Виховання розумової культури

Про матеріал
У презентації розглядається виховання розумової культури як ключовий напрям освітнього процесу, що спрямований на розвиток мислення, творчих та аналітичних здібностей учнів. Окреслено основні методи та підходи для стимулювання самостійного мислення, критичного аналізу інформації та вміння ставити й вирішувати складні завдання. Матеріали презентації допоможуть педагогам формувати в учнів основи розумової культури, необхідної для успішної навчальної та життєвої діяльності.
Перегляд файлу

image Комунальний заклад “Новопокровський опорний ліцей” Новопокровської селищної ради Чугуївського району Харківської області

imageimageimageВиховання розумової культури

Пахомова В.В.

ПЛАН ВИСТУПУ

imageimageimageРозумова культура Навчальні вміння Методи розумового виховання Інтелектуальні вміння

image Висновки

image Джерела інформації

imageРозумова культура

imageimageimageРозумова    культура       - надбання       знань       і формування наукового світогляду, розвиток пізнавальних і творчих здібностей, виховання інтересу й потреби в розумовій діяльності, постійне збагачення науковими знаннями та

"засвоєння перших наукових істин відбувалося не за підручником, який часто гасить чуттєві враження, засушує уяву і фантазію, притупляє емоції, не завжди запалює іскорку мислення, а з джерел природи"


imageimageМЕТА РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ                                               image

imageЗабезпечення засвоєння учнями основ наук, розвиток їх пізнавальних здібностей і формування на цій основі наукового світогляду.

Його зміст — система фактів, понять, положень з усіх галузей.

Освічена людина повинна володіти основами наук, техніки, мистецтва і культури. Ці знання мають бути систематизовані, постійно поповнюватися.

image
imageТипи завдань для розвитку розумової культури

imageВ. СУХОМЛИНСЬКИЙ ВВАЖАВ,

ЩО КОЖНИЙ УЧЕНЬ ЗА РОКИ

НАВЧАННЯ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

image image

ПОВИНЕН ОБОВ'ЯЗКОВО

                                                                                                                                          ВИСЛОВЛЮВАТИ                                        ОВОЛОДІТИ ТАКИМИ

image      ЗАГАЛЬНО НАВЧАЛЬНИМИ ВМІННЯМИ

Методи розумового виховання

image

imageВ. О. Сухомлинський створив «природні класи», «У початкових класах спостереження необхідні які покликані були стимулювати дитині як сонце, вода і повітря потрібні рослині. молодших школярів. Так був започаткований Тут спостереження – найважливіше джерело «сад матері», де вчитель разом з учнями енергії розуму. Виховуючи молодших школярів, спостерігав за деревами, квітами, треба вчити їх бачити в звичайному незвичайне, змінами та красою. Спілкуючись з педагогом, шукати і відкривати причинно-наслідкові зв'язки, дитина розширює свій діапазон знань, ділиться відповідаючи на запитання «чому?». Школа з ним власними міркуваннями, спостережливості в молодшому шкільному віці – відбувається процес нестандартного мислення. необхідна умова розумового розвитку»

Інтелектуальні вміння

image1. СТРУКТУРУВАННЯ 2. СИСТЕМАТИЗАЦІЇ 3. КОНКРЕТИЗАЦІЇ 4. ВАРІЮВАННЯ 5. ДОВЕДЕННЯ 6. РОБИТИ ВИСНОВКИ 7. ПОЯСНЕННЯ 8. КЛАСИФІКАЦІЇ 9. АНАЛІЗУ 10.СИНТЕЗУ 11.ПОРІВНЯННЯ 12.АБСТРАГУВАННЯ 13.УЗАГАЛЬНЕННЯ

image

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1.        https://osvita.ua/vnz/reports/pedagog/14409/

2.        imagehttps://www.cuspu.edu.ua/ua/conf-201709/sektsiia-4/6929-v-o-sukhomlynskyi-proformuvannia-rozumovoi-kultury-u-diteimolodshoho-shkilnoho-viku

3.        https://studopedia.com.ua/1_63381_vihovann ya-rozumovoi-kulturi.html

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
25 жовтня
Переглядів
8
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку