2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Презентація до уроку з основ здоров"я 7 клас на тему "Вплив шкідливих звичок на здоров"я"

Про матеріал

Тема уроку.Вплив шкідливих звичок на здоров”я

Мета уроку.Ознайомити учнів із шкідливим звичками(тютюнопаління,алкоголь,наркотики),вказати їх згубність на розвиток учнів.

Навчити дітей приймати рішення,що має менш негативних наслідків для здоров”я та життя в цілому.

Розвивати вмінняя працювати в групах.

Виховувати дбаливе ставлення до свого здоров”я,повагу до оточуючих,почуття любові до ближніх.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

КЗ “Будимлянський НВК” УРОК основ здоров”я 7 КЛАС ПІДГОТУВАЛА ВЧИТЕЛЬ КРИЖИК ПАРАСКЕВА АНАТОЛІЇВНА 2016 рік

Номер слайду 2

І. Організація класу до уроку Пролунав для всіх дзвінок Розпочати час урок. Стали всі рівненько,вийшли із-за парт Урок здоров”я будем починать. Всі за парти ми сідаєм До роботи приступаєм. Подивилися на мене,усміхнулися усі. Чи готові до уроку? Молодці!

Номер слайду 3

Наш урок повинен бути: У-урожайний(на нові знання); Р-розвивальний; О-організований; К-корисний.

Номер слайду 4

Девіз уроку Зрозуміло,всім відомо Що приємно буть здоровим. Тільки треба знати, Як здоровим стати.

Номер слайду 5

Повторення правил здоров”я 1.Вводна бесіда. Вчитель.Мені дуже приємно вас бачити здоровими і у хорошому настрої.Перше правило здоров”я-весела усмішка.Подаруйте її своїм друзям. -Ну,а щоб міцне здоров”я мати Треба правила всі знати. Бо здоров”я-це прекрасно Здорово,чудово.ясно!

Номер слайду 6

Гра “МІКРОФОН” Які правила здоров”я вам відомі? Як ви піклуєтесь про своє здоров”я?

Номер слайду 7

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів 1.Бесіда.НАРОДНА МУДРІСТЬ ГОВОРИТЬ,ЩО ЗДОРОВ”Я-НАЙДОРОЖЧИЙ СКАРБ. Чому? 2.Вправа “Розшифруй”Яких правил необхідно дотримуватись,щоб бути здоровим? З- Д- О- Р- О- В”- Отже, Я- здоровий!

Номер слайду 8

Гра “КОРИСНО-ШКІДЛИВО” . (УЧНІ СИГНАЛІЗУЮТЬ КАРТКАМИ: ЗЕЛЕНА-КОРИСНО,ЧОРНА-ШКІДЛИВО) Вітатися під час зустрічі… Брати до рота і гризти всіляки предмети. Допомагати слабшим,маленьким,хворим Виконувати ранкову зарядку… Смоктати палець…. Доглдати за власним одягом та взуттям… Дотримуватись режиму дня… Гризти нігті… Колупатися в носі… Довго засиджуватись перед комп”ютером… Не запізнюватись на уроки….

Номер слайду 9

ІІІ.Повідомлення теми,мети уроку Сьогодні ми звернем увагу на звички,що найбільше шкодять здоров”ю людини.Йдеться про трьох ворогів людства: Тютюнопаління Алкоголь Наркотики

Номер слайду 10

Тема уроку.Вплив шкідливих звичок на здоров”я Мета уроку.Ознайомити учнів із шкідливим звичками(тютюнопаління,алкоголь,нар- котики),вказати їх згубність на розвиток учнів. Навчити дітей приймати рішення,що має менш негативних наслідків для здоров”я та життя в цілому. Розвивати вмінняя працювати в групах. Виховувати дбаливе ставлення до свого здоров”я,повагу до оточуючих,почуття любові до ближніх.

Номер слайду 11

ІV. СПРИЙНЯТТЯ І УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1.Розповідь вчителя з елементами бесіди. Тютюнопаління є найпоширенішою шкідливою звичкою дл організму дюдини. Учень. Тютюн поширився з Америки. Його привіз Христофор Колумб. Спочатку тютюн  вважали лікарською рослиною. Але не у всіх країнах дозволяли його курити, нюхати. Нікотин –  активна речовина  – дуже сильна отрута, яка є в тютюні, згубно впливає на організм курця: звужуються судини, підвищується тиск. Нікотин є «батогом» для серця. Люди, які курять, частіше хворіють на застуду, туберкульоз, рак легенів, горла. -    Тютюнопаління знижує працездатність людини, послаблює імунітет, погіршує пам’ять. Негативний вплив куріння на організм дитини проявляється у швидкій втомі, млявості, поганому апетиті, роздратованості, відставанні у фізичному розвитку, хворобах легень. Тютюновий дим затримує корисні ультрафіолетові промені, у курців жовті зуби, пальці. Тютюнопаління  спричинює багато захворювань і веде до передчасної смерті. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, щорічно на планеті через це гине 2,5 млн. осіб

Номер слайду 12

Розгляньте “Склад цигарки”

Номер слайду 13

Робота зі схемою Асоціативний кущ. Якщо Я палю,то….

Номер слайду 14

РУХАНКА Повіяв теплий вітерець, (руки в сторони, змахи до грудей Прийшла весна, зимі кінець (сплеск руками) До сонця руки підійму (руки вгору, змахи) І помашу отак йому. Весні вклонюсь, весні вклонюсь (нахили тулуба) І до травички доторкнусь (присідання) А потім встану, посміхнусь І до роботи повернусь

Номер слайду 15

4.Продовження розповіді вчителя про алкоголь. Є ще один ворог, який приносить людям зло, горе, руйнує життя, долі, позбавляє радощів та розуму, це – алкоголь. Ф. Достоєвський справедливо помітив, що ніхто і ніщо так не перетворює людину на тварину, як горілка. Особливо небезпечний алкоголь молодому організмові. Пиво – це теж своєрідна отрута.  Підіймаючи келих із шампанським, випиваючи чарку горілки, ми вводимо в організм алкоголь, який діє у такий спосіб: спочатку збуджує нервову систему людини, а потім руйнує її. Алкоголь згубно впливає на людський організм: погіршується фізичне здоров’я в цілому, погіршується пам’ять, гинуть клітини головного мозку.

Номер слайду 16

Перегляд відеофільму “Алкоголь-ворог людства”

Номер слайду 17

Продовження розповіді вчителя про наркоманію 3 учень. Наркоманія – це хвороба, викликана вживанням наркотиків. Це речовини, які впливають на мозок. Наркотики – це справжнє зло, яке зводить зі світу багато людей. Навіть одноразове вживання наркотику веде за собою звикання до нього. Врешті-решт, людина не може жити без наркотиків і стає наркоманом    - А зараз послухайте лист дівчини – наркоманки: « Мені 16 років. Два роки тому друзі запропонували мені спробувати наркотик. Так усе і почалося. Рік тому пішла на лікування, потім ще раз. А тепер? Я завжди мріяла бути вільною людиною, а перетворилася на рабу шприца. Тепер я не можу обійтися без наркотиків. Настає «ломка»: все тіло починає скручувати пекельним болем, серце скажено б’ється». Це останній лист дівчини до свого друга. Він одразу написав їй листа, але вона вже його не отримала. Наркоманія призводить до того, що людина втрачає волю, з’являється наркотична залежність. Наркомани живуть на 20 – 30 років менше, ніж здорові люди.

Номер слайду 18

V.Закріплення і систематизація знань учнів Робота в групах. 1 ГРУПА.Створює схему “Якщо я не вживаю шкідливі звички,то….” 2 ГРУПА.Створює прислів”я про шкідливі звички. 3 ГРУПА.Створює плакат “Ні- шкідливим звичкам!”

Номер слайду 19

VІ. Підсумок уроку. ВПРАВА “КУБИК”(учні висловлюють свою думку передаючи один одному кубик). Цей урок навчив мене…. Найбільше мені сподобалось… На уроці я… Сьогодні я зрозумів.. З цього уроку можу зробити висновок… Найбільше запам”ятав…

Номер слайду 20

Заключне слово вчителя Релаксація(звучить музика) Сьогодні ми вели розмову, Як всім здоров’я зберегти. І щоб життя було чудовим, Здоровим треба бути, щоб рости. Здоров’ям бачу сяють ваші личка – Тож дайте відповідь мені : Що скажете шкідливим звичкам?   Всі.Шкідливим звичкам скажем: «Ні!» Оцінення учнів

Номер слайду 21

VІІ. Домашнє завдання 1.Опрацювати зміст параграфа на с. у підручнику (1-3 б.). 2.Виконати завдання в робочому зошиті на с. (письмово) (4-6 б.). 3.Написати реферат на тему: “Хвороби,які викликають шкідливі звички”(7-9 б.) 4.Скласти кросворд на тему: “Шкідливі звички-вороги людства.(10-12 б.)

Номер слайду 22

Ось і дзвоник пролунав, Час перерви вже настав. За роботу по заслузі, Щиро дякую вам, друзі. ДОПОБАЧЕННЯ !

zip
Додано
16 лютого 2018
Переглядів
2655
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку