Урок ."Організовуючі та загально-підготовчі вправи.Спритність:"Човниковий біг 4х9". Рухлива гра "Виклик номерів""

Про матеріал
Даний конспект створений для учнів 1 класу у формі подорожі "Здоровяленд". Кожна зупинка має свою назву і відповідні завдання, для того щоб сприяти розвитку координації рухів , спритності, швидкості, витривалості, фізичному розвиткові учнів. Формування ціннісного ставлення до здоров'я .
Перегляд файлу

 

Урок фізкультури

1 -  клас

Тема. «Як правильно бігати, стрибати». Організуючі та загально-підготовчі вправи. Спритність: човниковий біг 4 х 9. Рухлива гра «Виклик номерів»

Завдання:

-        Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів шляхом засвоєння  знань про               усвідомлення здоров’я як вищої життєвої цінності;

-        Удосконалювати вміння виконувати спеціальні бігові та стрибкові вправи;

-        Продовжити ознайомлювати учнів з загально-підготовчими вправами;

-        Сприяти розвитку координації рухів, спритності, швидкості, витривалості, фізичному розвиткові учнів;

-        Формувати ціннісне ставлення до здоров’я через пропаганду фізичної культури і спорту, здорового способу життя через гру.

 

 

 

 

 

 

 

 

Місце проведення:

Спортивна зала.

Інвентар:

  1. Кубики

Хід уроку.

Підготовча частина /14хв./

Організований  перехід  до місця  заняття

1 хв.

У колоні по одному

Шикування в  шеренгу

1. Шикування

2. Віршове привітання

Доброго ранку, доброї днини!

Щиро вітаємо кожну дитину.

Доброго ранку усім побажаймо,

Доброго ранку! – усіх привітаймо,

Доброго ранку мені і тобі ,

Доброго ранку усім на Землі!

 

-         Діти у нас сьогодні буде незвичайний урок, а урок подорож до казкової країни  «Здоров’я ленду». А на чому саме ми вирушим туди дізнаєтесь відгадавши загадку.

 

Загадка

Пасажирський чи товарний
Металевий він і гарний.
Все ховає у вагонах
І стає лиш на перонах
(Потяг)

 

Під звуки потяга діти їдуть до першої станції, яка називається «Розминочна»

Вправи

3. Мотивація навчальної діяльності

  •                   Діти, ви полюбляєте уроки фізкультури?
  •                   Згадайте всі попередні заняття, те корисне, що ви взяли з них для себе.
  •                   Що таке спорт?
  •                   Які асоціації виникають у вас при слові спорт?
  •                   Що нам дає спорт? Чи є якась користь від нього?

 

Так, і нашим девізом уроку буде:

Спорт – здоровя, спорт- це сила , що дає всім дітям крила.

Виступи учнів з віршами

1. Всюди друзів ми знаходим,

   З ними  як одна сім’я.

   Але нам без друга - спорту

   Не прожити ані дня.

2.Щоб успішно розвиватися

   Треба спортом займатися

   Від занять фізкультурою

    Буде струнка фігура

 3.  Спорт – помічник,

      Спорт – здоров’я,

      Спорт – гра!

  •      Молодці, діти! Довели, що спортом треба займатися і користі від нього чимало.

2 хв.

 

 

 

Сконцентрувати увагу на техніці виконання та на поставі учнів.

Стежити за інтервалом і напрямком руху.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спорт – рух, здоров’я,біг, стадіон, енергія,гол,м’яч,баскетбол,волейбол.

Постановка завдань уроку.

Діти ми продовжуємо свою подорож і наш потяг рушає далі. Сідаємо у вагони.

Наступна станція «Інтелектуальна»

На підлозі лежать картинки- пазли виконавши це завдання дізнаєтесь тему сьогоднішнього уроку (гімнастичні снаряди).

- Сьогодні на уроці ми  перевіримо, які ви спритні, сильні й умілі, виконаємо загальнопідготовчі вправи, удосконалимо виконання човникового бігу4*9, проведемо рухливу гру «Виклик номерів».

Діти, що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?( працювати в команді, більше дізнатися про човниковий біг, пограти у нову гру.)

Біг - одна з кращих різновидів тренувань для більшості людей: він допомагає підтримувати хорошу фізичну форму, при необхідності - зменшити вагу, покращує загальне самопочуття. Бігати можна практично будь-якій людині і в будь-якому віці, хоча при наявності проблем зі здоров'ям слід консультуватися з лікарем, як правильно бігати, щоб тренування не принесли шкоди.

Біг належить до легкої атлетики. В нас в Україні є багато спортсменів ,які займаються бігом і займають призові місця серед інших країн світу.

Кревсун Юлія Юріївна

Український легкоатлет

Українська легкоатлетка, бігунка на середні дистанції, яка спеціалізується на бігу на 800 м, майстер спорту міжнародного класу. Учасниця Олімпійських ігор в Пекіні та Лондоні.

Мазурик Максим Анатолійович

Український легкоатлет

Український стрибун з жердиною, срібний призер чемпіонату Європи 2010 року.

П'ятниця Олександр Сергійович

Український легкоатлет

Український легкоатлет, метальник списа.

Добринська Наталія Володимирівна

Український легкоатлет

Українська легкоатлетка, олімпійська чемпіонка. Майстер спорту міжнародного класу з багатоборства; заслужений майстер спорту України.

На даний час в нас в Україні триває війна  і звичайно ті воїни , які нас захищають вони  спортивні, мужні і теж повинні бути спортивними, виконувати фізичні вправи , щоб бути здоровими.

 

 

Зверніть увагу на плакат «Як правильно бігати»

 

1 хв.

Діти утворюють дві команди. Завдання: хто швидше складе картинку.

 

 

Повторення  правил поведінки  та  безпеки на заняттях  зі  спортивних ігор.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ось і потяг зупинився на

 зупинці  відпочинкова

 

2 хв.

Вчитель:

 - Які правила безпеки треба знати і дотримуватися під час занять на уроках фізкультури?

(Відповіді дітей)

 

Під час проведення занять:

• не виконувати вправ на приладах без дозволу вчителя або його помічника, а також без страховки;

• враховувати інструкції щодо приземлення під час виконання стрибків через прилади;

• не стояти близько до учня, який виконує вправу на приладі;

• не виконувати вправи з вологими долонями;

• під час виконання вправ поточним методом слідкувати за оптимальністю інтервалів між учнями (з метою запобігання зіткнень).

• у разі появи в учня больових відчуттів у суглобах рук, почервоніння або потертості шкіри на долонях і поганого самопочуття припинити заняття і сповістити про це викладача;

 

Бути уважним і обережним при виконанні фізичних вправ разом з товаришами.

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА /18 ХВ./

Клас поділений на три команди.

Ми продовжуємо нашу подорож і наша наступна зупинка  “Наукова”

 

«Човниковий» біг (4 х 9 м)

 

 

 

 

 

 

 

А наш потяг рушає до наступної станці:

« Здоров’яленд»

Вправи на корекцію постави.

  1. «Киця лапки витягає»

В.П – упор на коліна і кисті рук.

1.підняти та витягнути вперед праву руку,назад ліву ногу і затримати на 10с.

 2.В.П

3-4 теж тільки іншою рукою

  1. «Киця спинку прогинає»

В.П – теж

1.Прогнути спину вниз

2.вигнути спину вгору

      3. «Киця потягається»

В.П.-  теж

1.Сісти на п’ятки, спину та руки витягнути вперед.

2.В.П

Потяг дає гудок і вирушає далі.

Наступна станція « Ігрова»

10 хв.

Груповий метод організації діяльності учнів.

Одночасно працюють три групи. Пояснення, показ. Виправлення помилок, зауваження. Вправи починають виконувати по команді свистка.

 

Опис проведення. За командою "На старт!" учасник займає положення високого старту за стартовою лінією. За командою "Руш!" він пробігає 9 метрів до другої лінії, бере один з двох дерев'яних кубиків, що лежать у колі, повертається бігом назад і кладе його в стартове коло. Потім біжить за другим кубиком і, взявши його, повертається назад та кладе в стартове коло.

Гра «Виклик номерів»

 

 

 

 

 

8 хв.

Груповий метод організації діяльності учнів.

 

Усі гравці діляться на дві команди і стають в одну шеренгу. У кожній команді вчитель рахує по порядку всіх гравців. Потім називає номер. Гравці, у який цей номер, виконують рухові дії (наприклад, біжать, перестрибують тощо). Команда, гравець якої першим виконає рухову дію, отримує очко.

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА (3 ХВ).

  1. Шикування в шеренгу.

Вправи на відновлення дихання.

Наш потяг рушає додому

Колеса стукають

Свисток гуде

Нам дуже сподобалось

Ми молодці, ми супер клас!!!

 

Наступна станція « Підсумкова»

Діти чи сподобалась вам наша подорож?

Що найбільше сподобалось?

А які станції ви відвідали?

Молодці. Мені теж дуже сподобалось з вами подорожувати. Було цікаво.

До зустрічі і нових подорожей!!

Організований вихід з спортивного зала.

 

 

По  команді  вчителя .

  1. Підсумок.

 Організований перехід до класу

 

В колоні по одному.

 

Вчитель:

Відпочили і пограли

А тепер тихенько в клас,

Щоб усі вас шанували,

Щоб усі любили вас.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://refeteka.ru/images/r/5/b/6/5b613c8d4c99405e77d3df4ab0d5432a.jpeg

 

 

 

Рухлива гра для дітей  "Виклик номерів" 1

 

Учасники гри об’єднуються у дві команди, шикуються в колони та визначають свої порядкові номери. Відстань між колонами — 8 кро­ків. Учитель, який стоїть за 3-4 кроки перед командами, голосно називає один із номерів. Гравці з обох команд, яким присвоєно цей номер, парами вибігають із колон і біжать уперед, оминаючи колони, пробігають між рядами гравців, виходять за зовнішній бік ряду і ста­ють на свої місця. Команді, учасник якої прибіг на своє місце раніше ніж суперник, зараховують одне очко.

 Виклик номерів 2

Усі гравці діляться на дві команди і стають в одну шеренгу. У кожній команді вчитель рахує по порядку всіх гравців. Потім називає номер. Гравці, у який цей номер, виконують рухові дії (наприклад, біжать, перестрибують тощо). Команда, гравець якої першим виконає рухову дію, отримує очко.

 

«Човниковий» біг (4 х 9 м)

Обладнання. Секундоміри, що фіксують десяті частки секунди, рівна бігова доріжка завдовжки 9 метрів, обмежена двома паралельними лініями, за кожною лінією – 2 півкола радіусом 50 сантиметрів з центром на лінії, 2 дерев'яних кубики (5x5 сантиметрів).

Опис проведення . За командою "На старт!" учасник займає положення високого старту за стартовою лінією. За командою "Руш!" він пробігає 9 метрів до другої лінії, бере один з двох дерев'яних кубиків, що лежать у колі, повертається бігом назад і кладе його в стартове коло. Потім біжить за другим кубиком і, взявши його, повертається назад та кладе в стартове коло.

Результатом тестування є час від старту до моменту, коли учасник тестування поклав другий кубик у стартове коло.

Загальні вказівки і зауваження. Результат учасника визначається за найкращою із двох спроб. Кубик слід класти в півколо, а не кидати. Якщо кубик кидається, спроба не зараховується. Бігова доріжка має бути рівною, неслизькою.

 

 


 

docx
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку