Урок – основна форма організації навчання. Типи уроків. Їх структура.

Про матеріал
У презентації розкривається поняття уроку як основної форми організації навчання, його роль та значення в освітньому процесі. Розглядаються основні типи уроків (урок вивчення нового матеріалу, урок закріплення знань, комбінований урок та інші) та їх структура. Презентація допоможе педагогам ефективніше планувати уроки, враховуючи їхні цілі, етапи та особливості організації для підвищення якості навчального процесу.
Перегляд файлу

imageКомунальний заклад “Новопокровський опорний ліцей” Новопокровської селищної ради Чугуївського району Харківської області

Урок – основна форма організації навчання.

imageimageimageТипи уроків. Їх структура. Вимоги до сучасного уроку в школі

image Пахомова В.В.

План презентації

1.    Типи уроків за дидактичною метою і місцем уроку в загальній системі уроків;

2.    imageНестандартні уроки;

3.    Релаксопедичні та сугестопедичні уроки;

4.    Вимоги до сучасного уроку в школі;

5.    Висновки;

6.    Список використаних джерел інформації.

УРОК - це логічно закінчений, цілісний, обмежений визначеними тимчасовими рамками етап педагогічного процесу.

imageimageЙНimage

                                                                                                                                                                                                                                      image цілі та задачі             image технологія

                                                                                                                                                                                                                                      image зміст                                 image методи

                                                                                                                                                                                                                                      image форми                               image засоби

image контроль та оцінювання

Загальна структура уроку

imageimage організація класу;

image перевірка домашнього завдання;

Вступ image актуалізація та корекція опорних знань;

imageimageimage ознайомлення учнів із темою, цілями та завданнями уроку; image мотивація учіння;

imageОсновна частинimageа

image

Фіналпідведення підсумків уроку;повідомлення та пояснення домашнього завдання.

image

Типи уроків за дидактичною метою і місцем уроку в загальній системі уроків

1)       урок засвоєння нових знань;

2)       imageурок формування умінь і навичок;

3)       урок застосування знань, умінь і навичок;

4)       урок узагальнення та систематизації знань;5) урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок; 6) комбінований (змішаний) урок.

Урок засвоєння нових знань

Вступ -\\-

imageimageimageimageВивчення нового матеріалу;

а) Первинне застосування нових знань ;

б) Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях;

в) Творче перенесення знань і навичок у нові ситуації.

Завершення уроку -\\-

Урок формування умінь і навичок

imageimageОсновна дидактична мета: з'ясування сутності і структури вміння, формування алгоритму його реалізації.

imageа) актуалізація знань, які лежать в основі уміння;     image

б) ознайомлення із сутністю уміння, складом і послідовністю виконання дій;

в) первинне застосування одержаних знань про способи дій на основі виконання пробних вправ;

г) виконання зазначених дій у стандартних умовах.

imageimage Урок застосування знань, умінь і навичок

Основна дидактична мета: забезпечення переносу знань і способів дій в нові умови.

Основні структурні компоненти:

а) перевірка стану засвоєння знань і сформованості вміння на рівні застосування їх у стандартних ситуаціях;

б) перенесення знань і засвоєння способів дій у частково змінені або нові ситуації (творчі вправи).

image

Урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок

Має два різновиди:

imageimageimageimageimageУрок контролю знань і вмінь. Передбачає виявлення рівня засвоєння навчального матеріалу, в тому числі досягнення передбачених програмою обов'язкових результатів навчання. Урок аналізу письмових робіт. Передбачає корекцію знань і вмінь на основі аналізу допущених помилок

Комбінований (змішаний) урок

imageКомбінований урок найпоширеніший у сучасній загальноосвітній школі. Йому належить 75-80 відсотків загальної кількості уроків, що проводяться. Цей тип уроку здебільшого використовується в початкових і середніх класах.

Темы для обсуждения

Что мы узнаем о медитации сегодня

imageimage Понимание медитации image Популярные способы медитации

image Зачем учиться медитации?

image Формирование ежедневной привычки медитировать

image Развенчивая популярные мифы о медитации

Умовно їх можна поділити на декілька груп:

01                                        imageУроки ділової та рольової гри

02                                        Театралізовані уроки

03                                        Уроки-змагання

Релаксопедичні уроки

imageРелаксопедичні уроки представляють релаксопедичний напрям у сугестопедагогіці - напрям, який орієнтується на розширення мнестичних можливостей учня за рахунок використання прогресивної м'язової релаксації та аутогенного тренування.

Сугестопедичні уроки

Сугестопедичні уроки представляють сугестопедичний напрям у сугестопедагогіці - напрям, який орієнтується на розширення мнестичних можливостей вихованців за рахунок відомих у широкій педагогічній практиці сугестивних впливів у звичайному стані свідомості.

Вимоги до сучасного уроку

Урок повинен передбачати не тільки виклад матеріалу, змісту, а й завдання, що припускають застосування засвоєння навчальної інформації на практиці.

imageimage Частина знань повинна бути отримана учнями у процесі самостійного пошуку

image Виклад навчального матеріалу на уроці може і повинен бути варіативним за своєю структурою

image Науковість

image Індивідуалізація навчання

image Урок повинен бути логічною одиницею теми, розділу, курсу


Висновки

01

Урок - це педагогічний здобуток, і тому він повинен відрізнятися цілісністю, внутрішнім взаємозв'язком частин, єдиною логікою розгортання діяльності вчителя й учнів.

image02

На уроці повинен здійснюватися розвиток навчальних компетентностей учнів за допомогою відтворення академічних знань учнями, вправ у вміннях і навичках.

Головний критерій якості уроку - не застосування тих чи інших видів роботи учнів чи використаних учителем методик, а навченість учнів, досягнення цілей уроку.


Список використаних джерел інформації

image

image

imageimage1.http://lyzogubivka.edu.kh.ua/psihologichna_sluzhba/na_ dopomogu_vchitelyu/tipi_suchasnogo_uroku/

2.https://pidru4niki.com/1352042835491/pedagogika/urok_ uzagalnennya_sistematizatsiyi_znan

3.https://osvita.ua/school/method/technol/694/

image image

Культура вчителя, його інтелектуальний і моральний рівень є однією з головних умов ефективності уроку
pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
25 жовтня
Переглядів
16
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку