Тема. Узагальнення знань з теми «Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики»
Формування компетентностей:
предметна компетентність: узагальнити та систематизувати знання учнів із теми; удосконалити вміння розв’язувати задачі з цієї теми;
ключові компетентності:
спілкування державною мовою - грамотно висловлюватися рідною мовою, доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; уміння вчитися впродовж життя – аналізувати та коригувати результати своєї навчальної діяльності.
Підручник. Математика 11 клас, рівень стандарту . Ав. О.С.Істер
ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК
1. Повтори матеріал §13-§ 17(с.119 підручника Математика 11 клас, рівень стандарту (О.С. Істер) (посилання)
2. Оформи опорний конспект
ПРАКТИЧНИЙ БЛОК
1.Розв’яжи завдання ЗНО попередніх років
№ 1
№ 2
№ 3
№ 4
№ 5
2.Розв’яжи тестові завдання «Елементи комбінаторики, теорії й мовірностей і математичної статистики»
1. Скількома способами можна розставити на полиці шість книжок?
А. 6. Б. 720. В. 72. Г . 256.
2. Скількома способами з 10 троянд можна скласти букет із п'яти троянд?
А. 252. Б. 196. В. 15. Г. 2.
3. Із 18 фруктів, що лежать у вазі, 8 яблук, 4 груші, а решта - апельсини. Яка ймовірність того, що навмання взятим фруктом буде апельсин?
А. ½. Б. 1/3. В. ¼. Г.2/3.
4. Скільки чотирицифрових чисел, кратних 5, у яких усі цифри різні, можна записати, використовуючи цифри 5,6,7,8 і 9?
А. 120. Б. 6. В. 60. Г. 24.
5. Знайдіть середнє значення вибірки: 2; 3; 5; 4; 2; 1; 4.
А. 3. Б. 3,5 В. 4. Г. 2.
6. Знайдіть медіану вибірки: 2; 3; 5; 4; 2; 1; 4.
А. 3. Б. 3,5 В. 4. Г. 2.
Домашнє завдання. §13-§ 17.
Розв’яжи завдання
№ 1
№ 2
№ 3 № 4