, хто з них більше любить свого їжака. Петько хвалиться, що годує їжака молоком, ганчір’я намостив у коморі, мало не голки йому чистить.
— А ти що зробив для свого їжака? — питає Миколу.
— Нічого,— похмуро відповів ХЛОПЧИК.
— От бачиш,— сказав Петько,— не любиш ти свого їжака.
— Ні, люблю,— заперечив Микола,— я його оце до лісу відніс, випустив на волю.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
15 січня 2022
Переглядів
746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку