Урок "Осінній експрес" можна використовувати в 3, 4,5 класах

Про матеріал

Урок можна використовувати як просвітницьке чи профілактичне заняття для здобувачів початкової освіти.Заняття допоможе направляти дітей у вмінні висловлюють свої думки, обмінюватись інформацією; розвивати навички, які дають змогу навчатись упевнено розмовляти і слухати; формувати вміння висловлювати власну думку, ділитися враженнями;залучати дітей до активної участі в колективній бесіді; розвивати фантазію, уяву, неординарне мислення, почуття згуртованості.

Перегляд файлу

Розвиткове заняття для дітей молодшого шкільного віку з елементами арттерапії

 

 Підготувала практичний психолог КЗШ № 103

Бучинська О.М.

 

Завдання:

  •          направляти дітей у вмінні  висловлюють свої думки, обмінюватись інформацією; розвивати навички, які дають змогу навчатись упевнено розмовляти і слухати; формувати вміння висловлювати власну думку, ділитися враженнями;
  •          залучати дітей до активної участі в колективній бесіді;
  •          розвивати фантазію, уяву, неординарне мислення, почуття згуртованості;
  •          розширювати і закріплювати знання дітей про емоції: позитивні та негативні;
  •          вчити аналізувати різні стратегії поведінки в умовах заданої ситуації;
  •          виховувати у дітей любов до оточуючого світу та бажання підтримувати затишок у своєму класі;
  •          створити позитивний психологічний клімат, атмосферу дружби та причетності;
  •          регулювати емоційний стан у молодших школярів

 

Матеріали та обладнання: плакат «Осінній експрес»; листочки з різних дерев та кущів; дзвінок; демонстраційні картинки «Емоції»;  формування на дошці куща осінніх емоцій; клей; ножиці; аркуші А4;  релаксаційна музика про осінь.

 

 

 

Хід заняття:

Ранкове вітання

Психолог: Я дуже рада вас бачити! Сьогодні, ми з вами будемо подорожувати в  осінньому експресі, а для того щоб туди потрапити, будь ласка, покажіть свої листочки-квиточки (діти показують листя, яке вони назбирали на сьогоднішнє заняття). 

Вправа «Кущ осінніх емоцій»

Діти подивіться уважно на картки і давайте згадаємо, які емоції бувають у людини. Коли ми згадали, які емоції можуть виникати у людини, то зможемо побудувати кущ наших емоцій, які переповнювали нас восени.

Після створення куща підводимо підсумок, що восени бувають не тільки негативні емоції, а  й позитивні, як і будь-якої пори року.

Робота з листям

А тепер, діти, ми будемо працювати над створенням осіннього експресу наших емоцій. Кожен ваш листок А4, це окремий вагон нашого експресу, тож кожен з вас зараз буде працювати над створенням свого вагону осінніх емоцій, вам треба у свій вагон посадити осінню квітку або кущ, і над кожним листочком написати, яку емоцію, і коли ви відчували.

 

Рефлексія заняття

  •           Діти, що вам сьогодні найбільше запамяталось?
  •           Які вагончики вам подобаються найбільше?
  •           Щоб ви порадили кожному власнику вагончика?

 

Прощання

Дякую вам, ви чудові! Візьмімо ваші вагончики та наклеймо в коридорі, щоб всі побачили, який довгий та гарний осінній експрес ми сьогодні створили. Усім-усім до побачення!

 

docx
Додано
3 грудня 2020
Переглядів
585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку