Урок "Осінь" українська мова (усний курс)

Про матеріал

План- конспект уроку української мови(усний курс) Хорошковська, Палій 1 клас для шкіл з румунською мовою викладання

Мета:Узагальнити знання,уміння і навички здобуті на попередніх занняттях,

ознайомити із словами теми «Осінь»,працювати над їх активізацією у мовленні,збагачувати словниковий запас;

-розвивати усне мовлення,пам'ять,увагу і уяву мислення;

-виховувати любов до природи і сім'ї.

Перегляд файлу

 

 

    Проект

    План-конспект уроку

         З теми: «Осінь»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:Осінь

Мета:Узагальнити знання,уміння і навички здобуті на попередніх занняттях,

ознайомити із словами теми «Осінь»,працювати над їх активізацією у мовленні,збагачувати словниковий запас;

-розвивати усне мовлення,память,увагу і уяву мислення;

-виховувати любов до природи і сімї.

 

Тип уроку:комбінований

Обладнення:Підручник,ілюстріції,кошик,конверт.

 

Хід уроку:

1.Організація класу

-Добрий день діти!Прошу сідати і підготуватись до  уроку.

2.Актуалізіція знань,умінь і навичок

    2.1Бесіда

-Діти,про що ми говорили на минулому уроці?(про осінь...)

-Як поводиться природа восени?(йде дощ...,листя падають і жовтіють...)

-А що роблять птахи?(літають в теплі країни)

-А який колір мають листя?(жовтий,червоний,золотистий…)

    2.2Робота з підручником

-Що ви бачите на першому малюнку?(сонце за хмарами)

-А на другому малюнку?(дощ іде)

-А на третьому малюнку що робить листя?(листя падає)

    2.3Повторення вірша

            Осінь,осінь...лист жовтіє

            З неба часто дощик сіє,

            Червонясте,золотисте

            Опадає з кленів листя.

     2.4 Повторення діалогів

-Діти,де знаходиться наша сімя?(в лісі)

-Що вони роблять?(гуляють)

-Що тримає в руки мама?(листя)

-А якого кольору листя?(жовтого,червоного...)

-Кудивідлітають птахи?(в теплі країни)

3.Повідомлення теми і мети уроку

-Сьогодні,ми будемо розмовляти,вивчати нові слова і формувати «власний ліс».

4.Пояснення і первині закріплення нового матеріалу

4.1 Вступна бесіда

-Діти,погляньте на дерева і дивіться на їхні кольори.Бачите,як навколо багато жовтого кольору?Тому осінь часто називають золотою.

-Сьогодні,на нашому уроці знову завітала дівчина-осінь.

 

4.2Засвоєння нових слів

Слова: клен, гриб,гарний,отруєний,пеньок.

Вчителька показує клен, вимовляє слово декілька разів,пояснює його,потім повторює з учнями нове слово.Так робить з усіма словами.Якщо учень не вимовляє правильно,то вчителька повторює з ним доти,доки вимова слова буде правильною.

4.3Хвилина відпочинку

Вчителька розказує як поводиться природа восени,а учні за допомогою різних рухів показують як це відбувається.

-Діточки,прийшла осінь.Листя з дерева падають(тим часом діти піднімають руки вгору і ніжно опускають).Тепер вони швидше падають на землю.Почався дощик(діти розтирають долоні).Йдесильніше-сильніше.Почався сильний вітер(піднімають руки вгору і повертають в одну сторону,потім в іншу).Щесильніше.Тепер сонечко вийшло із-за хмарами(учні піднімають повільно руки вгору і опускають) і тепер ясна погода(діти аплодують).

4.4 Робота з підручником.Аналіз ілюстрацій

-Погляньте діти на малюнок(сторінка 39).Тепер послухайте: Настала осінь.Тато,мама,Марійка і Іванко пішли по гриби.На пеньку тато знайшов великого гриба.

4.5Формування вмінь діалогічного мовлення

Після того,як послухали вчительку,діти відповідають на питання:

-Яка пора року настала?(осінь)

-Хто пішов по гриби?(тато,мама,Марійка і Іванко)

-Що знайшов у лісі тато?(великого гриба)

-Де знайшов тато великого гриба?(на пеньку)

-А зараз швиденько розглянемо другий малюнок.Кого ви бачите?(Маму)

-А ще кого?(Марійку)

-Цікаво,про що вони розмовляють?(Учні з допомогою вчительки створюють діалог.Одна дівчина буде мамою,інша Марійкою.)

Діалог:

Вчителька звертається да першої дівчинки:-Скажи мамі,що ти знайшла:

-Мамо,я знайшла гарний гриб!

Тепер звертається до другої:Відповідай,що гриб гарний ,але отруєний :

-Марійко,цей гриб дуже гарний,але він отруєний!Його не можна їсти.

Вчителька:

-Увага!!!Гриби бувають їстівні і отруєні.(На дошці показується декілька отруєних грибів і ще раз наголошується на їх шкідливість).

-Молодці!Дуже гарно справились.

4.6 Гра ,,Осінь в нашому лісі,,

Вчителька дістає з кошика різні предмети з природи:дерева,пеньок,гриби;і роздає кожному учневі по предмету.Кожний учень має підійти до дошки і навколо дівчини-осені чіпляти свої дарунки.

-Діти,а зараз давайте створимо навколо осені наш «власний ліс».

 

Учні підходять до дошки і вчителька питає:

1.Що у тебе в руках?(гриб,пеньок….)

2.А чого не вистачає навколо осень?(гриба,пенька…)

3.Чим ти порадуєш осінь?(грибом,пеньком,деревом…)

4.На чому буде рости твій гриб?(на пеньку)

-Молодці!!!

4.7Узагальнення

-Діточки,осені дуже подобається у нашому лісі,а ще їй дуже сподобалось як ви працювали на сьогоднішньому уроці і тому вона нам віддячує гарним віршем.(Вчителька дістає з конверту вірш «Ходить осінь гаєм» і виразно читає).

Ходить осінь гаєм

Ходить осінь гаєм

Та звірят питає:

-Що ви виробляєте

  Як про зиму дбаєте.

 

Загойдалась гілка,

Обізвалась білка:

-Я збіраю шишки,

І гриби,й горішки.

М.Чепурна

-Хто ходить гаєм?(осінь).

-Кого осінь питає?(звірят).

-Що вона питала?( як вонипрозимудбають).

-Хтообізлався?(білка).

-Що збирає білка?(шишки, гриби, горішки).

5.Підсумок

-Діти,про що ми говорили на сьогоднішньому уроці?(Про осінь).

-Що вам найбільше запам’яталось?

-Ви всі сьогодні гарно працювали!Дякую всім за увагу!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ходить осінь гаєм

Ходить осінь гаєм

Та звірят питає:

-Що ви виробляєте

  Як про зиму дбаєте.

 

Загойдалась гілка,

Обізвалась білка:

-Я збіраю шишки,

І гриби,й горішки.

М.Чепурна

 

 

 

docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
1526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку