Урок основ християнської етики в 3 кл. на тему: "Заповіді любові"

Про матеріал

Конспект уроку основ християнської етики в 3 класі на тему: "Заповіді любові" передбачає вивчення двох Заповідей любові, уміння наводити приклади любові, читання та обговорення Біблійного тексту, морального оповідання, казки. Використано гру "Чарівні висловлювання", вправу "Власні висловлювання", складання пазлів у групах.

Перегляд файлу

3 клас

Тема.  Заповіді любові.

Мета. Вивчити заповіді любові. Уміти наводити приклади любові. Виховувати любов до Бога і до ближніх.

Біблійна історія.  Притча про милосердного самарянина.

Ключовий вірш.  «Хто любить Бога, той нехай любить  і брата свого» (1Ів. 4:21).                                   

Хід  уроку

І. Вступна частина.

Християнське вітання. Молитва.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Фронтальна бесіда.

  • Для чого Бог проголосив Божі Заповіді?
  • На які дві групи поділяються Божі Заповіді?
  • Коли, на вашу думку, Господь радіє нами?
  • Чого Ісус хоче від нас?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Робота над  ключовим Біблійним віршем.  «Хто любить Бога, той нехай любить  і брата свого» (1Ів. 4:21).

2.Спільне визначення теми і мети уроку.

ІV. Засвоєння нових знань, формування опорних умінь і навичок.

1. Робота з Біблійною історією. Читання притча про милосердного самарянина з дитячої Біблії.

2. Проблемні запитання.

  • Чи  легко любити?
  • Що значить бути добрим?
  • Хто є нашим ближнім?
  • Чи поділяє християнин людей на ближніх і чужих?
  1. Вивчення Заповідей любові.

1)Люби Господа Бога всім серцем…

2)Люби ближнього як самого себе.

V. Закріплення навчальних досягнень, поглиблення знань.

1. Читання оповідання В.Сухомлинського «А серце тобі нічого не наказало?». Робота над повчальними оповіданням.

А серце тобі нічого не наказало?

      Андрійко прийшов зі школи і побачив заплакану матір. Він поклав книжки й сів за стіл. Чекає обіду. 
- А тата відвезли в лікарню, - каже мати. - Занедужав батько.

     Вона чекала, що син занепокоїться, стривожиться. Та син був незворушний, спокійний. 
     Мати великими очима дивилась на Андрійка. 
- А нам завтра до лісу йти, - каже Андрійко. - Завтра ж неділя. Учителька наказала, щоб усі прийшли до школи о сьомій ранку.

- То куди ж ти підеш завтра? - запитала мати. 
- До лісу... Як наказала вчителька. 
- А серце тобі нічого не наказало? - спитала мати й заплакала.

 

2. Розповіді учнів про виконання ними Заповідей любові.

VІ. Підсумок та узагальнення і систематизація набутих компетентностей.

  1. Підсумкова бесіда
  2. Читання та обговорення притчі Бруно Ферреро «Поле».

     Один батько залишив своїм синам у спадок поле. Брати його справедливо поділили — навпіл. Один брат був багатий і нежонатий, а другий — бідний і мав купу дітей.

       Настали жнива. Не йде сон на очі багатому братові, думки в голову лізуть: «Я багатий, навіщо мені стільки збіжжя? А мій брат бідний, йому треба годувати сім’ю». Устав з ліжка старший брат, пішов на своє поле, взяв кілька снопів і переніс на братове.

   Тієї ж ночі бідний брат міркував собі так: «Мій брат не має ні жінки, ні дітей. Єдине, що може його бодай трохи втішити, — це багатство. Допоможу йому побільшити багатство». Він устав, пішов на своє поле, взяв кілька снопів і переніс на братове.

   Вранці обидва брати потайки дуже дивувалися, що снопів на їхніх полях не поменшало. Те саме діялося наступними ночами. Кожен переносив своє збіжжя на братове поле, і обидва щоранку дивувалися, що його не убуває.

   Але однієї ночі, переносячи снопи, брати зустрілися на межі. Вони все зрозуміли, засміялися і радісно обійняли один одного. У цей момент почувся голос з неба: «Місце, на якому об’явилося стільки братньої любови, заслуговує на те, щоб на ньому постав храм — храм братньої любові».

         І справді, на тому місці цар Соломон збудував храм. Чи вдалося б цареві Соломону сьогодні знайти місце для храму? 

  1. Міркування-відповіді дітей.
  2. Гра «Чарівні окуляри».

Гра «Чарівні окуляри»

   Учитель показує дітям коробку й повідомляє:

         – Тут у мене лежать «чарівні окуляри». Той, хто їх одягне, буде бачити в інших людях лише гарне, навіть ті гарні риси, які людина приховує. Той, хто одягне ці окуляри, сам стане кращим.

         Учитель одягає окуляри, підходить по черзі до кожної дитини і каже про неї щось гарне. Він пропонує дітям приміряти ці окуляри і помітити в товаришеві те, чого діти не бачили раніше. Діти по черзі приміряють «чарівні окуляри» і називають гарні риси своїх однолітків.

  1. Вправа «Власні висловлювання». Продовжіть речення: « Людина, яка любить,…»
  2. Складання пазлів у групах (Вислови про любов).

«Хто любить Бога, той нехай любить і брата свого»

«Немає більшої любові, ніж життя своє віддати за друзів»

«Любіть ворогів своїх»

  1. Заключне слово вчителя.

  Ісус Христос – ідеал для наслідування. Стараймося ніколи не забувати, що для того, щоб жити з Ісусом, любити Його, маємо виконувати Його Заповіді.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Марушка Галина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Клочан Анастасія Геннадіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Етика, Розробки уроків
Додано
18 березня 2018
Переглядів
7403
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку