8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Урок "Основи проектної діяльності"

Про матеріал

Ця розробка урока стане в нагоді вчителям трудового навчання при першому знайомстві здобувачів освіти з початковими знаннями про проектно-технологічну діяльність та творчі проекти учнів.

Перегляд файлу

Тема уроку. Основи проектної діяльності

Мета уроку: сприяти засвоєнню знань про проектування як вид діяльності,ескізні малюнки;міні – маркетингові дослідження, формувати  практичні уміння та навички у створенні малюнка задуманого виробу. Розвивати логічне мислення, уяву, ініціа­тиву, увагу. Виховувати культуру праці, працелюбність, повагу до людей, які виконують найбільш поширені трудові процеси, інте­рес до професій регіону.

Обладнання: приклади  проектів виконаних учнями в попередні ро­ки, наочні посібники, плакати, стенди.

Тип уроку: комбінований.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

    Привітання, перевірка присутніх.

     Призначення чергових.

ІІ. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів

Учитель проводить усне опитування учнів.

1. Як називаються деталі,що застосовуються у багатьох машинах?

2. Як називаються деталі,що застосовуються тільки у деяких машинах?

3. Дати визначення, що таке деталь?

4. Назвати способи отримання деталей.

5. Чим відрізняється машина від механізму?

6. Чи доводилося вам у житті зустрічатися з різними проектами?

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ми з вами ознайомимося з проектною діяльністю як складо­вою    виробничої  діяльності  людини. Створення нових речей і нових об’єктів зумовлено потребами людини,а проектування використовується в усіх сферах виробництва,а кожен технологічний процес складається з проекту.

 Повідомлення теми, мети,завдання  уроку

Отже,тема уроку – «Основи проектної діяльності».

Завдання уроку

Засвоїти знання про проектну діяльність;

Навчити перетворювати природні форми в предмети,корисні для людини;

Виконати заплановану практичну роботу.

V. Вивчення нового матеріалу

 

1. Проектування як вид діяльності. Етапи проектування.

2. Графічне зображення в проектуванні.

3. Міні – маркетингові дослідження.

4.Використання біоформ у створенні виробів.

 Починати свою роботу потрібно з планування. Розглянемо, що таке проектування та з яких етапів складається.

Робота з текстом підручника

Учні за допомогою підручника(стр.117-119) шукають відповіді на запитання.

  1. Що таке проектування?
  2. З яких етапів складається проектування виробу?
  3. Які графічні зображення використовують в проектуванні.

Міні – маркетингові дослідження

Під час проектування  та виготовлення виробу важливим етапом є міні-маркетингове дослідження(анкетування).

Анкетування – це ряд питань,на які необхідно дати відповіді.

Наприклад,розглянемо панно оздоблене аплікацією.

1.Прізвище,ім’я,вік.

2.Чи подобається тобі аплікація.

3.Які візерунки на аплікації тобі подобаються.

4.Чи вмієш сам(сама) виготовляти аплікацію.

VI. Практична робота

Робота з текстом підручника. Учні дають визначення,що таке біоформи.

Походження біоформ:

      флористичні - листя,квіти, плоди, гілки,гриби.

 форми фауни – комахи,птахи,тварини,плазуни. C:\Users\ИРА\Documents\99947_html_33ae7a7d.jpg

Тема. Виконання малюнка виробу з використанням біоформ.

Послідовність виконання у підручнику( стр.123).

Об’єднати учнів у групи. Групи отримують завдання.

І – група.  Одяг

ІІ – група. Посуд.

ІІІ – група. Меблі.

ІV – група. Постільна білизна.

Послідовність виконання у підручнику( стр.123).

  1. Вступний інструктаж

Учитель нагадує учням правила безпечної праці під час виконання роботи.

     2.Поточний інструктаж

        Учитель слідкує за виконанням роботи з необхідністю допомагає з метою виявлення недоліків..

3.Заключний інструктаж

      Підведення підсумків практичної роботи:

      аналіз помилок, оцінювання виконаної роботи, демонстрація робіт учнів.

VIІ. Підсумок уроку. Оцінювання учнів(коментоване).

      Рефлексія

Підсумок проводеться за допомогою інтерактивного методу «Мікрофон», учні по черзі відповідають на запи­тання .

1) Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці?

2) Де можна застосувати знання, які ви сьогодні отримали, у пов­сякденному житті?

3) Чи справилися ви зі своїми завданнями?

4) Що найбільше сподобалося та запам’яталося на уроці?

V. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал підручника (стр. 116-123).

VІ. Прибирання робочого місця

 

docx
Додано
28 липня 2019
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку