Урок основ здоров'я "СВІТ НАВКОЛО ТЕБЕ".

Про матеріал

Мета:

розглянути вплив соціального, техногенного та природного середовищ на здоров'я людини, визначити можливі небезпеки цих середовищ, розвивати вміння захищати себе від кримінальних небезпек, виховувати вміння налагоджувати ефективні, конструктивні соціальні стосунки.

Тип уроку:

урок засвоєння нових знань.

Обладнання і матеріали:

підручники, зошити, картинки середовищ, пам'ятки.

Перегляд файлу

1

 

Дата

Урок 3 клас 6

Тема:

СВІТ НАВКОЛО ТЕБЕ.

Мета:

 

розглянути вплив соціального, техногенного та природного середовищ на здоров’я людини, визначити можливі небезпеки цих середовищ, розвивати вміння захищати себе від кримінальних небезпек, виховувати вміння налагоджувати ефективні, конструктивні соціальні стосунки.

Тип уроку:

урок засвоєння нових знань.

Обладнання і матеріали:

підручники, зошити, картинки середовищ, пам'ятки.

 

Хід уроку:

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ, НАСТРІЙ НА РОБОТУ НА УРОЦІ.

Привітання. Доброго дня, доброго здоров'я!

Є такий вислів: «Якщо хочеш, щоб життя тобі усміхнулося, спочатку сам усміхнися життю». То ж для початку всміхнемося своїм однокласникам, візь­мемося за руки, побажаємо один одному здоров’я.

 

  • Посмішка учнів один до одного.

 

  • Ритуал побажання здоров’я:

 Життя вам — довгого,

 Здоров’я — доброго,

 Щастя — безхмарного,

 Настрою — гарного!

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ, ПЕРЕВІРКА Д/З.

Завдання у зошиті (письмово):

 1. Закінчити визначення:

  • Безпека життєдіяльності ― це …
  • Здоров'я ― це…
  • Ризик ― це…
  • Надзвичайна ситуація ― це…

 

 2. Відповісти на запитання:

  • Які навички сприяють збереженню здоров’я?
  • Згадай алгоритм дій при потраплянні
    в екстремальну ситуацію.
  • Наведи приклади надзвичайних
    та екстремальних ситуацій.

 

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.


 

ІV. ВИКЛАДЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

Робота з підручником (читання ланцюжком, обговорення прочитаного, робота з малюнками) с. 16-17.

 

  • Що таке довкілля.

 

Розповідь учителя з елементами бесіди. Робота з підручником.

  • Природне, техногенне і соціальне середовище.

Виконання з. 1-2 с. 17.

 

 

  • Складові соціального середовища.

 

 


  • Робота з таблицею на с. 18.

 

 

  • Кримінальні небезпеки.


 Запитання до учнів.

Які із зображених кримінальних небезпек найбільш загрожують підліткам?

 

Робота у групах – опрацювання пам'яток:

  • «Як захистити від крадіжки мобільний телефон»;
  • «Як захистити від крадіжки велосипед»;
  • «Як захистити власну оселю».

 

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

 

 

VІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.

Гра «Відгадай, що… ?»

Учитель називає різні види довкілля (показує малюнки, фотографії). Учні: встають, якщо це природне довкілля, стоячи піднімають руки вгору — якщо це техногенне, і сидячи плескають у долоні — якщо це соціальне довкілля.

Письмова робота

Завдання: вставити пропущені слова в тексті.

Навколишнє середовище складається з трьох компонентів: природне, (техногенне) та (соціальне). Природне середовище — це (біосфера),  зовнішня оболонка Землі, що охоплює частину атмосфери, (гідросферу) і верхню частину (літосфери). Середовище, створене людиною, називають (техногенне). Воно поділяється на побутове та (виробниче).

 

 

«Мозковий штурм»

Продумайте свої дії в ситуаціях:

1) ви опинилися в малолюдному місці;

2) ви опинилися серед великого скупчення людей;

3) декілька хуліганів намагаються відібрати у вас мобільний телефон.

 

VІІ. Виставлення оцінок за урок, видача д/з: § 3 прочитати, письмово підготувати повідомлення про одну природну небезпеку (бажано з картинкою).

 

VІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ.

 

Прийом "Продовж речення":

  • Сьогодні на уроці я дізналась...
  • Сьогодні я зрозумів, що...
  • Сьогодні на уроці я навчилась...

 

"Самооцінка настрою та знань".

Учням пропонується оцінити свій настрій та досягнення на уроці, намалювавши в зошитах один із трьох «смайликів»:

 

 

 

 

Закінчення уроку.

Ось і пролунав дзвінок —

Закінчився наш урок,

За роботу по заслузі

Я вам дякую всім, друзі.

 

Будьмо здорові? Будьмо здорові! (аплодисменти)

 

 

Перегляд файлу

 

 

 

Безпека життєдіяльності ― це …

 

Здоров'я ― це…

 

Ризик ― це…

 

Надзвичайна ситуація ― це…

Перегляд файлу

Завдання: вставити пропущені слова в тексті.

Навколишнє середовище складається з трьох компонентів: природне, ________________ та __________________. Природне середовище — це ___________________, зовнішня оболонка Землі, що охоплює частину атмосфери, ________________ і верхню частину ____________________.

Середовище, створене людиною, називають ______________________. Воно поділяється на побутове та __________________.

 

 

 

Завдання: вставити пропущені слова в тексті.

Навколишнє середовище складається з трьох компонентів: природне, ________________ та __________________. Природне середовище — це ___________________, зовнішня оболонка Землі, що охоплює частину атмосфери, ________________ і верхню частину ____________________.

Середовище, створене людиною, називають ______________________. Воно поділяється на побутове та __________________.

 

 

 

Завдання: вставити пропущені слова в тексті.

Навколишнє середовище складається з трьох компонентів: природне, ________________ та __________________. Природне середовище — це ___________________, зовнішня оболонка Землі, що охоплює частину атмосфери, ________________ і верхню частину ____________________.

Середовище, створене людиною, називають ______________________. Воно поділяється на побутове та __________________.

 

 

 

Завдання: вставити пропущені слова в тексті.

Навколишнє середовище складається з трьох компонентів: природне, ________________ та __________________. Природне середовище — це ___________________, зовнішня оболонка Землі, що охоплює частину атмосфери, ________________ і верхню частину ____________________.

Середовище, створене людиною, називають ______________________. Воно поділяється на побутове та __________________.

 

 

 

Завдання: вставити пропущені слова в тексті.

Навколишнє середовище складається з трьох компонентів: природне, ________________ та __________________. Природне середовище — це ___________________, зовнішня оболонка Землі, що охоплює частину атмосфери, ________________ і верхню частину ____________________.

Середовище, створене людиною, називають ______________________. Воно поділяється на побутове та __________________.

 

 

8.jpg
10642_html_4e84ab9c.jpg
1331616702_eko.jpg
1438075185_gomeltut.by_labour.jpg
26153343.290354.4814.jpg
2715457.jpg
2821777.jpg
7635_html_m193d1f9f.jpg
FAN2011888.jpg
MTE=.jpeg
detail.jpg
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Перепелиця Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
6296
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку