План -конспект уроку оздоровчої направленості для учнів 2 класу.
Термін проведення: 21.02.22р.
Інвентар та обладнання: колонка, пакетики та губки.
Місце проведення: спортивна зала
Завдання:
1. Формування в учнів здатності володіння різними способами рухової діяльності, виконання фізичних вправ;
2.Розвиток в молодших школярів здатності встановлювати причинно-наслідкові зв’язки позитивних та негативних чинників щодо стану свого здоров’я та фізичного розвитку;
3.Розвиток в молодших школярів здатності використовувати навички самоконтролю і самооцінювання свого фізичного стану, дотримуватися санітарно-гігієнічних правил та безпечної поведінки в процесі фізкультурно –оздоровчої діяльності;
4.Розвиток в учнів здатності спілкуватися і взаємодіяти з дорослими та однолітками.
5.Виховання в учнів емоційно –ціннісного ставлення до занять фізкультурою та спортом.
№№ |
Назва рухового завдання дітям |
Назва та опис вправи |
Принцип / Метод / Форма організації роботи вихованців |
Корегувальний, розвивальний, тренувальний ефекти кожної частини заняття |
|
I. ВСТУПНА ЧАСТИНА |
Адаптаційна - 10-12% |
||||
1.1. |
Організаційні вправи - зв’язки.» Веселі шикування |
1. «Привітання». Добрий день, сонце ясне, добрий день небо голубе, добрий день пташки у лісі, добрий день дуби розкішні, добрий день скажем усім і подаруємо усмішку всім!!! 2.Нагадування БЖД на занятті. (Ігрова форма) 3.«Шикування за категоріями». Учні розташовані довільно по майданчику. Вчитель обумовлює категорію (за кольором очей, волосся, речей одягу, хлопчики та дівчатка) і різновид шикування (шеренга, колона, коло) Після команди» Шикуйсь!» учні виконують завдання. |
Ліберальності / Інструктивно- практичний / Фронтальна (групова). |
Нижче 102
115-120 |
Активізувати психофізіологічні функції вихованців, необхідні для продуктивної подальшої роботи на занятті. |
|
II. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА |
|
Пошукова - 38-40% |
||
2.1.
|
з губкою (для формування правильної постави та координації дітей)
|
1.В.п. основна стійка, губка на голові 1-8 ходьба на місці утримуючі губку. 2.В.п. основна стійка, губка на голові. 1-4 колові рухи плечима вперед; 1-4 колові рухи плечима назад. 3.В.п. губка внизу 1-4 перекладати губку з руки в руку над головою; 1-4 теж саме, але попереду; 4.В.п. основна стійка, губка в правій руці. 1-підкинути губку хватом знизу, а спіймати хватом зверху . Виконати 5 разів. 2 – теж саме виконати лівою рукою. 5.В.п. основна стійка 1 підкинути губку вгору, зробити 2 оплески в долоні та спіймати .Виконати 5 разів 6.В.п. ноги разом, губка вгорі 1- нахил тулуба вперед, губку покласти на підлогу; 2- забрати губку руки вгору. Виконати 5 разів. 7.В.п. основна стійка 1 –мах правою ногою вперед, губку перекласти під ногою в ліву руку; 2 – теж саме з іншої ноги. 8.В.п. губка на носочку ноги, підняти пряму ногу та утримати губку на 10сек. 9. В.п. губка на носочку ноги, 1- підкинути губку ногою, спіймати рукою. Виконати 5 разів. Теж саме з іншої ноги. 10.Стійка на одній нозі з утриманням губки на коліні 10сек. Теж саме з іншої ноги. 11. В.п. стійка на одній нозі, губка на зовнішній стороні стопи. Утримати 10 сек. 12. Ходьба на місці з вдихом та видихом через сторони, змінюючи губку з руки в руку. |
Емоційності / Метод спонукання / Фронтальна (групова). |
120-130
|
Засвоєння певного поняття, правила, дії; розвиток “рухового інтелекту” вихованців |
|
Основна частина |
|
Тренувальна 38-40% |
||
3.1 |
Рухова фізкультурно- музична пауза |
Руханка »Голова, плечі, коліна, пальці!!!» Учні виконують фізкультпаузу під музичний супровід |
Раціональності / Індуктивний / Індивідуальна |
135-140
|
|
3.2 |
Комплекси дихальних вправ з пакетиком
|
1. На раз – крутимо пакетик на пальці; на 2- тримаємо пакетик над головою; На 3 – миємо підлогу, пакетик внизу. На 4,5 придумують вправу учні. 2.Запускаємо пакетик вгору робимо 2оплески в долоні, 2 хлопка по колінах, 2 притопа ногою та спіймати пакетик. 3. Запускаємо пакетик в повітря робимо 2 поглажування по обличчю, 2 хлопка по животі та спіймати пакетик. 4.Запустити пакетик вгору, руки заховати за спину, та подихом утримати пакетик в повітрі. Розібратися по парах, стати один навпроти одного на відстані. 5.Запустити пакетик в повітря, прибігти до центру привітатися, повернутися на свої місця та спіймати свій пакетик. 6. Стати обличчям один до одного. Подихом в пакетик помінятися з напарником. 7. «Сіамські близнюки» Стати в пари, зчепитися руками і подихом на пакетик перейти на іншу сторону. Теж саме виконати назад. |
|
145-150 |
Активізація дихальної м’язової системи, поглиблення вдиху, подовження видиху
Розширення життєвої ємності легенів. |
3.3 |
Вправи з ігрового стретчингу |
1. «Ростимо великі» 2.»Зіронька» 3.»Комета» 4.»Книжка» |
Емоційності / Метод стимулювання / Фронтальна |
130-115 |
|
|
IV. Заключна частина |
|
Мотиваційна 10-12% |
||
4.1 |
Гімнастика мозку |
Учні зі своїх долонь, демонструють назви предметів, які називає вчитель 1. «Камінь, ножиці, папір» 2. «Стілець і стіл» 3. «Горизонталь та вертикаль» 4. «Вушко та ніс» 5. «Різнобій плечима та руками» |
|
112 |
Зниження негативних емоцій, можливого роздратування |
4.2 |
Підведення підсумків заняття та прощання |
-Що сподобалось найбільше? Здоров’я – це сила!!! Здоров’я – це клас! Хай буде здоров’я у вас, і у нас!!!! |
|
|
|