Урок "Оздоровчої спрямованості для учнів початкової школи"

Про матеріал
Розробка сучасного уроку з фізичної культури для учнів нової української школи, з використанням нестандарних предметів(губки, пакетики)
Перегляд файлу

План -конспект уроку оздоровчої направленості для учнів 2 класу.

Термін проведення: 21.02.22р.

Інвентар та обладнання:  колонка, пакетики та губки.

 Місце проведення: спортивна  зала

Завдання:

1. Формування  в учнів здатності володіння різними способами рухової діяльності, виконання фізичних вправ;

2.Розвиток в молодших школярів здатності встановлювати причинно-наслідкові зв’язки  позитивних та негативних чинників щодо стану свого здоров’я та фізичного розвитку;

3.Розвиток в молодших школярів здатності використовувати навички самоконтролю і самооцінювання свого фізичного стану, дотримуватися санітарно-гігієнічних правил та безпечної поведінки в процесі фізкультурно –оздоровчої діяльності;

4.Розвиток в учнів здатності спілкуватися і взаємодіяти з дорослими та однолітками.

5.Виховання в учнів емоційно –ціннісного ставлення до занять фізкультурою та спортом.

№№

Назва рухового завдання дітям

Назва та опис вправи

Принцип / Метод / Форма організації роботи вихованців

Діапазон ЧСС за 1 хв

Корегувальний, розвивальний, тренувальний

ефекти кожної частини заняття

 I. ВСТУПНА ЧАСТИНА

Адаптаційна - 10-12%

1.1.

Організаційні вправи - зв’язки.» Веселі шикування

1. «Привітання».

Добрий день, сонце ясне, добрий день небо голубе, добрий день пташки у лісі, добрий день дуби розкішні, добрий день скажем усім і подаруємо усмішку всім!!!

2.Нагадування  БЖД на занятті. (Ігрова форма)

3.«Шикування за категоріями». Учні розташовані довільно по майданчику. Вчитель обумовлює категорію (за кольором очей, волосся, речей одягу, хлопчики та дівчатка) і різновид шикування (шеренга, колона, коло)

Після команди» Шикуйсь!» учні виконують завдання.

Ліберальності / Інструктивно- практичний / Фронтальна (групова).

Нижче

102

 

115-120

Активізувати психофізіологічні функції вихованців, необхідні для продуктивної подальшої роботи на занятті.

 

II. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

 

Пошукова - 38-40%

2.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплекси вправ

з губкою (для формування правильної постави та координації дітей)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.В.п. основна стійка, губка на голові

1-8 ходьба на місці утримуючі губку.

2.В.п. основна стійка, губка на голові.

1-4 колові рухи  плечима вперед;

1-4 колові рухи  плечима назад.

3.В.п. губка внизу

1-4 перекладати губку з руки в руку над головою; 1-4 теж саме, але попереду;

4.В.п. основна стійка, губка в правій руці.

1-підкинути губку хватом знизу, а спіймати хватом зверху . Виконати 5 разів.

2 – теж саме виконати лівою рукою.

5.В.п. основна стійка

1 підкинути губку вгору, зробити 2 оплески в долоні та спіймати .Виконати 5 разів

6.В.п. ноги разом, губка вгорі

1- нахил тулуба вперед, губку покласти на підлогу;

2- забрати губку руки вгору. Виконати 5 разів.

7.В.п. основна стійка

1 –мах правою ногою вперед, губку перекласти під ногою в ліву руку;

2 – теж саме з іншої ноги.

8.В.п. губка на носочку ноги, підняти пряму ногу та утримати губку на 10сек.

9. В.п. губка на носочку ноги, 1- підкинути губку ногою, спіймати рукою. Виконати 5 разів. Теж саме з іншої ноги.

10.Стійка на одній нозі з утриманням губки на коліні 10сек. Теж саме з іншої ноги.

11. В.п. стійка на одній нозі, губка на зовнішній стороні стопи. Утримати 10 сек.

12. Ходьба на місці з вдихом та видихом через сторони, змінюючи губку з руки в руку.

 

 

 

 

 

 

 

 

Емоційності / Метод

спонукання /

Фронтальна

(групова).

120-130

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засвоєння певного поняття, правила, дії; розвиток “рухового інтелекту” вихованців

 

Основна частина

 

Тренувальна 38-40%

3.1

Рухова фізкультурно- музична пауза

Руханка »Голова, плечі, коліна, пальці!!!»

Учні виконують фізкультпаузу під музичний супровід

Раціональності / Індуктивний / Індивідуальна

135-140

 

 

 

 

 

3.2

Комплекси дихальних вправ  з пакетиком

 

1. На раз – крутимо пакетик на пальці; на 2- тримаємо пакетик над головою;

На 3 – миємо підлогу, пакетик внизу. На 4,5 придумують вправу учні.

2.Запускаємо пакетик вгору робимо 2оплески в долоні, 2 хлопка по колінах, 2 притопа ногою та спіймати пакетик.

3. Запускаємо пакетик в повітря робимо 2 поглажування по обличчю, 2 хлопка по животі та спіймати пакетик.

4.Запустити пакетик вгору, руки заховати за спину, та подихом утримати пакетик в повітрі.

Розібратися по парах, стати один навпроти одного на відстані. 5.Запустити пакетик в повітря, прибігти до центру привітатися, повернутися на свої місця та спіймати свій пакетик.

6. Стати обличчям один до одного. Подихом  в пакетик помінятися з напарником.

7. «Сіамські близнюки» Стати в пари, зчепитися руками і подихом  на пакетик перейти на іншу сторону. Теж саме виконати назад.

 

145-150

Активізація дихальної м’язової системи, поглиблення вдиху, подовження видиху

 

Розширення життєвої ємності легенів.

3.3

Вправи з ігрового стретчингу

1. «Ростимо великі» 2.»Зіронька» 3.»Комета» 4.»Книжка»

Емоційності / Метод

стимулювання / Фронтальна

130-115

 

 

IV. Заключна частина

 

Мотиваційна  10-12%

4.1

Гімнастика мозку

Учні зі своїх долонь, демонструють назви предметів, які називає вчитель

1. «Камінь, ножиці, папір»

2. «Стілець і стіл»

3. «Горизонталь та вертикаль»

4. «Вушко та ніс»

5. «Різнобій плечима та руками»

 

112

Зниження

негативних емоцій,

можливого

роздратування

4.2

Підведення підсумків заняття та прощання

-Що сподобалось найбільше? 

Здоров’я – це сила!!! Здоров’я – це клас! Хай буде здоров’я у вас, і у нас!!!!

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Рибченко Олена
Додано
16 лютого 2022
Переглядів
297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку