Урок "Осінь. Назва осінніх місяців. Характерні ознаки осінніх місяців. Зміни у неживій та живій природі. Праця людей у саду, на городі, у полі, у місті/селі восени"

Про матеріал
Розширити поняття учнів про назви осінніх місяців; характерні ознаки осені в неживій та живій природі; вчити спостерігати за змінами, які відбуваються в живій природі; узагальнювати знання учнів про працю людей восени, вчити допомагати дорослим у їх праці; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати бережне ставлення до природи, повагу до людей с/г професій.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема: Осінь. Назва осінніх місяців. Характерні ознаки осінніх місяців. Зміни у неживій та живій природі. Праця людей у саду, на  городі, у полі, у місті/селі восени.

Мета: Розширити поняття учнів про назви осінніх місяців; характерні ознаки осені  в неживій та живій природі; вчити спостерігати за змінами, які відбуваються в живій природі; узагальнювати знання учнів про працю людей восени, вчити допомагати дорослим у їх праці; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати бережне ставлення до природи, повагу до людей с/г професій.

Обладнання: Олівці, папка для гербарію, таблиці, ілюстрації, сигнальні картки.

Хід уроку

І. Загальнокорекційний етап

1.                  Організація класу

Зеленіє навіть пень

Коли почує - “Добрий день!”

Отже, у вас гарний настрій, ви добрі, розумні, красиві, сміливі, і у нас на уроці буде все добре

2.                  Нервово-психічна підготовка

Вправа “Привітаймося з другом”

Мета: розвиток колективізму, гармоційних взаємен.

Це привітання незвичайне. Вітаючись із друзями потрібно лагідно та весело називати своє ім'я.

У коло разом ви всі стали

І усмішку друзям ви подарували

Тепер на сусіда ви подивіться,

Та йому всі усміхніться Другу ви ім'я назвіть

Руку дружби протяніть

Від ласкавих імен стало тепло, як від сонечка. Ми зігріли одне одного поглядом, усмішкою.

ІІ. Основний етап

1.       Підсумок феноменологічного спостереження Вправа “Мікрофон”

                    Яка пора року зараз?

                    Який місяць?

                    Чи є вітер?

                    Який стан неба?

                    На вулиці тепло чи холодно?

                    Яка погода переважала протягом тижня?

2.                  Повідомлення теми і мети уроку.

3.                  Робота над новим матеріалом.

3.1.          Бесіда про назви місяців (розгляд ілюстрацій)

3.2.          Загадки про осінні місяці

3.3.          Бесіда з елементами розповіді про змінив живій та неживій природі

3.4.          Фізкультхвилинка (під спокійну музику).

3.5.          Бесіда про працю дорослих восени (хвилинка -цікавинка)

3.6.          Гра “Овочі та фрукти”

Вчитель розкладає сигнальні картки.

Червоний колір — фрукти, синій овочі (картопля, бурак, морква, яблуко, цибуля, часник, помідори, капуста, виноград, горіх).

3.7.          Хвилинка — цікавинка “Які професії має осінь”

ІІІ. Заключний етап

1.                  Підсумок уроку

Вправа “Мікрофон”

2.                  Релаксація

Вправа “Усім до побачення”

Стовпчик із кулачків

pdf
Додав(-ла)
Оцалюк Оксана
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 лютого
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку