Засвоєння учнями поняття про естетику та культуру малярних робіт; вміння використовувати потрібні малярні інструменти; вміння виконувати прості малярні роботи; сприяти розвитку уваги у виборі малярських інструментів, уміння та навички щодо використання відомостей про малярні роботи.
Розділ № 4. ТЕХНОЛОГІЯ ПОБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
Тема. Основи технологій малярних робіт.
Навчальна мета.
Забезпечити:
засвоєння учнями поняття про естетику та культуру малярних робіт;
вміння використовувати потрібні малярні інструменти;
вміння виконувати прості малярні роботи.
Розвивальна: сприяти розвитку уваги у виборі малярських інструментів, уміння та навички щодо використання відомостей про малярні роботи.
Виховальна: виховувати в учнів бережне ставлення до власного інструмента та економного використання будівельних матеріалів.
Обладнання, матеріали та наочність: таблиці, схеми, фотографії, інформаційні картки,ноутбук, підручники.
Міжпредметні зв’язки:, хімія, основи здоров’я, трудове навчання, інформатика.
Тип уроку: урок засвоєння знань, умінь та навичок.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
1. Перевірка наявності учнів.
2. Перевірка підготовленості до уроку.
3. Наявність робочого одягу.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Метод «Асоціація на дошці».
Учитель. Діти, наш урок я розпочну з таких слів:
Оселя – це візитна листівка людини. Не обов’язково, щоб будинок був великим і помпезним. Головне, щоб в ньому було затишно і спокійно.
Учитель. Поясніть, як ви розумієте ці слова?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Учитель. Будинок в якому ми живемо - це те місце, де ми відчуваємо себе захищеними. Тут ми відпочиваємо, вчимо уроки, спілкуємося з своїми найріднішими людьми. Але для того, щоб в повній мірі насолоджуватися домашньою атмосферою, варто пам’ятати про затишок і вміти його правильно організовувати та підтримувати. Для цього необхідно любити свою оселю, створювати власний інтер’єр, вчасно проводити прибирання та косметичний ремонт.
Ремонт квартири своїми руками – це дуже цікаве заняття, адже завдяки йому в домі все можна облаштувати так, як бажає душа. Для того, щоб виконати ремонтні роботи в будинку, необхідно провести підготовчі роботи. Розумна підготовка оселі до ремонту – шлях до успіху.
ІV. Повідомлення теми уроку.
Учитель. Діти, тема нашого уроку: «Основи технологій малярних робіт».
V. Визначення завдань для учнів на урок.
Учні повинні знати:
- види малярних робіт;
- асортимент матеріалів та інструментів для малярних робіт;
- технологію виконання малярних робіт.
Учні повинні вміти:
- застосовувати фарби та різні будівельні матеріали;
- виконувати прості малярні роботи;
- правильно використовувати малярський інструмент.
VІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
Робота з текстом підручника. Параграф №12.
VІІ. Осмислення учнями вивченого матеріалу.
1. Бесіда вчителя з використанням електронного носія.
2. Проведення хвилинки відпочинку.
Фізкультхвилинка.
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
На сусідку подивись.
Руки вгору, руки в боки.
Вище руки підніміть,
А тепер їх опустіть.
Плесніть, діти, кілька раз,
За роботу, все гаразд.
VІІІ. Формування умінь та навичок.
1. Поточний інструктаж.
2. За браком часу, виконання лабораторно-практичної роботи можна виконувати в парах.
Лабораторно-практична робота.
Добір видів фарб для різних типів поверхонь.
Інструменти та матеріали: листівки на яких зображено фасади житлових будинків, житлові кімнати, будівлі режимних установ та етикетки фарб.
Послідовність виконання роботи.
Таблиця. Добір видів фарб до різних типів поверхонь.
ІХ. Рефлексія. Учитель. Що нового ви дізналися на уроці? 1. Назви основні інструменти та пристосування необхідні для малярних робіт. 2. Які основні технологічні етапи виконання малярних робіт? 3. Для чого виконують підготовчі роботи перед початком фарбування? 4. Що таке грунтовка? Для чого її виконують? 5. Як поділяються фарби відповідно до їх використання? 6. Назви фарби, які використовують для зовнішніх робіт. Х. Мотивація оцінок за урок, виставлення їх у журнал, щоденники. ХІ. Завдання додому. 1. Опрацювати тему підручника «Основи технології малярних робіт». 2. Разом з дорослими ( усно), користуючись підручником: - Проаналізуй, чи є в вашій оселі фарбовані поверхні. Запитай у дорослих, якими фарбами вони пофарбовані ? - Обговоріть план косметичного ремонту вашої оселі. Визначте, чи буде місце в цьому плані для малярних робіт. Якщо буде, то подумай, які поради ти вже можеш надати дорослим. ХІ. Прибирання робочого місця.
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|