Матеріал уроку з теми "Мультимедіа", який містить презентацію, відео-фрагменти можна знайти в Інтернеті або за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1_nRqaS4ldsfvGwUAlTti6d1jV9xOjAQf?usp=sharing
Пригадаємо: Чи стикаємося ми з Вами з об’єктами мультимедіа в повсякденному житті?На які класи програм поділяються всі програми для роботи з аудіо- та відео даними?Опишіть етапи побудови відеокліпу. Програми Кіностудія та Movie Maker однакові чи різні? До якого виду програм належить Кіностудія?
Номер слайду 3
Перевірка домашнього завдання. Виконання тесту. Підсумки
Номер слайду 4
Практична робота «Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду»повторити і закріпити засвоєні на попередніх уроках, уміння та навички щодо використання основних понять відеоредакторів; розвивати творче мислення та вміння зосередитися;вносити зміни в аудіо та відеоряд.
Номер слайду 5
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Номер слайду 6
Кіностудія
Номер слайду 7
Практичне завдання. Відредагуйте проект у програмі Кіностудія. Додайте до назви кліпу і міст різну анімацію до тексту. Додайте власну музику на кожен кадр фото міста. З кожного відео фонтану утворіть фрагмент з 3-х кадрів. Додайте до кожного фрагмента відеопереходи між фрагментами різні. Збережіть проект і зберегти фільм у власній папці\8 клас\Музичні фонтани\під ім’ям Фонтани світу
Номер слайду 8
Домашнє завдання. Повторити § 12 Переглянути § 14
Номер слайду 9
Перегляд Де і під яким ім’ям збереженай відеокліп?Чи різні використані переходи?Налаштування часових параметрів аудіо та відео.