Комунальний заклад “Новопокровський опорний ліцей” Новопокровської селищної ради Чугуївського району Харківської області
Урок – основна форма організації навчання.
Типи уроків. Їх структура. Вимоги до сучасного уроку в школі
Пахомова В.В.
1. Типи уроків за дидактичною метою і місцем уроку в загальній системі уроків;
2. Нестандартні уроки;
3. Релаксопедичні та сугестопедичні уроки;
4. Вимоги до сучасного уроку в школі;
5. Висновки;
6. Список використаних джерел інформації.
УРОК - це логічно закінчений, цілісний, обмежений визначеними тимчасовими рамками етап педагогічного процесу.
ЙН
цілі та задачі технологія
зміст методи
форми засоби
контроль та оцінювання
Загальна структура уроку
організація класу;
перевірка домашнього завдання;
Вступ актуалізація та корекція опорних знань;
ознайомлення учнів із темою, цілями та завданнями уроку; мотивація учіння;
Фіналпідведення підсумків уроку;повідомлення та пояснення домашнього завдання.
Типи уроків за дидактичною метою і місцем уроку в загальній системі уроків
1) урок засвоєння нових знань;
2) урок формування умінь і навичок;
3) урок застосування знань, умінь і навичок;
4) урок узагальнення та систематизації знань;5) урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок; 6) комбінований (змішаний) урок.
Урок засвоєння нових знань
Вступ -\\-
Вивчення нового матеріалу;
а) Первинне застосування нових знань ;
б) Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях;
в) Творче перенесення знань і навичок у нові ситуації.
Завершення уроку -\\-
Урок формування умінь і навичок
Основна дидактична мета: з'ясування сутності і структури вміння, формування алгоритму його реалізації.
а) актуалізація знань, які лежать в основі уміння;
б) ознайомлення із сутністю уміння, складом і послідовністю виконання дій;
в) первинне застосування одержаних знань про способи дій на основі виконання пробних вправ;
г) виконання зазначених дій у стандартних умовах.
Урок застосування знань, умінь і навичок
Основна дидактична мета: забезпечення переносу знань і способів дій в нові умови.
Основні структурні компоненти:
а) перевірка стану засвоєння знань і сформованості вміння на рівні застосування їх у стандартних ситуаціях;
б) перенесення знань і засвоєння способів дій у частково змінені або нові ситуації (творчі вправи).
Урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок
Має два різновиди:
Урок контролю знань і вмінь. Передбачає виявлення рівня засвоєння навчального матеріалу, в тому числі досягнення передбачених програмою обов'язкових результатів навчання. Урок аналізу письмових робіт. Передбачає корекцію знань і вмінь на основі аналізу допущених помилок
Комбінований урок найпоширеніший у сучасній загальноосвітній школі. Йому належить 75-80 відсотків загальної кількості уроків, що проводяться. Цей тип уроку здебільшого використовується в початкових і середніх класах.
Что мы узнаем о медитации сегодня
Понимание медитации Популярные способы медитации
Зачем учиться медитации?
Формирование ежедневной привычки медитировать
Развенчивая популярные мифы о медитации
Умовно їх можна поділити на декілька груп:
01 Уроки ділової та рольової гри
02 Театралізовані уроки
03 Уроки-змагання
Релаксопедичні уроки представляють релаксопедичний напрям у сугестопедагогіці - напрям, який орієнтується на розширення мнестичних можливостей учня за рахунок використання прогресивної м'язової релаксації та аутогенного тренування.
Сугестопедичні уроки представляють сугестопедичний напрям у сугестопедагогіці - напрям, який орієнтується на розширення мнестичних можливостей вихованців за рахунок відомих у широкій педагогічній практиці сугестивних впливів у звичайному стані свідомості.
Вимоги до сучасного уроку
Урок повинен передбачати не тільки виклад матеріалу, змісту, а й завдання, що припускають застосування засвоєння навчальної інформації на практиці.
Частина знань повинна бути отримана учнями у процесі самостійного пошуку
Виклад навчального матеріалу на уроці може і повинен бути варіативним за своєю структурою
Науковість
Індивідуалізація навчання
Урок повинен бути логічною одиницею теми, розділу, курсу
Висновки
01
Урок - це педагогічний здобуток, і тому він повинен відрізнятися цілісністю, внутрішнім взаємозв'язком частин, єдиною логікою розгортання діяльності вчителя й учнів.
02
На уроці повинен здійснюватися розвиток навчальних компетентностей учнів за допомогою відтворення академічних знань учнями, вправ у вміннях і навичках.
Головний критерій якості уроку - не застосування тих чи інших видів роботи учнів чи використаних учителем методик, а навченість учнів, досягнення цілей уроку.
Список використаних джерел інформації
2.https://pidru4niki.com/1352042835491/pedagogika/urok_ uzagalnennya_sistematizatsiyi_znan
3.https://osvita.ua/school/method/technol/694/